Läs vad 16 Läs vad Marie Cyrén

• Marie är en fantastisk lärare. Alltid glad och trevlig och dessutom väldigt trygg och lugn att köra bil med, rekommenderar henne starkt!
    LOVISA S skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2020-09-04
    2020-09-04
    Tack för dina fina ord om Marie, vi håller med dig, vi är så glada att ha Marie hos oss! ❤️

Visa svar
  • Jag köpte 10 lektioner för att göra "sista rycket" innan uppkörning, och jag är så glad att jag gjorde det hos My Driving Academy Uppsala med Marie som instruktör! Det var en rakt igenom god upplevelse. Marie är en fantastisk och trygg lärare som verkligen peppar en i varje steg och engagerar sig. Bilarna var riktigt härliga de med och kundservice har varit super att ha kontakt med. Rekommenderas varmt!
    Elin L
    Elin L skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2020-06-12
    2020-06-12
    TACK Elin för din fantastiska recension! 😍 Vi är glada att vi fått chansen att hjälpa dig, Marie är en fantastisk lärare!!! Stort grattis, kör försiktigt, vi ses på vägarna!

Visa svar
  • Alla lektioner var så lärorika och vägen till körkortet gick så bra med Marie! Jag klarade alla proven på första försöket. Hon är pedagogisk och sjukt trevlig. Hela upplägget som my driving academy har var väldigt bra och enkelt. Appen var superbra och min testuppkörningslektion med Daniel var en bra förberedelse för den riktiga.
    Emelie E skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2019-06-06
    2019-06-06
    Hej Emelie, Tack för din recension. Jätteroligt att höra att du är nöjd med oss. Grattis till körkortet och kör försiktigt! Mvh, My Driving Academy

Visa svar
  • Köpte flera körlektioner och blev alltid bemött bra.
    Andree S skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2019-04-09
    2019-04-09
    Hej Andree, Tack för din reco. Vad kul att du alltid kände dig bra bemött. Grattis till körkortet och kör försiktigt. Mvh, My Driving Academy

Visa svar
  • Jag utförde hela min körkortsutbildning med Marie och jag är så himla nöjd. Hon förklarar allt grymt och håller mig lugn under stressiga situationer. Riktigt härliga konversationer har vi haft. Rekommenderar starkt! Tack för allt!
    Hamim M skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2019-03-07
    2019-03-07
    Hej Hamim, Tack så jättemycket för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning och framförallt med Marie som din lärare. Grattis till körkortet och kör försiktigt där ute på vägarna. Mvh, My Driving Academy

Visa svar
  • Superbra körlärare, kändes tryggt i bilen och jag lärde mig otroligt mycket!! Tack för allt ❤️
    Matilda Z skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2018-12-15
    2018-12-15
    Hej Matilda, Tack för din reco. Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid och skrivit denna fina reco om Marie och att du är nöjd med Marie som lärare. Kör försiktigt ute på vägarna. Mvh, My Driving Academy

Visa svar
  • Köpte ett paket om 15 lektioner och körde sen ungefär två gånger per dag i två veckor med Marie och klarade sen teorin och uppkörningen på första försöket! Skulle rekomendera Marie och My Driving Academy till alla. Såg framemot varje körning eftersom Marie är så härlig och pedagogisk. Jag har känt mig så säker tillsammans med Marie, som varit noga med att vi gått igenom allt innan uppkörningen flera gånger för att inte missa något. Jag har Marie att tacka för mitt körkort!
    Erika   J skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2018-08-27
    2018-08-27
    Hej Erika, Tack för din fina reco! Vad kul att du känner dig så positiv till din utbildning här på My Driving Academy med Marie. Tack för denna tid och kör försiktigt ute i trafiken. Mvh, My Driving Academy

Visa svar
  • Fick ett utmärkt bemötande med mycket pep och skratt. 😍😍😍😍
    Ritia G skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2017-10-01
    2017-10-01
    Härligt Ritia och det är alltid roligare när man kan skratta!

Visa svar
  • Marie är fantastisk lärare med mycket energi, tålamod och glädje.
    Basudha B skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2017-09-28
    Tack Basudha för din fina reco, Marie kan verkligen göra lektionen rolig!

• Jättebra! Supertrevlig och duktig
    Hannah O skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    2017-09-28
    Tack Hannah för din fina reco!