5.0 / 5 baserat på 1 omdöme

Marcus Jakobsson en del av My Driving Academy

Läs vad 1 Läs vad Marcus Jakobsson

• 2020-06-15
    jag hade alla mina körlektioner med Marcus! Jag var verkligen nöjd att ha han som lärare! Jag gick med glädje till varje lektion och körlektionerna var ärligt det bästa som hände på veckan! Jag blev verkligen så glad av att ta körlektionerna och hade så gärna tagit fler! Marcus var en pedagogisk och rolig lärare som lyssnade på mig vad jag sa och tyckte! Jag hade inte kunnat få en bättre lärare! Han Hjälpte mig verkligen och fick mig att första allt jag behövde lära mig! Han var väldigt trevlig och hade humor! Hela My driver Academy tycker jag var suverän! Halkbanan var något av det roligaste jag gjort och då var de 2 andra lärare och 3 till elever. Men det var sjukt kul. Ja har fått världens bästa körskoletid med hjälp av My Driver Academy. Jag rekommenderar denna körskola till ALLA!
    Hej Belinda, Tack för ditt fantastiska omdöme om Marcus - vi är så glada att ha honom hos oss! 🙂❤️ Vi är även glada att vi fått hjälpa dig nå ditt mål! Grymt jobbat även från din sida! Kör försiktigt nu, vi ses på vägarna! 🚘 /My Driving Academy Teamet

5.0 / 5 baserat på 1 omdöme
    Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte