Läs vad 5 Läs vad Ivan Ghafour

• 2019-08-30
    En fantastisk lärare! Jag har fått mitt körkort efter den första uppkörningen och min körskollärare var Ivan. Jag hade haft lite tid på mig och var ganska nervös inför utmaningen. Ivan har en väldigt professionell, coachande och lugn attityd som lärare. Han är tydlig i sina instruktioner, ger konstruktiv feedback och är noggrann med att följa upp. Tack vare Ivans effektiv planering av mina lektionen fick jag ut den maximala effekten från min tid på körskolan. Jag kan varmt rekommendera Ivan som lärare!!
    Hej Oksana, Tack för dina fantastiska ord. Vi är så glada över att du valt oss att hjälpa dig nå ditt körkort och önskar dig all lycka till. Fantastiskt att du trivdes så bra med din lärare Ivan. Grattis till körkortet och kör försiktigt. Mvh, My Driving Academy

• 2019-08-30
    Ivan är grym! Han är lugn och strukturerad i sitt sätt att lära ut samtidigt som han lätt får förtroende väldigt snabbt. Hur nöjd som helst!
    Hej Nadya, Tack för din fina reco! Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Ivan. Grattis till körkort och kör försiktigt :) Mvh, My Driving Academy

• 2019-06-06
    Väldigt nöjd! Ivan var en väldigt bra lärare, lugn och pedagogisk. Bra och flexibelt upplägg som passade mig som jobbar heltid perfekt. Klarade uppkörningen på första försöket tack vare bra coachning.
    Hej Björn, Vi blir verkligen superglada av att höra så fin respons ifrån våra elever. Bra jobbat och kör försiktigt ute på vägarna! :) Med vänlig hälsning, My Driving Academy

• 2019-05-04
    Jag tyckte hela upplevelsen var bra, smidig och enkel. Med tanka på att My Driving Academy är relativt dur jämförelse med konkurrenter anser jag att man borde kunna korta ned lektionstiden. Jag trodde jag skulle behöva ca 5 lektioner men blev rekommenderad 10, som jag köpte. Under flera av dessa gick vi igenom samma saker och ex fickparkering var helt uteslutet. När det väl kom till utbildningkontrollen som jag klarade fick jag rekommenderat att boka ytterligare en lektion. Detta var något jag avstod från då det var helt otydligt vad jag skulle behöva öva ytterligare på. Bra men jag känner mig något lurad rent lektionsmässigt/prismässigt.
    Hej Julia, Tråkigt att du upplevde det så. Det kan vara möjligt att ni inte hann genomföra exempelvis fickparkering på dina 7 utbildningslektioner då lärarens anpassar utbildningen utifrån din kunskapsnivå och de behov som läraren ser är viktigast baserat på vad tiden räcker till för. På utbildningskontrollen som motsvarade 1 lektion i saldo så har utbildningsledaren förståelse för att det kan bli mycket information och att man som elev ibland inte kommer ihåg allt som sagts och hänt, Därför för vi alltid noga anteckningar för att du i lugn och ro hemma ska kunna gå igenom detta. Så i vår app "Mitt körkort" under kapitel 15 hittar du dina anteckningar från just din utbildningskontroll. Vi hoppas att du kända att de 2 lektionerna som var kvar och som användes till uppvärmning och själva provet kändes bra och vi gratulerar dig till ditt körkort som du tog med oss och din lärare Ivan! Mvh, My Driving Academy

• 2019-03-25
    Great teacher, adopt training well for my needs and help to pass the exams. Encouraging a lot and motivate well. Thanks!
    Hi Oleksandr, Thank you for your reco. We are so glad that you are happy with your education at My Driving Academy and most of all with your teacher Ivan. Drive safe and congratulation! Best regards, My driving Academy

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte