Tedros Demsie

111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Tedros Demsie

• Gabriel A
    Gabriel A skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Super-lärare! Väldigt lugn o pedagogisk, rekommenderar varmt! Hjälpte mig genom hela processen, från början till slut. Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Gabriel A
    Hej Gabriel,
    Vad kul att du är nöjd med hela upplägget och att du fick så mycket hjälp av vår fantastiska lärare Tedros.
    Tack så jättemycket för din fina reco.
    Ha kul i trafiken men framförallt, kör försiktigt.

Mvh,
  • Slee W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jättebra utbildning och bemötande! Tedros är pedagogisk och lugn, man känner sig trygg ända fram till körkortet. Den extra servicen att man kan bli hämtad från jobbet/hemmet är super, perfekt för den som jobbar men ändå vill ta körlektioner mitt på dagen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Slee W
    Hej Slee
    Visst är det bra att vi kan erbjuda denna tjänst, allt för att det skall underlätta för er körkortstagare. Alla ska få möjlighet till att kunna ta körkort även med pressat schema som de flesta har. Lycka till med allt och tack för att du valde oss.
  • Sara S skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros var mycket hjälpsam och flexibel med att ordna tider till min som arbetar heltid. My Driving Academys personal var mycket trevliga och hjälpsamma i alla frågor. Läs mer
    2018-09-17 My Driving Academy svarar Sara S
    Hej Sara. Tack för din fina reco.
    Tedros är fantastisk och vi gör allt för att kunna hjälpa er elever att få ert körkort på era villkor.

• Edgar V
    Edgar V skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Proffsigt företag som bryr sig om sina elever på riktigt. Suverän support.

Tedros är en duktig lärare som är engagerad, trygg och har bemött mig väldigt bra. Bra utbildningsstil som passade mig alldeles utmärkt. Uppskattade hans lugna framtoning, och han fanns alltid där när jag behövde hjälp eller hade frågor.

Efter att ha kört med Tedros upplevde jag att jag har blivit stabil i min körning i slutet av utbildningen, vilket bidrog till att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Tack till My Driving Academy för allt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Edgar V
    Hej Edgar,
    Tack för din fantastiskt fina reco. Vi är så glada att du har varit så nöjd med både supporten och med Tedros som lärare här på My Driving Academy. Vi önskar dig all lycka ute i trafiken och kör försiktigt.

Mvh,
Nils af Petersens