Daniel Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-26

Läs vad 19 Läs vad Daniel Andersson

• Lina N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-09-01

Köpte ett körkortspaket med 20 körlektioner. Behövde använda 16 lektioner och efter det hade jag mitt körkort. Super! Läs mer
    2019-09-02 My Driving Academy svarar Lina N
    Hej Lina,
    Vad kul att du är nöjd med oss som din körskola och med Daniel som din lärare.

• Maria N skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-07-12

Daniel är en mycket superb körlärare. Alltid tålmodig o ser var eleven befinner sig i sin utveckling o ser till att hen går ifrån en lektion full av inspiration o ny kunskap och som pricken över i gör han lektionen rolig också så man glömmer att man är nervös. Rekommenderar Daniel o hans minicooper å det varmaste! Tack vare honom har jag ett körkort idag!🚘😎🚗🚗🚗🎂🎂👍🧝🏻‍♀️🤸‍♂️ Läs mer
    2019-07-15 My Driving Academy svarar Maria N
    Hej Maria!
    Tack för din superfina reco. Jättekul att du är nöjd med Daniel, och svinbra jobbat med körkortet, Grattis!!! Kom ihåg att köra försiktigt när du ger dig ut på vägarna på egen hand. Allt gott!

Med vänlig hälsning,
  • Benny Å skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-07-01

Snabb och excellent service från företaget och deras tjänster när jag tog mitt körkort.
    Daniel som lärare är kamratlig men professionell, avslappnad men skärpt, vänlig men instruktiv. Toppbetyg! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Benny Å
    Hej Benny,
    Tack för fina ord ifrån dig och grattis till ditt körkort. Vi är lika glada över att ha haft dig som elev hos oss. Lycka till ute på vägarna och kör försiktigt!
  • Johan F skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-06-16

Det var toppen att övningsköra med Daniel. Lugnt, metodiskt, professionellt, och personligt. Jag skulle rekommendera vem som helst att ta sin körkortsutbildning på My Driving Academy med Daniel Andersson. Läs mer
    2019-06-17 My Driving Academy svarar Johan F
    Hej Johan,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är nöjd med din utbildning här hos My Driving Academy och framförallt med fantastiska Daniel.

• Lina L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-06-06

Seriösa, pedagogiska och trevliga lärare. Sköna bilar att köra. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Lina L
    Hej Lina,

Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt! :)
    Med vänlig hälsning,
  • Johan H
    Johan H skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-04-12

Att ta körkort samtidigt som jag är mitt uppe i karriären, och närmare 40 än 30 år, är inte något jag såg fram emot. Men med hjälp utav Daniel och MyDrivingAcademy så gick det galant! Mycket flexibelt upplagt med deras app, och alltid proffsigt och vänligt bemötande från alla. Daniel har en förmåga att få en ovan förare att slappna av, samtidigt som han pushar dig vid de rätta tillfällena. 10/10 would do it again Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Johan H
    Hej Johan,
    Tack för din Reco. Det glädjer oss att du är så nöjd med din utbildning och att Daniel och My Driving Academy har kunnat hjälpa dig i din resa mot körkortet.
    Vi tackar jättemycket för din fina reco och Grattis till körkortet!
    Kör försiktigt!

• Jörgen L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-04-11

Körlektioner, blev jättebra bemött och lärde mig mycket. Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Jörgen L
    Hej Jörgen,
    Tack för din reco.
    Vad kul att du lärde dig mycket under dina lektioner och blev bemött bra.

• Kajsa L
    Kajsa L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-03-19

Jag köpte typ 15 körlektioner.
    Proffsigt och personligt bemötande. Pedagogiska och peppande lärare (Daniel och Marie). Fick känslan av att de ville mitt bästa och brydde sig om mig och min utveckling.
    Uppskattar speciellt att de var ärliga, uppmuntrade mig att utmana mig själv och var hjälpsamma med att boka om tider etc. Riktigt bra körskola! Läs mer
    2019-03-20 My Driving Academy svarar Kajsa L
    Hej Kajsa,
    Tack för din fina reco!
    Vi är så glada att du är nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniel och Marie.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• Alexander V
    Alexander V skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2019-01-17

Daniel Andersson är en trevlig lärare som vet hur man håller en lugn och trevlig stämning under körturer. Han ger bra feedback och är alltid öppen för frågor. Alla körlektioner var lärorika och roliga. Läs mer
    2019-01-18 My Driving Academy svarar Alexander V
    Hej Alexander,
    Tack för din reco! Vi är så tacksamma att du tagit dig tid att skriva om vår fantastiska lärare Daniel. Vad roligt att du lärde dig nya saker på alla dina lektioner!
    Nu önskar vi dig lycka till med körkortet och köra försiktigt ute på vägarna.

• Mats K skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy

2018-07-17

hade låga förväntningar då jag trodde det skulle bli långtråkigt men han fick till en bra presentation Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Mats K
    Hej Mats,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du tyckte om upplägget av vår handledarutbildning.

Nils af Petersens
Christer Höglund