Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Mycar Gärdet

Mycar Gärdet

Tegeluddsvägen 82, 115 28 Stockholm — Visa karta

Vi kan det här med plåt-och lackskador och är proffs på små- till medelstora bilskador. Räta ut bucklor, laga repor eller lackera om din skadade stötfångare. När vi sett skadan ger vi dig ett pris direkt och du får inga oväntade överraskningar.

Genom att vi använder ny teknologi och moderna metoder kan du spara 50-70% jämfört med lackering på traditionellt vis när du låter oss reparera dina lackskador!

På Gärdet finner du oss i Mekonomens lokaler. Fråga vid verkstadsdisken så guidar de dig rätt. Välkommen in till oss på Mycar Gärdet med din bil!

Läs vad 23 kunder tycker om Mycar Gärdet

• Barbara G
    Barbara G skrev om Mycar Gärdet
    Var hos Mycar för att lacka en liten repa som hade blivit på framsidan av bilen.
    Jobbet var utförd på ett bra sätt och är nöjd med resultatet, dock tyckte jag att det var dåligt att de debiterade ett större belopp än på offerten när det var en sån liten repa. Läs mer
    2018-03-01 Deniz G svarar Barbara G
    Hej Barbara

Vi känner inte igen ärendet så kontakta gärna mig så reder vi ut orsaken till det högre priset och säkerställer att vi inte gjort fel i våran bedömning. Mig når du på deniz@mycar.nu eller 0709-758656.
    För oss är det mycket viktigt att du är helt nöjd.

Hälsningar

Deniz Gencer
    Ägare av Mycar
    Daniel R gillar detta
  • Karl H
    Karl H skrev om Mycar Gärdet
    Jag fick en försäkringsskada reglerad och åtgärdad på Mycar. Förutom perfekt hantverk blev jag personligt och trevligt bemött. Rekommenderar firman varmt. Läs mer
  • Sten Å
    Sten Å skrev om Mycar Gärdet
    Anlitat MyCar på Gärdet för omlackering av bakre skärmar på min bil.

De har varit toppenbra att ha och göra med, bra kommunikation, korrekt prisangivelse och ett väl utfört arbete trots svår färg.

Ger dem mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Lindhe B
    Lindhe B skrev om Mycar Gärdet
    Reparation av en kollisionsskada. Snyggt gjort och trevligt bemötande! Läs mer
  • Anna-karin E
    Anna-karin E skrev om Mycar Gärdet
    Lagning av parkeringsskada. Buckla och repor på baksärmen. Tid för besiktning och kostnadsförslag direkt. Åtgärder veckan efter. Mycket gott resultat. Trevligt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Nils F
    Nils F skrev om Mycar Gärdet
    Från början till slut ett förstklassigt bemötande och en prickfritt utförd lack- och plåtreparation. Läs mer
  • Yngve T
    Yngve T skrev om Mycar Gärdet
    Jag fick hjälp med record av lacken/vindrutan efter en skada jag fått i garaget.
    Vilket dom gjorde jättebra samt var väldigt trevliga och serviceinriktade. Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Mycar Gärdet
    Mycket bra service. Bra och prisvärt. Snabb service. Vänligt. Bra läge i city. Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Mycar Gärdet
    Mycket bra bemötande och service. Bättre än förväntat. Läs mer
  • Hans C
    Hans C skrev om Mycar Gärdet
    Helt okej men hittat lite rinningar i efterhand och lackdamm på rutor. Tog lång tid innan msn fick svar på offert och svaren var korta och otydliga Läs mer
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Mycar Gärdet
    Plårskador på vänster dörr (fram), mycket proffsig reparation! Var senare hos VAG Hammarby sjöstad och bad dem peka ut var på bilen skadorna hade varit. De var 3 personer och de kunde inte hitta var bilen hade varit skadad. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Mycar Gärdet
    Bucklor och repor försvann till en rimlig kostnad Läs mer
  • Franz V
    Franz V skrev om Mycar Gärdet
    Trevlig bemötande, snabb och skicklig verkstadspersonal. Nogrann och prisvärd lackering, Anlitar dom igen vid behov. Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Mycar Gärdet
    Var i en verklig knipa med ett skärmskrap på fruns bil...
    Killarna ställde upp och fixade till det helt perfekt och på så kort tid att jag hann komma och parkera utan hustrun märktr något!
    Inge snack Mycar är bäst! Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Mycar Gärdet
    Verkligen bra! Allt fungerade perfekt från bokning på nätet till hämtning av bilen. Läs mer
  • Shawn M
    Shawn M skrev om Mycar Gärdet
    Blixtsnabb service och reparation. Samt förebilder i kundbemötande. Läs mer
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Mycar Gärdet
    Bra bemötande och ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Carl O
    Carl O skrev om Mycar Gärdet
    MyCar blev mitt självklara val då jag använt dem för att underhålla mina bilar i toppskick.
    MyCar uppfyller alla dina krav från besiktning till reparationen är genomförd.
    Senast renoverade man alla fälgar , tog bort parkeringsskador på dörrarna samt lackade om skärmar efter skrapskador. Bilen är åter igen i toppskick. Personalen är seriös och kunnig och har en skön attityd. Är på gång med med min andra bil. Läs mer
  • Karl-erik H
    Karl-erik H skrev om Mycar Gärdet
    Fick snabbt en tid för att laga flera lackskador runt bilen. Klart på tre dagar och före utsatt tid! Min lekmannabedömning är att jobbet är mycket bra gjort! Nu får de snart rekords familjens andra bil! Läs mer
  • Jan-olof A
    Jan-olof A skrev om Mycar Gärdet
    Jättebra service. Mycket nöjd med resultatet - till ett rimligt pris. Läs mer
  • Dan I
    Dan I skrev om Mycar Gärdet
    Hade två parkeringsskador på min BMW 3-serie -14. Fick bra pris och resultatet blev mycket bra. Jag kan inte se någon skillnad mot innan skadorna Läs mer
  • Hans Tobias F
    Hans Tobias F skrev om Mycar Gärdet
    Omlackering av skada på kofångare samt dörruppslag. Vänligt bemötande, bra pris Och jättefint resultat. De hade t o m putsat bort mindre repor på bilen! Tobias Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Mycar Gärdet
    Bra jobb, bra pris, bra kundbemötande! Läs mer

Tegeluddsvägen 82, 115 28 Stockholm