Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy Linus Grebäck von Melen

Linus Grebäck von Melen
en del av My Driving Academy

Sveavägen 9
111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 22 kunder tycker om Linus Grebäck von Melen

• Abraham Z
    Abraham Z skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Very knowledgable instructor and a very nice person. Although in the end he stopped instructing cars and focusing on motorbikes instead, my courses with Linus were very pleasant. I believe he will be a great instructor for motorbikes too. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Jag har testet ett par andra skolor men av olika anledningar har det inte känts bra. Men med Linus är lektionerna roliga och jag ser hela tiden fram emot nästa lektion. Trodde inte det skulle vara såhär kul att ta körkort! Läs mer
    2017-11-14 My Driving Academy svarar Anna R
    Härligt Anna att vi och Linus har kunnat leva upp till dina förväntningar. Att ta körkort ska vara kul och enkelt! Kör hårt!
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är en helt underbar lärare som lär ut på ett superbra sätt! Jag trodde de skulle vara jobbigt med 8h teori men de gick så fort den tiden att den kändes som högt 3h. Så de vad ju bara positivt. Att vara kund hos My Driving Academy vad nog de bästa jag har gjort, så värt all tid, pengar, ja allt! Positiv respons av mig. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Lovisa H
    Hej Lovisa! Vilken fantastisk Reco! Värmer våra hjärtan!
  • Amanda U
    Amanda U skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    När min son kom hem idag från moppe teoripasset så sa han: "Jag lärde mig jättemycket! Om lektionerna var upplagda på samma sätt i skolan som på MyDrivingAcademy så skulle jag lära mig mycket mer!" Tack Linus! Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Amanda U
    Wow Amanda! Vad härligt att vi verkligen når fram och att din son upplevde kursen så!
  • Julian S
    Julian S skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Trevlig kille, pedagogisk och bra i almänhet! Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Julian S
    Hej Julian. Tack för din reco på vår lärare Linus!
  • Albin L
    Albin L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Bra och pedagogiskt lärare som verkligen tar sin tid. Vill genuint lära dig att köra hoj. Nya och fina BMW-motorcyklar. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Albin L
    Tack Albin för din reco! Vår Linus brinner verkligen för MC och vi gillar våra hojar!
  • Philip R
    Philip R skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Han var bra och lärde en verkligen hur allt fungerade och allt var i hög standard Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Philip R
    Tack Philip för din reco. Kul att höra att vi håller måttet!
  • Axel S
    Axel S skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Jobbig kille med kort stubin, nu i efterhand skulle jag valt en annan kurs då han inte var en speciellt skicklig talare heller. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Axel S
    Hej Axel. Då vi tar seriöst på vår roll som utbildare så måste våra kursledare se till att samtliga deltagare på kursen får ut högsta möjliga kvalitet. Kan man som enskild deltagare inte respektera det så förstår vi att vår kursledare kan upplevas som sträng.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Jag är mycket nöjd med mc-utbildningen hos My Driving Academy! Från att aldrig har suttit på en mc till att ta mc-kort gick lätt och var kul och lärorikt. Mycket kunnig lärare som gav tydliga och bra instruktioner som gjorde mc-körningen både säkrare och roligare. Toppen! Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för din Reco. Härligt att höra att det gått så smidigt allting!
  • Philip L
    Philip L skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    fick en bra utbildning och tydlighet i regler och körkunskaper. Jag klarade både teoriprovet och även den praktiska körningen galant. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Philip L
    Tack Philip för fina recon! Tydlighet är Linus middlename!
  • Arash A
    Arash A skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Duktig lärare med glimten i ögat och alltid på bra humör. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Arash A
    Tack Arash för din toppenreco!
  • Kajetan C
    Kajetan C skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är en avslappnad, skön, trevlig och väldigt kunnig lärare. Jag är mycket nöjd med bemötandet med honom och företaget. Läs mer
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Kajetan C
    Tack Kajetan för din Reco! Kul att höra att du är nöjd!
  • Michael W
    Michael W skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Kanonkille och duktig pedagog. Läs mer
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Michael W
    Tack Michael för en toppenreco!
  • Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Mycket bra bemötande och engagemang Läs mer
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Ann-sofie G
    Tack Ann-Sofie. Härligt att höra att lärarna hos oss brinner för det de gör och ger allt!
  • Göran H
    Göran H skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Intressant och avspänd presentation. Rolig att lyssna på Erik (tror jag han heter?). Bra information som förbereder bade mig och dottern för de kommande övningskörningarna. Läs mer
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Göran H
    Hej Göran
    Tack för din reco! Vi är jätteglada att ni känner er nöjda och att ni känner att kursen gav er en massa nyttig information. (Erik, heter i verkligheten Linus =)
    2017-06-29 Göran H svarar My Driving Academy
    Linus, var det. inte Erik, sorry - tack! :)
    /G
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Göran H
    Tack för att du valde att gå till oss på My Driving Academy
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Göran H gillar detta
  • Alexandra  A
    Alexandra A skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Blev väl bemött och upplevde utbildningen som väldigt seriös och genomtänkt. Linus har en förmåga att fånga ens intresse till att lyssna och timmarna gick fort förbi! Jag lärde mig mycket bra som jag tagit med mig under min övningskörning. Läs mer
    2017-06-29 My Driving Academy svarar Alexandra A
    Hej Alexandra.
    Vi gör alltid vårt bästa för att ni ska få så mycket med er från våra kurser som ni ska ha nytta av i praktiken. Vi tackar så mycket för ditt omdöme och lycka till med övningskörningen.
  • Constance B
    Constance B skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    It was really great to learn how to drive with Linus! He is very nice and patient! Läs mer
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Constance B
    Thank you Constance for a fantastic rewiev!
  • Adam A
    Adam A skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Mycket bra! Pedagogisk och tålmodig. Trevlig och effektiv i sitt lärande. Läs mer
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Adam A
    Tack Adam för dina din fina reco!
  • Evita B
    Evita B skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är en trevlig kille med bra inställning. Han är lätt att köra med om man känner sig osäker och tar allting i lugn takt.
    Ibland skulle man bara behöva att han säger lite tidigare vad man ska göra och inte exempelvis när man är mitt i en sväng.
    Till största del är han en väldigt bra lärare! Läs mer
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Evita B
    Tack Evita för ett bra omdöme! Vi uppskattar när vi får veta vad vi ska bli bättre på!
  • Christopher U
    Christopher U skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Breaks down problems into easy bites, and builds in new skills at just the right point. Easy-going and good conversationalist, providing a relaxing and enjoyable environment. Would recommend Linus to anyone. Läs mer
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Christopher U
    Thank you Christopher for your nice words about Linus!
  • Astrid O
    Astrid O skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Linus är snäll, pedagogisk och får en att känna sig bekväm i bilen. Han låter en själv resonera sig fram till svaren på frågor istället för att bara ge ut svaren vilket ger en djupare förståelse. Läs mer
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Astrid O
    Hej Astrid
    Tack för din reco samt de fina orden om Linus. Han är verkligen toppen!
  • Linda D
    Linda D skrev om Linus Grebäck von Melen en del av My Driving Academy
    Han är världens bästa lärare och har lärt mig massor! Kunde absolut inte önskat mig någon bättre för att få mig att känna mig trygg och samtidigt ha kul när jag lär mig köra bil. Läs mer
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Linda D
    Hej Linda
    Tack för ditt fina omdöme.
    Visst är han bäst! Vi är så stolta att ha Linus hos oss.
Nils af Petersens
Linus Grebäck von Melen