4.7 / 5 i betyg — 3 rekommendationer

Läs vad 3 användare tycker om Jessica Mazuran

• Vincenza L
    Vincenza L skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    My Driving Academy är en fantastiskt bra trafikskola med superbra lärare som gör varje lektion till ett nöje!

De är pedagogiska, engagerade och ser till att anpassa utbildningen utefter hur du som elev lär dig på bästa sätt. Innan jag bytte till My Driving Academy från en annan trafikskola så kändes körkortet långt borta och självkänslan var verkligen i botten. Detta ändrade Jessica på och någon månad efter var körkortet mitt!

Jag rekommenderar My Driving Academy till alla som bor i Stockholm och tänker ta körkort.
    Sköna bilar, möjlighet att bli hämtad/lämnad och framförallt är de grymt pedagogiska!
    2016-08-23 My Driving Academy svarar Vincenza L
    Tack Vincenza! Värmande ord i våra hjärtan!
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jättelyxigt att man kunde bli upphämtad var som helst inom stan och Jessica svarade alltid supersnabbt på sms + telefonsamtal!
    Det som hade kunnat göra utbildningen ännu bättre skulle vart mer struktur + ett tydligt samtal i början om när man vill göra uppkörning och sen därefter anpassa pluggandet! Blir nog lättare för en elev att förhålla sig till något och därav en plan från läraren! Annats var det tipp topp
    2016-06-22 My Driving Academy svarar Jenny F
    Hej Jenny. Tack för din reco! Härligt med lite konstruktiv kritik. Vi ska definitivt jobba på det där!
  • Ola A
    Ola A skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Mina varmaste rekommendationer till Jessica och My Driving Academy! Pedagogiskt, roligt och smidigt.

Jag har nu haft körkort i några månader och har alltid, tack vare utbildningen, full koll på min bil och övrig trafik. De kniviga situationer jag hamnat i har jag varit förberedd på eftersom vi repeterat allt värt att kunna. Stort plus även för möjligheten att (oftast) starta och sluta lektionerna där det passar. Det underlättade. Sen var bilen vi körde i väldigt rolig och tacksam att köra för en ovan förare.

Fem plus!
    2016-02-08 My Driving Academy svarar Ola A