Nils af Petersens

Sveavägen 9
111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 31 kunder tycker om Nils af Petersens

• Oscar S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Grym stämning i bilen, mycket konstruktiv lärandestil. Väldigt effektiva lektioner, jag lärde mig väldigt mycket varje lektion. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-27 My Driving Academy svarar Oscar S
    Hej Oscar,
    Tack för din fina reco, Lycka till och kör försiktigt i trafiken.

Mvh,
  • Richard M skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Blev mycket väl bemött och tjänsten var utöver mina förväntingar. Mycket bra upplevelse som kund. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Richard M
    Kul Richard att du kände så och att du hade kul!
  • Beate S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Mycket nöjd med my driving academy och mina lektioner med nils. toppbetyg !! Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Beate S
    Tack Beate för din fina reco om Nils!
  • Mathilda S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    NILS ÄR BÄST, men bemötandet på my driving academy som företag kunde varit bättre, samt strukturen. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Mathilda S
    Hej Mathilda. Tack för din reco. Vi jobbar ständigt med att utveckla oss som företag och våra lärare för att kunderna ska få ut maximalt av sin körutbildning på ett strukturerat sätt. Vi uppskattade den feedback som vi fick av dig under din utbildning!
  • Peter H skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils fick mig lugn och jag hade roligt när jag körde m honom. Kan varmt rekommenderas . Relaterar , pedagogisk och rolig : ) Läs mer
  • Vilma B skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Bra pedagogik och som person rolig att spendera tiden i bilen med! Läs mer
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Vilma B
    Tack Vilma för din fina Reco. Det ska vara kul att köra och åka bil!
  • Ebba W skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Otroligt proffsigt och personligt bemötande. Kan verkligen rekommendera alla att köra med Nils hos My Driving Academy! Läs mer
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Ebba W
    Tack Ebba för din rekommendation! Nils är en toppenlärare!
  • Astrid L skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en jättebra körlärare! Lugn i alla tillfällen, och pedagogisk för att få mig att förstå vad jag gör rätt och fel. Jag har alltid känt mig säker med Nils. Han är dessutom rolig! Läs mer
    2017-06-05 My Driving Academy svarar Astrid L
    Tack AStrid för den fantastiska recon!
  • Hanna N skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils var Jättebra och pedagogisk Läs mer
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Hanna N
    Hej Hanna
    Tack för ditt omdöme!
  • Amy W skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag kommer vara evigt tacksam för att Nils var min körskollärare. Hans tålamod, naturliga lugn och förmåga att få en att slappna av är fantastiskt. Han vet hur man lyfter ut det viktiga för att bli en säker och glad förare. Grym! Läs mer
    2017-05-10 My Driving Academy svarar Amy W
    Hej Amy
    Grattis ännu en gång till körkortet!
    Vi är tacksamma att vi fått ha dig som elev.
    Det värmer i hjärtat av dina fina kommentarer, tack!
  • Hedda M skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en toppen lärare som alltid behåller lugnet när jag som chaufför är allt annat än en lugn. Han är pedagogisk men gör samtidigt lektionen väldigt rolig och avslappnad. Läs mer
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Hedda M
    Hej Hedda.
    Tack för ditt omdöme.
    Detta kommer göra Nils otroligt glad!
  • Kajsa E skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils var en utmärkt lärare. Han utgick från mitt behov och var väldigt avslappnad. Jag var väldigt nervös inför mitt körande innan och Nils avdramatiserade det direkt. Han la upp en plan utefter min kompetens och jag klarade körkortet! Nils är grym! Läs mer
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Kajsa E
    Hej Kajsa!
    Grattis igen till körkortet! Tack för ditt omdöme. Vi är så glada att ha Nils hos oss på My Driving Academy!
  • Wendela L
    Wendela L skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    5/5! :) Alltid kul att ha körlektion med Nils då han på ett avslappnat och roligt sätt lär ut hur man blir en bra och självsäker förare i trafiken. Förutom att han är en toppenlärare är han dessutom väldigt stöttande och hjälpsam i situationer som kan innebära mycket stress (uppkörning etc). Läs mer
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Wendela L
    Hej Wendela
    Tack för din respons. Nils är fantastik och vi är så glada att ha honom hos oss.
  • Stephanie G skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Otroligt bra service och sätt att lära ut, samt alltid trevlig stämning i bilen och motiverande samtal! Läs mer
    2017-05-08 My Driving Academy svarar Stephanie G
    Tack Stephanie för dina fina ord. Grattis igen till körkortet.
  • Arthur C skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    I initially chose My Driving Academy because of their top rating on Reco. I already had a foreign driving license but there's no way I would've passed the theory exam without taking the practice theory exams (all done electronically via their website), nor passed the driving exam without learning about the many tricky driving spots you will likely encounter. Thanks to Jessica, Nils, and Hamad for making it a friendly, fun, and minimally stressful experience! Läs mer
    2016-06-11 My Driving Academy svarar Arthur C
    Thank you Arthur for the warm words! Was a pleasure to help you out!
  • Anna H skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag är jättenöjd med att jag valde My Driving Academy som trafikskola när jag skulle ta mitt körkort. Min lärare Nils var både trevlig och bra på att lära ut vilket gjorde lektionerna väldigt roliga, man såg alltid fram emot nästa tillfälle. Dessutom fungerade allt väldigt smidigt då man själv kunde boka tider på elevcentralen och sedan bli upphämtad samt avsläppt där man själv ville. En annan sak som var bra var Riskettan som jag gick hos er. Har hört av många att den är tråkig och seg men så upplevde jag det inte alls. Mysig lokal och innehållet framfördes på ett intressant sätt. Efter min utbildning med MDA kände jag mig väldigt trygg inför min uppkörning, vilken jag klarade mycket tack vare er! Plus för fräscha bilar också. Läs mer
    2016-05-16 My Driving Academy svarar Anna H
    Hej Anna!
    Tusan tack för dina fina ord. Lycka till i trafiken!

