Rekommenderat företag 2016 - Mycar
Rekommenderat företag 2015 - Mycar

Mycar

Stockholmsvägen 100, 187 30 Täby — Visa karta

Mycar är till för dig som vill åka välvårdat och snyggt utan jobb och bekymmer. Vi håller din bil ren och fräsch, reparerar dina lackskador, byter och förvarar dina däck. Även för mc-åkare finns ett stort serviceutbud.

Bilvård: Med en genomtänkt och proffsig bilvård håller du bilen i nyskick betydligt längre än annars. Vi kan hjälpa dig med allt från handtvätt till en fullständig rekond med marknadens bästa lackskydd.. Vi är en Sonax Professional Partner och alla våra bilvårdstekniker är certifierade i att på bästa sätt vårda din bil.

Plåt & Lack: Punktlackering, även kallat Smartrepair, är till för mindre skador och går att utföra på både plast- och plåtdetaljer. En buckla från dörruppslag till exempel, åtgärdar vi ofta utan omlackering. Genom att begränsa området som ska repareras spar du 50-70 procent jämfört med en traditionell lackering. Dessutom går det snabbare när vi inte behöver montera ner dörrar eller paneler och skicka dem på lackering.

Däck & Fälg: Vänd dig också till oss när du ska montera, balansera eller skifta hjul. Behöver du nya däck tillhandahåller vi de flesta välkända märken till bra priser. Vi kan även rikta, laga och lackera dina skadade fälgar.

MC-Service: Behöver du hjälp med service, reparation eller bara snygga till kromade detaljer? Vår ambition är att ge dig som mc-ägare den absolut bästa servicen. Lämnar du motorcykeln till oss så hamnar den i händerna på duktiga, välutbildade och mc-tokiga mekaniker. Vi jobbar med alla typer av motorcyklar, och av alla märken. Det gäller förresten även moped, Vespa, Scooter och ATV.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt