Sina Muhammadi

Läs vad 10 Läs vad Sina Muhammadi

• ERICK MOKAYA M
    ERICK MOKAYA M skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2020-02-28

Amazing instructor! Very calm and goal-oriented. I now have my driving license thanks to him! Tack så mycket Sina. Läs mer
    2020-03-02 My Driving Academy svarar ERICK MOKAYA M
    Hi Erick and thank you for your recommendation!

We are so happy to hear that you appreciate as much as we do!

GREAT job and CONGRATULATIONS to your drivers license!

/Team My Driving Academy
  • Erik Anders H skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-12-04

Jag vill VERKLIGEN rekommendera Sina som körlärare.

Han är född pedagog: tydlig och rak, ärlig och trovärdig, förklarar varför trafikreglerna finns, inte bara vilka de är. Bilkörningen och trafikreglerna blir logiska.

En extra styrka är att Sina är tävlingsinriktad och målmedveten och hjälper eleven att nå sitt mål på bästa sätt.

Dessutom är Sina väldigt trevlig och rolig. Välj Sina :-) Läs mer
    2019-12-05 My Driving Academy svarar Erik Anders H
    Hej Erik och tack för en helt otrolig Reco! Superkul att höra att du är nöjd med Sinas jobb!
  • Daniella Alejandra T
    Daniella Alejandra T skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-11-22

Thank you ! Gracias!You are the best instructor! you are patient and warm as a teacher, and your explanations are clear and precise. Läs mer
    2019-11-27 My Driving Academy svarar Daniella Alejandra T
    Hi Daniella,

Thank you for your kind recommendation about Sina! We are so glad to read this!

/My Driving Academy
  • Stinah Lovisa L
    Stinah Lovisa L skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-10-21

Bästa körskoleläraren. Tålmodig, pedagogisk och förklarar och demonstrerar på ett väldigt bra sätt. Skulle rekommendera honom till alla som ska ta körkort! Läs mer
    2019-10-21 My Driving Academy svarar Stinah Lovisa L
    Tack Stinah för din fina Reco. Ska se till att Sina går in på Reco och läser denna!
  • Frishta A
    Frishta A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-10-11

Thank you Sina for your support and encouragement have always been under the course. I appreciate your cordiality. You are the best driving instructor. Läs mer
    2019-10-14 My Driving Academy svarar Frishta A
    Thanks Frishta for your nice RECO!

We agree that Sina is the best! All our instructors are great!!!

/My Driving Academy
  • Shirin A
    Shirin A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-10-10

Sina har varit helt fantastisk genom min process att skaffa körkort. Alltid lugn, pedagogisk och med klok feedback.

Han har fått mig att tro på mig själv och alltid känt av mitt humör och behov för dagen och anpassat lektionerna därefter.

Jag har själv arbetat i tjänstesektorn i massor av år och är oerhört kräsen och ställer höga krav när jag betalar för tjänster likt lektioner i detta fall. Sina har överträffat alla dessa krav med råge och är verkligen en fantastisk lärare. Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Shirin A
    Tack för en otroligt fin reco av vår fantastiska Sina! Både vi på huvudkontoret och Sina blir alldeles varma i hjärtat!
  • Saga A
    Saga A skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-09-02

Duktig och lugn instruktör. Bra uppvärmning innan uppkörning i Uppsala. Tack! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Saga A
    Tack Saga för din Reco. Skönt att höra att du uppskattar vår lugna Sina!
  • Joel Markus S skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-08-28

Super bra och trevlig lärare. Förklarar bra och ger konstruktiv kritik. Lugn och pedagogisk. Läs mer
    2019-08-28 My Driving Academy svarar Joel Markus S
    Hej Joel!

Snyggt jobbat som tagit körkortet! Kul att du är nöjd med Sina. Ta det lugnt ute på vägarna!

Med vänlig hälsning,
    My Driving Academy
  • Elin Sofie E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-08-20

Sina är en riktigt bra pedagog som gjorde körlektionerna roliga och mycket givande. Han utgick från mina behov och önskemål och var väldigt avslappnad samt lätt att prata med. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-08-20 My Driving Academy svarar Elin Sofie E
    Hej Elin,

Vad kul att höra att du är nöjd med Sina. Det är viktigt att ha roligt medan man lär sig. Stort grattis till körkortet och ta det försiktigt när du ger dig ut på vägarna!

Med vänlig hälsning,
    My Driving Academy
  • Astrid E skrev om Sina Muhammadi en del av My Driving Academy

2019-08-18

Sina fick mig att tro på mig själv i bilkörningen och han kändes alltid pedagogisk och ärlig. Det allra viktigaste för mig var att jag verkligen kände att han var på ”min” sida, att han verkligen ville att jag skulle lära mig köra bil och inte att jag skulle köpa lektioner för att tjäna pengar. Jag är supernöjd och utan Sina skulle jag inte tagit körkort såhär snabbt som jag lyckades med! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Astrid E
    Tack Astrid för en fantastisk Reco. Du kan alltid tänka dig Sina och hela teamet på my driving academy längs vägarna med pompoms och hejaramsor när du är ute och kör!
Nils af Petersens
Daniela Feratovic