Allt gott!
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Kan varmt rekommendera Nils som jag körde med. Han är proffsig, engagerad och gör varje körlektion rolig. Läs mer
    2016-02-04 My Driving Academy svarar Nicole L
    Grattis igen till körkortet Nicole!
    Tack för din rekomendation!
  • Caroline A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Min dotter som tog körlektionerna var verkligen mkt nöjd med upplägget och inte minst sin lärare Nils. På ett profssigt, tydligt och med inslag av humor, fick han henne att tycka det var roligt att köra bil. Aldrig hörde jag henne säga att hon var rädd i trafiken eller inte fattade vad som gällde. Läs mer
    2015-12-07 My Driving Academy svarar Caroline A
    Hej Caroline!

Nora var en fröjd att ha hos oss.

Tusen tack för de fina orden och jag önskar Nora all lycka.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Bra lärare, speciellt Nils, och väldigt flexibla i att ta fram en plan som passade mej o mina önskemål/tider. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2015-10-05 My Driving Academy svarar Johanna H
    Vi är så glada att du trivts med Nils, han är en pärla.
    Hoppas du fått njuta av ditt körkort under sommaren!
    All lycka på vägarna.
  • Lise H skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en jättebra och rolig lärare som man kan känna sig trygg med. Jag kan rekommendera honom till alla. Läs mer
  • Helena N skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag slutade på en annan bilskola för att istället följa med Nils till My Driving Academy och det visade sig att det var ett riktigt bra beslut. Jag och Nils hade väldigt roligt på körlektionerna vilket jag uppskattar än idag. Både Nils och Kevin är två toppen killar och otroligt duktiga och pedagogiska (har kört med båda två). Skräddarsydd utbildning efter mina behov och önskemål. Jag vill rikta ett stort TACK till ALLA på My Driving Academy som stöttade mig när nervositeten tog över vid mina uppkörningar. Ett fantastiskt bemötande! Mycket peppande ord och anpassade körlektioner för att jag skulle hitta tryggheten igen. Ett särskilt tack till Nils! Jag tänker fortfarande på Nils kommentarer i trafiken, både dom roliga och dom kloka, men framför allt tycker jag det är roligt och tryggt att köra bil! Läs mer
  • John S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en helt underbar körlärare, blandar humor med utbildning på ett perfekt sätt.
    John Sörensen Läs mer
  • Elin M
    Elin M skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    My Driving Academy är ett flexibelt, proffsigt, och kundorienterat företag. Jag körde mest med Nils, en otroligt duktig och härlig lärare som skapar en trygg miljö kring bilkörningen och dess komponenter. Kan starkt rekommendera MDA. Läs mer
  • William C skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Mycket bra lärare som fick en att känna sig säker i bilen. Hade tidigare haft lärare som gjorde en nervös och orolig. Nils gjorde mig självsäker och till en bättre bilförare. Läs mer
  • Fredrika D skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag tycker att Nils af Petersens är jättebra körskolelärare. Jag känner mig avslappnad och trygg i bilen under hela lektionen. Läs mer
  • Denise L skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils af Petersens var min körskolelärare under oktober 2014 tills december 2014. Jag är väldigt nöjd med mitt val av körskolelärare och trafikskola. Nils är en pedagogisk, rolig och hjälpsam körskolelärare. Han gjorde så att jag smidigt och säkert klarade mitt teoriprov och uppkörning på första försöket.

Övrigt är My Driving Academy en flexibel & smidig trafikskola som jag rekommenderar starkt till alla som vill ta körkort. Läs mer
  • Emil C skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Kört med Nils ett tag nu på MDA, riktigt proffsig och trevlig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Louise B skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är otroligt rolig och lättsam och gör att man känner sig säker i trafiken och han utlärningsätt är väldigt bra. Läs mer
  • Edvin H skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Med hjälp av modern teknik och utmärkt bemötande trivs jag utmärkt med MyDriving Academys tjänst. Nils är en lärare som gärna lyssnar på dina problem med körningen och gör allt för att komma över just det hindret. Jag har kört cirka 20 lektioner med Nils och kan inte tänka mig en bättre och mer professionell körskolelärare. Läs mer
  • Andjela K skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag har haft en utmärkt erfarenhet med MDA och fått lära mig av två erfarna, duktiga och trevliga trafiklärare (Kevin och Nils). Jag kan rekommendera denna trafikskola för erfarna förare så väl som förstagångsförare. Ni kommer inte att bli besvikna! Läs mer
  • Nadja T skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en fantastisk lärare - rekommenderar honom varmt! Att lära sig köra blev plötsligt roligt, avslappnat och spännande. Tusen tack för allt pepp! Läs mer
Nils af Petersens
Linus Grebäck von Melen