Daniela Feratovic

Läs vad 21 Läs vad Daniela Feratovic

• Björn Axel O
    Björn Axel O skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-12-06

Daniela är en fantastisk lärare! Hennes lugn och systematiska pedagogik gör att man själv känner sig säkrare bakom ratten och snabbare kan göra framsteg som elev. Gick på bara 10 lektioner från novis till att klara uppkörningen på första försöket. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-09 My Driving Academy svarar Björn Axel O
    Hej Björn Axel och stort grattis till körkortet!

Vi blir så glada av att läsa ditt omdöme om Daniela och att du rekommenderar oss!

Grymt jobbat av både dig och Daniela. Kör försiktigt!
  • Lovisa K
    Lovisa K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-11-14

Jag körde med Daniela i Stockholm. Hon är fantastisk. Hjälpsam, trevlig metodisk, tålmodig, pedagogisk och en person med ett varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke.. Skulle varmt rekommendera henne! Det känns trist att sluta med lektionerna nu när jag är klar med körkortet för att inte få köra med henne mer! Läs mer
    2019-11-15 My Driving Academy svarar Lovisa K
    Hej Lovisa! Fantastisk insats från din sida! Stort grattis till Körkortet! Vi får hoppas att vi ser dig bakom ratten i en annan bil!
  • Kevin S
    Kevin S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-08-13

After disappointing result from my old driving school, I changed my school to Driving Academy with Daniela and must say she is a fantastic teacher, highly recommended!
    Listen carefully what she says when you make a mistake during a session, it will help you to pass the test and improve your skill more than you think :)
    Cheers
    /Kevin Läs mer
    2019-08-13 My Driving Academy svarar Kevin S
    Hi Kevin,
    Thank you so much for an amazing reco. It makes us very happy to hear that you were satisfied with Daniela as your driving teacher. BIG congratulations for passing your exams. Be safe out there!!

Best regards,
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-07-30

Två månader från att jag satt bakom ratten för första gången till att ha kökortet klart säger en hel del om hur kompetent Daniela är som lärare. Jag ville ha en no-nonsense approach i min väg till körkortet och det var precis vad jag fick – pedagogiskt, målinriktat, kunnigt och givande i varje moment. Full pott och kan kan inte rekommendera nog. Läs mer
    2019-07-30 My Driving Academy svarar Alexander S
    Hej Alexander!
    Vi blir superglada av att höra så fina ord ifrån dig!! Stort grattis till körkortet och snyggt jobbat. Ta det försiktigt ute på vägarna :)
  • Angielina K
    Angielina K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-06-14

Jag köpte paket med körlektioner, och fick stor hjälp av appen för att öva teori och kände mig i trygga händer av alla jag mötte på MyDrivingAcademy. De hjälpte till med allt från start till mållinjen.
    Jag körde med Daniela - underbar person med varmt hjärta och stor kunskap om människor och sitt yrke! Skulle varmt rekommendera henne! Det kändes trist att sluta med lektionerna när jag blev klar med körkortet för att inte få köra med henne mer! Läs mer
    2019-07-09 My Driving Academy svarar Angielina K
    Hej Angielina,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du trivdes med Daniela, vi blir jätteglada av att höra så gott om våra körlärare. Bra jobbat och grattis till körkortet!!!!
  • Alexander R skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-06-07

Efter ett superfint samarbete med Daniela så har jag nu körkortet i handen. Väldigt pedagogisk och trevlig trafiklärare. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-10 My Driving Academy svarar Alexander R
    Hej Alexander,
    Tack för din recension. Vi är superglada att höra att du är nöjd med oss och Daniela. All lycka till ute på vägarna!

• Sarvnaz K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-05-27

Efter två är kämpa mot körkort med ingen resultat. Jag hittat Daniela, Hon är trevlig, kunnig, pedagogisk och uppmuntrande och från första lektionen med henne jag ser skillnaden och hopp igen.Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Sarvnaz K
    Hej Sarvnaz,

Tack, vad glada vi blir av att höra att du trivdes bra hos oss och var nöjd med Daniela.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• Josefine Z
    Josefine Z skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-05-19

Jag bestämde mig för att ta mitt körkort så snabbt och effektivt som möjligt. Daniela var med på noterna men var även ärlig med att det krävs fler lektioner om du inte kör hemma. Vilket jag inte gjorde Jag tog ca 25 lektioner och hade mitt körkort på 3 månader. Daniela är bra på att känna av människor, tillmötesgående och flexibel. Hon fick mig att känna mig trygg och framförallt så trodde hon på mig! Stort tack till dig Daniela../ Josefin Läs mer
    2019-05-27 My Driving Academy svarar Josefine Z
    Hej Josefine,
    Tack för din rekommendation! Vad kul att du trivdes med Daniela och att du fått ditt körkort.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• Therese M skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-05-17

Tog 5-paketet på My Driving Academy och körde med Daniela. Jättebra lärare - metodisk, tålmodig, pedagogisk och med en väldigt härlig personlighet. Klarade uppkörning tack vare henne!
    Bra att skolan erbjuder en test-uppkörning innan prov. Bra bilar - smidiga och lättkörda. Läs mer
    2019-05-17 My Driving Academy svarar Therese M
    Hej Therese,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniela som din lärare.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt.

• Carrey S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy

2019-05-05

Daniela was very professional from the very beginning. She explained everything prfectly so that I understood what I must do, and know. I felt very relaxed with her and that made the learning much better!

If it was not for her and the way she taught me, I dont think I would have passed the test the first time! Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Carrey S
    Hi Carrey,
    Thank you so much for your lovely reco. We are so glad that you really liked Daniela as you teacher and that you think that everything worked so good for you.
    Good luck on the roads and congratulation too you licens .
    Drive safe!

Best regards,