Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy Daniel Andersson
Daniel Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 14 Läs vad Daniel Andersson

• Johan H
    Johan H skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-04-12

Att ta körkort samtidigt som jag är mitt uppe i karriären, och närmare 40 än 30 år, är inte något jag såg fram emot. Men med hjälp utav Daniel och MyDrivingAcademy så gick det galant! Mycket flexibelt upplagt med deras app, och alltid proffsigt och vänligt bemötande från alla. Daniel har en förmåga att få en ovan förare att slappna av, samtidigt som han pushar dig vid de rätta tillfällena. 10/10 would do it again Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Johan H
    Hej Johan,
    Tack för din Reco. Det glädjer oss att du är så nöjd med din utbildning och att Daniel och My Driving Academy har kunnat hjälpa dig i din resa mot körkortet.
    Vi tackar jättemycket för din fina reco och Grattis till körkortet!
    Kör försiktigt!

• Jörgen L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-04-11

Körlektioner, blev jättebra bemött och lärde mig mycket. Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Jörgen L
    Hej Jörgen,
    Tack för din reco.
    Vad kul att du lärde dig mycket under dina lektioner och blev bemött bra.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt.

• Kajsa L
    Kajsa L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-03-19

Jag köpte typ 15 körlektioner.
    Proffsigt och personligt bemötande. Pedagogiska och peppande lärare (Daniel och Marie). Fick känslan av att de ville mitt bästa och brydde sig om mig och min utveckling.
    Uppskattar speciellt att de var ärliga, uppmuntrade mig att utmana mig själv och var hjälpsamma med att boka om tider etc. Riktigt bra körskola! Läs mer
    2019-03-20 My Driving Academy svarar Kajsa L
    Hej Kajsa,
    Tack för din fina reco!
    Vi är så glada att du är nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniel och Marie.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• Alexander V
    Alexander V skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-01-17

Daniel Andersson är en trevlig lärare som vet hur man håller en lugn och trevlig stämning under körturer. Han ger bra feedback och är alltid öppen för frågor. Alla körlektioner var lärorika och roliga. Läs mer
    2019-01-18 My Driving Academy svarar Alexander V
    Hej Alexander,
    Tack för din reco! Vi är så tacksamma att du tagit dig tid att skriva om vår fantastiska lärare Daniel. Vad roligt att du lärde dig nya saker på alla dina lektioner!
    Nu önskar vi dig lycka till med körkortet och köra försiktigt ute på vägarna.

• Mats K skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2018-07-17

hade låga förväntningar då jag trodde det skulle bli långtråkigt men han fick till en bra presentation Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Mats K
    Hej Mats,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du tyckte om upplägget av vår handledarutbildning.

• Ulrika W skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2018-07-12

Handledarutbildning för körkort.
    Jag har blivit bra bemött.
    Jag hade inga förväntningar direkt innan. Men tyckte att det var en lättsam framförande av informationen som gavs.
    Positivt överraskad. Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Ulrika W
    Hej Ulrika,

Tack för din reco. Vad kul att du blev bra bemött och var positiv till Handledarutbildningen.

• Nancy T skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2018-07-10

Gick handledarutbildningen, tyckte den var bra. Läs mer
    My Driving Academy gillar detta
  • Frida F skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2018-07-10

Vi gick handledarutbildningen för B-körkort. Daniel var glad och trevlig. Förklarade otroligt bra så både handledare och körkortstagare förstod. Fick massa tips :) Läs mer
    My Driving Academy gillar detta
  • Anja M skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2018-03-19

Jag kan varmt rekommendera My Driving Academy som körskola. Proffsigt, varmt och otroligt trevligt bemötande. Alla är väldigt måna om att hålla en hög kvalitet och kunna vara flexibla så att det passar elevernas önskemål.

Daniel som lärare är helt fantastisk! Jag hade ganska mycket ångest över att ta körkort lite senare i livet. Men Daniel har tagit bort allt det och gjort det roligt. Daniel är glad, trygg, kunnig, pedagogisk, noggrann och rolig. Allt en kan önska av en lärare! Läs mer
    2018-04-17 My Driving Academy svarar Anja M
    Hej Anja,

Tack för din otroligt fina reco. Vi blir så glada av att våra elever uppskattar My Driving Academy och känner att dem blivit behandlade precis som man ska bli.
    Tack igen för din reco och ta hand om dig.

• Sofia S skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2018-03-05

Jag upplever Daniels och My driving academys bemötande som väldigt trevligt och proffsigt. Läs mer
    2018-03-05 My Driving Academy svarar Sofia S
    Hej Sofia,
    Tack för in reco, alltid roligt för oss när eleverna är nöjda och har uppskattat tiden med oss.
    Med vänlig hälsning,
Nils af Petersens