Tedros Demsie

Läs vad 10 Läs vad Tedros Demsie

• Olivia W
    Olivia W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-05-06

Jag tog manuellt körkort med My Driving Academy! Jag har en utmärkt upplevelse av min körtid. Min lärare Tedros Demsie var 10/10! Lugn, metodisk och med en stark vilja att jag som elev skulle klara körkortet. Jag är supernöjd!
    Jag körde nästan varje vecka i fyra månader och tog körkortet den 24 April.

Jag rekommenderar varmt My Driving Academy och Tedros och vill även tacka för att ni trodde på mig som elev och satte tydliga mål!

Bästa/ Olivia Wallin Läs mer
    2019-05-08 My Driving Academy svarar Olivia W
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din otroligt fina reco om Tedros. Vi är så glada att vi har fått hjälpa dig på vägen till ditt körkort och allra mest Tedros.
    Så kul att du är nöjd i helhet och framförallt med Tedros som din lärare!.
    Lycka till ute på vägarna och grattis till körkortet.
    Kör försiktigt,

• Michelle X skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-05-02

Jag tyckte att Tedros var väldigt lugn och metodisk i sitt sätt att undervisa, vilket ingav ett lugn som kändes väldigt tryggt. Jag kunde stundvis vara väldigt stressad när vi ex skulle träna på saker där jag behövde köra fortare än 70km/h och då var det betryggande att Tedros bibehöll sitt lugn och fick mig att inse att de är ganska kul att köra bil och att så länge jag gör det jag ska så kommer ingenting hända.
    Rekommenderar verkligen att ha Tedros som körlärare. Jag hade inte fått mitt körkort utan honom! Läs mer
    2019-05-03 My Driving Academy svarar Michelle X
    Hej Michelle,
    Tack för din fina reco om Tedros. Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros som din lärare! Han är en fantastisk körlärare.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt.

• Kenneth J
    Kenneth J skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-02-07

Tedros är allt du kan tänka dig att behöva och mer inför ditt körkort. Lugn, pedagogisk och uppmuntrande med världens jävla aura. Tog precis körkortet tillsammans med honom och jag kan inte tacka den här mannen nog för vad han har gjort. Om du, precis som jag vet att din utbildning speglas av din körlärare och är lite nojjig över vem du ska spendera närmsta veckorna/månaderna med så måste jag faktiskt säga att tedros är världens finaste människa på alla plan. Tedros förtjänar en löneförhöjning NU. Läs mer
    2019-02-07 My Driving Academy svarar Kenneth J
    Hej Kenneth,
    Tack för din otroliga reco! Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros och att det verkligen blev en rolig och lärorik utbildning för dig!
    Vi är så stolta över att ha Tedros som körskolelärare hos oss.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt.

• Karl-otto Granström skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-02-04

Otroligt lugn och säker instruktör. Hjälpte mig både i praktiken och i teorin. Tedros gjorde så jag klarade både uppkörningen och terorin på första försöket. Tack! Läs mer
    2019-02-05 My Driving Academy svarar Karl-otto Granström
    Hej Karl,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd och grattis till körkortet.

• Jacob F
    Jacob F skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2019-02-04

Lugn, pedagogisk och uppmuntrande.
    Tedros förklarar saker bra, han är otroligt kunnig och är en trygghet att ha bredvid sig. Skulle rekommendera Tedros till alla. 5/5 Läs mer
    2019-02-04 My Driving Academy svarar Jacob F
    Hej Jacob,
    Tack för din fantastiska reco! Vad kul att du är så nöjd med allt och framförallt med Tedros. Vi önskar dig lycka till ute på vägarna och kör försiktigt.

• Karin L skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2018-11-18

Tedros är klart en 5/5 lärare!! Kan varmt rekommendera honom till alla som kämpar med körkortet. Han är lugn, trygg och pedagogisk, och med hans hjälp fixade jag körkortet på första försöket! Läs mer
    2018-12-12 My Driving Academy svarar Karin L
    Hej Karin,

Tack för din reco! Vad kul att du är nöjd med din utbildning hos oss. Toppen att du hittade Tedros som den perfekta läraren för dig!
    Kör försiktigt ute på vägarna!

• Gabriel A
    Gabriel A skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2018-10-11

Super-lärare! Väldigt lugn o pedagogisk, rekommenderar varmt! Hjälpte mig genom hela processen, från början till slut. Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Gabriel A
    Hej Gabriel,
    Vad kul att du är nöjd med hela upplägget och att du fick så mycket hjälp av vår fantastiska lärare Tedros.
    Tack så jättemycket för din fina reco.
    Ha kul i trafiken men framförallt, kör försiktigt.

• Slee W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2018-10-01

Jättebra utbildning och bemötande! Tedros är pedagogisk och lugn, man känner sig trygg ända fram till körkortet. Den extra servicen att man kan bli hämtad från jobbet/hemmet är super, perfekt för den som jobbar men ändå vill ta körlektioner mitt på dagen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Slee W
    Hej Slee
    Visst är det bra att vi kan erbjuda denna tjänst, allt för att det skall underlätta för er körkortstagare. Alla ska få möjlighet till att kunna ta körkort även med pressat schema som de flesta har. Lycka till med allt och tack för att du valde oss.
  • Sara S skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2018-09-17

Tedros var mycket hjälpsam och flexibel med att ordna tider till min som arbetar heltid. My Driving Academys personal var mycket trevliga och hjälpsamma i alla frågor. Läs mer
    2018-09-17 My Driving Academy svarar Sara S
    Hej Sara. Tack för din fina reco.
    Tedros är fantastisk och vi gör allt för att kunna hjälpa er elever att få ert körkort på era villkor.

• Edgar V
    Edgar V skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy

2018-08-28

Proffsigt företag som bryr sig om sina elever på riktigt. Suverän support.

Tedros är en duktig lärare som är engagerad, trygg och har bemött mig väldigt bra. Bra utbildningsstil som passade mig alldeles utmärkt. Uppskattade hans lugna framtoning, och han fanns alltid där när jag behövde hjälp eller hade frågor.

Efter att ha kört med Tedros upplevde jag att jag har blivit stabil i min körning i slutet av utbildningen, vilket bidrog till att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Tack till My Driving Academy för allt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Edgar V
    Hej Edgar,
    Tack för din fantastiskt fina reco. Vi är så glada att du har varit så nöjd med både supporten och med Tedros som lärare här på My Driving Academy. Vi önskar dig all lycka ute i trafiken och kör försiktigt.

Nils af Petersens
Linus Grebäck von Melen