Mybeauty Clinic Göteborg AB

Läs vad 2 kunder tycker om Mybeauty Clinic Göteborg AB

• EMMA L

2020-01-01

EMMA L skrev om Mybeauty Clinic Göteborg AB
    Rekommenderar Sabina Lindahl varmt, jag fick helt fantastisk hjälp av henne.

Jag fick en felbehandling av Tear Tough med Prostulane Naturala B från en olegitimerad person på en liten salong i gbg (känner mig totalt lurad). Den gav mig stora påsar och mörka ringar under ögonen. Tillslut fick jag kontakt med ansvarig läkare, men fick ingen hjälp där heller.

Jag kontaktade diverse stora seriösa kliniker samt läkare som sjuksköterskor i Göteborg, men ingen ville ta i mig då de inte kände till den annorlunda fillern.

Tillslut la jag desperat ut bilder på nätet där jag frågade om hjälp. Jag kom då i kontakt med Sabina som återställde mig med en dags varsel, vilket gav mig tillfälle att få njuta lite av julen.

Jag fick en väldigt fint bemötande och professionell hjälp. Hon tog bort fillern, mina påsar och mörka ringar ingen annan läkare eller sköterska vågat röra.

Mer än tacksam för det hon gjort. Beuty Clinic ska vara riktigt stolta att ni har henne anställd hos er.

Stort tack för professionell, fin och estetisk hjälp. Jag har så glad och tacksam för Sabinas hjälp 💞🙏🏼. Läs mer
  • 2018-10-07

Johanna P skrev om Mybeauty Clinic Göteborg AB
    Gjorde Microblading på ögonbrynen.
    Skulle informerat om att det inte fastnar på alla och att det gör fruktansvärt ont.

Första besöket tog 1 1/5h och var ren tortyr, blödde massor och var extremt svullen efteråt. Ett återbesök ingick och för det första var det svårt att få boka en tid då personen som utförde Microblading endast jobbade lördagar. Efter första besöket så fick jag googla om andras upplevelser och tips. Då skrev alla att det inte var så smärtsamt men dem hade först fått bedövningssalva och sen några bedövninsdroppar så man inte skulle känna rispningarna.
    När jag sedan ringer efter gjort behandlingen två gånger och betalat över 4000kr då det inte syns någonting och om det är någon ide att göra det en tredje gång sa hon att det hade varit bättre att göra en annan metod. Kunde dem inte informerat det första gången innan man utförde microbladingen? Känner mig lite lurad och extremt missnöjd. Läs mer

Bästa Skönhetssalongerna nära Mybeauty Clinic Göteborg AB:

Ann-Christin S Ann-Christin S tycker:
“Jag är supernöjd med min eyeli...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte