Jessica Mazuran
en del av My Driving Academy

Sveavägen 9
111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Jessica Mazuran

• Erika Maria Hannele Kalingas R skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jessica är väldigt tydlig. Det märks att hon tycker om vad hon gör och det var anmärkningsvärt lätt att bibehålla uppmärksamheten trots kvällstid efter jobb. /Maria Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Erika Maria Hannele Kalingas R
    Tack Erika för din fina reco! Jessica kör Al In för att maximera era chanser att lyckas där ute!
  • Mei Ling L
    Mei Ling L skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    The pedagogical extra-intensive training that was given to me was excellent. Marie, Jessica, and Daniela are fantastic instructors, and I have passed my exam on my first attempt. I would highly recommend My Driving Academy for their services. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Mei Ling L
    Thank you Mei for that lovely reco!
  • Daniella H skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Kände mig väldigt trygg med Jessica och hon levde upp till alla förväntningar om en körlärare och även mer. Kändes väldigt bra att få köra med henne. Läs mer
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Daniella H
    Hej Daniella
    Visst är Jessica bra, vi är så glada att ha henne hos oss.
    Grattis till körkortet och lycka till med allt framöver!
  • Yang C skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Learning driving from Jessica was amazing!! She is an excellent teacher who makes the learning really fun and smoothly. I started with no experience and got the license in one month. I am very happy about that and would recommend My Driving Academy to everyone! Läs mer
    2017-06-02 My Driving Academy svarar Yang C
    Thank you so much Yang! It was really fun to teach you! HAve so much fun out there!
  • Louise M skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Bra, pedagogisk och serviceminded! Läs mer
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Louise M
    Tack Louise! Vi eftersträvar service i alla led så det är skönt att höra att det går fram!
  • Tiiu K
    Tiiu K skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jag började min körkort resa som en äldre elev och undrade om jag skulle våga ta körkort . Jessica Mazuran , min lärare vet vad hon gör. Jag har känt mig trygg under hennes ledning och jag har lärt så mycket från henne. Hon är väldig pedagogisk och vet hur hon kan få mig att fatta saker. Det har varit många trevliga och roliga körlektioner. Jag har stort förtroende och respekt för henne som lärare .
    Mhv Tiiu Kokkonen Läs mer
    2017-05-09 My Driving Academy svarar Tiiu K
    Hej Tiiu
    Va fina ord! Vilken fantastisk feedback! Vi är jätte glada att du valde oss att få hjälpa dig att ta ditt efterlängtade körkort!
  • Karin N skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jessica är väldigt pedagogisk , lugn och ett stort tålamod.
    Men också väldigt positiv och peppande inför varje lektion.
    Hon peppar mig att jag kommer fixa detta , när det känns som jag aldrig kommer få körkort:)
    Väldigt glad att jag har henne som bilskolärarre. Läs mer
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Karin N
    Hej Karin.
    Tack för dina fina ord! Vi är otroligt glada att ha Jessica hos oss.
  • Tiiu K
    Tiiu K skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jag rekommenderar introduktionsutbildningen på My Driving Academy.
    Jag och min sambo kände att vi verkligen fick den information vi behöver.
    Jessica är en passionerad och engagerad lärare som lyckades göra utbildningen till en intressant, givande och rolig kväll.
    Mhv Tiiu Läs mer
    2017-03-07 My Driving Academy svarar Tiiu K
    Hej Tiiu
    Vi tackar så mycket för dina fina ord.
    Vi hoppas att alla ska gå ifrån våra kurser med massor av kunskap i sin ryggsäck som man kan ha nytta av med sina elever. Tack.

My Driving Academy.
  • Filippa V skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jag tyckte kursen var rolig. Jessica hade mycket energi så att kursen var tre timmar lång gjorde inget! Läs mer
    2017-02-23 My Driving Academy svarar Filippa V
    Hej
    Tack så mycket för responsen Filippa.
  • Vincenza L skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    My Driving Academy är en fantastiskt bra trafikskola med superbra lärare som gör varje lektion till ett nöje!

De är pedagogiska, engagerade och ser till att anpassa utbildningen utefter hur du som elev lär dig på bästa sätt. Innan jag bytte till My Driving Academy från en annan trafikskola så kändes körkortet långt borta och självkänslan var verkligen i botten. Detta ändrade Jessica på och någon månad efter var körkortet mitt!

Jag rekommenderar My Driving Academy till alla som bor i Stockholm och tänker ta körkort.
    Sköna bilar, möjlighet att bli hämtad/lämnad och framförallt är de grymt pedagogiska! Läs mer
    2016-08-23 My Driving Academy svarar Vincenza L
    Tack Vincenza! Värmande ord i våra hjärtan!
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Jättelyxigt att man kunde bli upphämtad var som helst inom stan och Jessica svarade alltid supersnabbt på sms + telefonsamtal!
    Det som hade kunnat göra utbildningen ännu bättre skulle vart mer struktur + ett tydligt samtal i början om när man vill göra uppkörning och sen därefter anpassa pluggandet! Blir nog lättare för en elev att förhålla sig till något och därav en plan från läraren! Annats var det tipp topp Läs mer
    2016-06-22 My Driving Academy svarar Jenny F
    Hej Jenny. Tack för din reco! Härligt med lite konstruktiv kritik. Vi ska definitivt jobba på det där!
  • Cai K skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Mycket bra var på utbildning med Jessica . Jag hade en tråkig inställning när jag kom och en topp inställning när utbildningen var klar. Ett mycket bra bemötande. 😀 Läs mer
    2016-02-19 My Driving Academy svarar Cai K
    Tack Cai! Värmande ord! Vi jobbar hårt för att underlätta för alla våra kunder!
  • Ola A skrev om Jessica Mazuran en del av My Driving Academy
    Mina varmaste rekommendationer till Jessica och My Driving Academy! Pedagogiskt, roligt och smidigt.

Jag har nu haft körkort i några månader och har alltid, tack vare utbildningen, full koll på min bil och övrig trafik. De kniviga situationer jag hamnat i har jag varit förberedd på eftersom vi repeterat allt värt att kunna. Stort plus även för möjligheten att (oftast) starta och sluta lektionerna där det passar. Det underlättade. Sen var bilen vi körde i väldigt rolig och tacksam att köra för en ovan förare.

Fem plus! Läs mer
    2016-02-08 My Driving Academy svarar Ola A