Tedros Demsie

Läs vad 20 Läs vad Tedros Demsie

• Linnéa O skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2020-06-10

Pedagogisk och lugn.
    Gav mig alla förutsättningar för att klara mitt körkort! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-17 My Driving Academy svarar Linnéa O
    Grattis till körkortet Linnéa och tack för din rekommendation!!! ❤️
  • BJÖRN W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2020-01-30

Tedros är mycket kunnig och pedagogisk, och har alltid tid att förklara och svara på frågor om olika moment i körningen. Jag tog cirka 15 lektioner med Tedros och klarade därefter uppkörningen på första försöket. Tedros är en jättebra lärare och jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-31 My Driving Academy svarar BJÖRN W
    Hej Björn,

Stort grattis till körkortet och friheten! 🎉

Vad kul att höra att du rekommenderar Tedros som lärare och att du klarade uppkörningen på första försöket - snyggt jobbat!

/Teamet på My Driving Academy
  • KATINA K skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-12-17

Kunde inte ha fått en bättre lärare - Tedros var lugn, noggrann, tålmodig och gjorde alla lektioner till en trevlig upplevelse! Har också bara gott att säga om de övriga lärarna jag kört med på My Driving Academy - Nils, Lars & Money. Läs mer
    2019-12-17 My Driving Academy svarar KATINA K
    Hej Katina.
    STOOORT Grattis till körkortet! Du förtjänar verkligen det efter ditt engagemang! Ha nu en fantastisk framtid bakom ratten! biipbiip!
  • Oja E skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-12-09

Jag rekommenderar verkligen Tedros som lärare då han är lugn, professionell, pedagogisk och mycket trevlig. Jag är mycket tacksam över att min utbildning har gått att kombinera med mitt arbete. Tedros är mycket flexibel och ställer upp för sina elever.

Jag vill även tacka supporten för ett mycket trevligt bemötande samt Nils och
    Money som jag också kört med.

Jag kommer rekommendera My Driving Academy till alla som ska ta körkort, utan tvekan!

Stort tack! Läs mer
    2019-12-10 My Driving Academy svarar Oja E
    Hej och Tack Oja för en jättefin Reco!
    Det glädjer oss att du upplevde din utbildning så bra!

Ha superkul med ditt nya körkort!
    /Supporten
  • Markus W
    Markus W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-11-15

Jag kan varmt rekommendera Tedros. Jag klarade uppkörningen på första försöket, helt till hans förtjänst. Han var trygg och tydlig varje lektion och gav jättebra återkoppling.

Tack Tedros! Läs mer
    2019-12-04 My Driving Academy svarar Markus W
    Först och främst - Grattis Markus till kortet! Så ska det se ut!

Och stort tack för din fina rekommendation. Vi och alla våra lärare jobbar varje dag för att våra elever ska bli lika nöjda som du!
  • David M skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-11-14

Tedros är grym! Lugnare och mer förtroendeingivande körlärare får man leta efter! Läs mer
    2019-11-15 My Driving Academy svarar David M
    Tack David för en skön reco! Vi är så nöjda med Tedros som lärare så det känns toppen att få det bekräftat av kunderna också!
  • RICHARD KARIM A
    RICHARD KARIM A skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-11-13

Väldigt trevlig och kunnig körskolelärare, skulle definitivt rekommendera. All feedback är konstruktiv och saklig. Dessutom så är bilen väldigt skön att köra. Läs mer
    2019-11-14 My Driving Academy svarar RICHARD KARIM A
    Hej och Tack Richard för din Reco! Skönt att du upplevde din utbildning på detta sätt! Å visst är det najs med Countryman!
  • Sissel P skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-11-12

Kunde inte fått en bättre lärare, supernöjd på alla sätt. Tedros är professionell, noggrann, pedagogisk, lugn, förtroendeingivande och skapar en tydlig och bra plan för att man ska lyckas med körkortet. Bästa rekommendationer på alla sätt! Läs mer
    2019-11-12 My Driving Academy svarar Sissel P
    Tusen tack Sissel för en otroligt fin reco! Ska se till att Tedros läser detta!
  • Linda Ö skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-11-06

Jag tog manuellt körkort med Tedros på My driving academy, och tack vare att han är en superbra körlärare så klarade jag uppkörningen på första försöket! Det som gör Tedros så bra är att han är väldigt lugn, pedagogisk och inger trygghet. Jag är supernöjd helt enkelt! Läs mer
    2019-11-06 My Driving Academy svarar Linda Ö
    Tack Linda för en fin rekommendation och stort grattis till ditt körkort! Snyggt av dig att sätta både körprovet och kunskapsprovet på första försöket! Det är så det ska gå till!
  • Emil Z skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-09-15

Tedros hjälpte mig med att ta manuellt körkort. Han var väldigt lugn, pedagogisk och trygg.
    Han visste exakt vad jag behövde träna på och hur vi skulle lägga upp en plan för att klara uppkörningen.

Jag rekommenderar Tedros och My Driving Academy för att ta körkortet! Läs mer
    2019-10-10 My Driving Academy svarar Emil Z
    Tack Emil för en riktigt bra och beskrivande reco av våran Tedros! Mitt i prick skulle vi vilja säga!
    My Driving Academy gillar detta
Nils af Petersens