Johanna Holm

Sveavägen 9
111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Johanna Holm

• John E skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Johanna är världens bästa trafikutbildare och coach. Det är helt o hållet tack vare hennes insikter, feedback och lugn som jag klarade både kunskaps- och körprovet på första försöket. Rekommenderar Johanna och My Driving Academy till alla som vill ta körkort! Läs mer
  • Elin M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Johanna är en otroligt avslappnad, pedagogisk och kunnig körlärare. Hon var med mig in i det sista och gjorde allt för att vägen till mitt körkort skulle bli så bra som möjligt. Johanna är en stor anledning till att jag tog körkort på första försöket :) TACK! Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Elin M
    Hej Elin,
    Va fantastiskt att höra och va kul att det gick hela vägen på första försöket, GRATTIS och ta det lugnt på vägarna.

Mvh,
  • Martina D skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Jag körde intensivt med Johanna i två veckor o hade max paketet med 20 lektioner. Är extremt nöjd med både lektionerna och bemötandet av Johanna. Kontakten med supportet fungerade nästintill problemfritt, om det var något problem så löstes det på direkten utan problem. Kommer definitivt rekomendera körskolan och Johanna till alla som vill ta körkort! Klarade uppkörning o teori på första försöket! Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Martina D
    Hej Martina!

Va glada vi blir och så otroligt kul att höra! Fantastiskt bra jobbat, GRATTIS till körkortet!

• Rubin M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    A great teacher that knows what to teach for a student to pass. We also had loads of fun. Läs mer
    2018-07-09 My Driving Academy svarar Rubin M
    HI Rubin,
    Thank you for the nice reco, and we all are so glad that you liked everything and had a lot of fun with Johanna.

Best regards,
Nils af Petersens