Trafikskola Stockholms län Stockholm Norrmalm My Driving Academy Nils af Petersens
Nils af Petersens
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 35 Läs vad Nils af Petersens

• Amalia O skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2019-03-04

Jag hade körlektioner till och från med Nils i över ett år och kunde inte blivit mer nöjd! Världens trevligaste och härligaste! En bättre Körskolelärare kan man inte få! Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Amalia O
    Hej Amalia,
    Tack för din fina reco!
    Vad kul att du är så nöjd med Nils som din lärare och grattis till körkortet!
    Kör försiktigt ute på vägarna.

• Fanny C skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2019-03-04

Nils är en väldigt bra pedagog och gjorde lektionerna väldigt kul och avslappnade. För mig betydde det jättemycket och underlättade hela min upplevelse och vägen till körkort.

Jag tycker Nils och Linus (hade en lektion med honom) är toppen och jag skulle absolut rekommendera andra att ta hjälp av dem. Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Fanny C
    Hej Fanny,
    Tack för din fantastiska reco!
    Vad kul att du är nöjd med både Nils och Linus och att du kände att din utbildning var både rolig och lärorik.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• Mikaela A
    Mikaela A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2019-02-06

Nils är en utomordentligt pedagogisk lärare som jag inte kan ge nog med beröm. Min nervositet över övningskörning dog redan de första lektionerna och Nils har en otrolig förmåga att få en att etablera rutiner i körningen samtidigt som han upprätthåller en väldigt lättsam och positiv stämning under lektionerna. Det är nästan tråkigt att få körkort eftersom det innebär att jag inte får hänga med Nils längre. Verkligen stort (mega-stort) tack till dig Nils!
    Jag tycker även att appen är en stor fördel med My Driving Academy då det blir lätt att boka lektioner, kontakt support och öva teori.
    Av olika anledningar har jag haft anledning att kontakta supporten några gånger under övningskörningen. Hjälpen har varit väldigt snabb och effektiv, stort tack till er också!
    Teoriprovet kirrade jag till stor del med hjälp av My Driving Academys app som innehåller massa övningsfrågor.
    Slutsats: jag är supernöjd och Nils är bäst! Läs mer
    2019-02-06 My Driving Academy svarar Mikaela A
    Hej Mikaela,
    Tack för din fantastiska reco och att du lagt all den tiden på att berätta hur nöjd du är. Vi tackar dig enormt mycket för det!
    Det är så kul att Nils gjorde lektionerna roliga och lärorika för dig och att vi u supporten fanns tillgängliga för att hjälpa dig.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt.

• Tilda A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2018-12-18

Gjorde körningen rolig samtidigt som man utvecklades mycket! Fick en att känna sig trygg i körningen. Läs mer
    2018-12-18 My Driving Academy svarar Tilda A
    Hej Tilda,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och med din lärare Nils.
    Lycka till med körningen och kör försiktigt.

• Oscar S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2018-09-27

Grym stämning i bilen, mycket konstruktiv lärandestil. Väldigt effektiva lektioner, jag lärde mig väldigt mycket varje lektion. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-27 My Driving Academy svarar Oscar S
    Hej Oscar,
    Tack för din fina reco, Lycka till och kör försiktigt i trafiken.

• Richard M skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2017-10-02

Blev mycket väl bemött och tjänsten var utöver mina förväntingar. Mycket bra upplevelse som kund. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Richard M
    Kul Richard att du kände så och att du hade kul!
  • Beate S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2017-09-28

Mycket nöjd med my driving academy och mina lektioner med nils. toppbetyg !! Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Beate S
    Tack Beate för din fina reco om Nils!
  • Mathilda S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2017-09-28

NILS ÄR BÄST, men bemötandet på my driving academy som företag kunde varit bättre, samt strukturen. Läs mer
    2017-10-02 My Driving Academy svarar Mathilda S
    Hej Mathilda. Tack för din reco. Vi jobbar ständigt med att utveckla oss som företag och våra lärare för att kunderna ska få ut maximalt av sin körutbildning på ett strukturerat sätt. Vi uppskattade den feedback som vi fick av dig under din utbildning!
  • Peter H skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2017-09-28

Nils fick mig lugn och jag hade roligt när jag körde m honom. Kan varmt rekommenderas . Relaterar , pedagogisk och rolig : ) Läs mer
  • Vilma B skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy

2017-09-26

Bra pedagogik och som person rolig att spendera tiden i bilen med! Läs mer
    2017-09-26 My Driving Academy svarar Vilma B
    Tack Vilma för din fina Reco. Det ska vara kul att köra och åka bil!
Nils af Petersens
Linus Grebäck von Melen