Alla kategorier Bilvård Stockholms län Täby Mycar Täby

Mycar Täby

Stockholmsvägen 100, 187 30 Täby — Visa karta

Mycar är till för dig som vill åka välvårdat och snyggt utan jobb och bekymmer. Vi håller din bil ren och fräsch, reparerar dina lackskador, byter och förvarar dina däck. Även för mc-åkare finns ett stort serviceutbud.

Bilvård: Med en genomtänkt och proffsig bilvård håller du bilen i nyskick betydligt längre än annars. Vi kan hjälpa dig med allt från handtvätt till en fullständig rekond med marknadens bästa lackskydd.. Vi är en Sonax Professional Partner och alla våra bilvårdstekniker är certifierade i att på bästa sätt vårda din bil.

Plåt & Lack: Punktlackering, även kallat Smartrepair, är till för mindre skador och går att utföra på både plast- och plåtdetaljer. En buckla från dörruppslag till exempel, åtgärdar vi ofta utan omlackering. Genom att begränsa området som ska repareras spar du 50-70 procent jämfört med en traditionell lackering. Dessutom går det snabbare när vi inte behöver montera ner dörrar eller paneler och skicka dem på lackering.

Däck & Fälg: Vänd dig också till oss när du ska montera, balansera eller skifta hjul. Behöver du nya däck tillhandahåller vi de flesta välkända märken till bra priser. Vi kan även rikta, laga och lackera dina skadade fälgar.

Paintless Dent Removal: Vår mobila PDR-tekniker korrigerar bucklor på plats utan omlackering. Även stenskott i vindrutan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 621 kunder tycker om Mycar Täby

• Lova J
    Lova J skrev om Mycar Täby
    Som kund hos My Car Täby så känner jag mig trygg, dom ställer alltid upp och hjälper till när man behöver det som mest.
    Kunniga och trevliga ! Läs mer
  • Hans V
    Hans V skrev om Mycar Täby
    Har alltid blivit väl bemött. Läs mer
  • Ruth M
    Ruth M skrev om Mycar Täby
    Hej.
    Jag har däckförvaring hos er samt däckbyte.
    Jag är väldigt nöjd med det.
    Er personal är väldigt trevlig också.
    Hälsningar
    Marianne Kilter Läs mer
  • Berit M
    Berit M skrev om Mycar Täby
    Jag fick tid snabbt o lätt för att byta däck.Samtidigt kunde jag beställa tvätt. Bra service o trevligt bemötande! Läs mer
  • Nina R
    Nina R skrev om Mycar Täby
    Bra bokning via nätet och bra tider Läs mer
  • Björne L
    Björne L skrev om Mycar Täby
    Förvaring o byte av sommar/vinterdäck,tvätt samt övriga bilvårdsprodukter! Utmärkt bemötande i alla lägen av mycket trevlig personal ! Är mycket nöjd som kund ! Med vänliga hälsningar Björne Lundkvist Täby Läs mer
  • Beata K
    Beata K skrev om Mycar Täby
    Snabb och bra hjälp! Både beställning och montering funkade smidigt! Läs mer
  • Börje H
    Börje H skrev om Mycar Täby
    Jag har nu under flera år anlitat Mycar i Täby!
    Det har på alla sätt fungerat alldeles utmärkt!
    Jag kan därför säga anlita gärna Mycar i Täby! Läs mer
  • Per-erik M
    Per-erik M skrev om Mycar Täby
    Däckbyte inbokat sedan länge. När jag kom dit fick jag först vänta länge och sedan veta att man inte hittat däcken.

Fick åka hem

Ringe efter 20 min och hade hittat däcken.

Byter som slulle tagit 30 min tog 2 tiimmar Läs mer
  • Gustaf D
    Gustaf D skrev om Mycar Täby
    Har däckhotell här. Alltid bra bemött. Läs mer
  • Liselotte G
    Liselotte G skrev om Mycar Täby
    Bytt hjul någrs säsonger. Håller alltid tiderna till skillnad från de andra, större kedjorna Läs mer
  • Roland R
    Roland R skrev om Mycar Täby
    Prisvärt däckhotell. Med flera olika sorters service så som tvätt, vax osv Läs mer
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Mycar Täby
    Bytte däck, alltid snabb och trevlig service! Läs mer
  • Alf Ö
    Alf Ö skrev om Mycar Täby
    Däckbyte och däckhotell. Lätt att få tid och väl utfört arbete. Läs mer
  • Buzzador A
    Buzzador A skrev om Mycar Täby
    Samma dåliga bemötande och kvalitet som tidigare. Dags att lämna! Läs mer
  • Loftsweden H
    Loftsweden H skrev om Mycar Täby
    Jag är kund sedan flera år. Jag tvättar våra bilar och har däck på förvaring. Servicen är alltid toppen. Arbetet när de tvättar o behandlar bilen är alltid perfekt. När de lackbehandlat våra bilar så är resultat perfekt o den petiga kunden som jag är blir alltid glad när bilen kommer tillbaka. Läs mer
  • Eva O
    Eva O skrev om Mycar Täby
    Lite sent att komma med detta efter 2 mån. Gjorde service. Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Mycar Täby
    Lackering av biltak och motorhuv. Resultatet jättefint och över förväntan!
    Bemötandet kunde ej varit bättre! Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Mycar Täby
    Inget tjafs, jobbet utförs snabbt och korrekt av kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Jan O
    Jan O skrev om Mycar Täby
    Varit kund sedan långt tillbaka i tiden. Nöjd med servicen och bemötandet från grabbarna. Även köpt mina däck hos dem. Allt har fungerat bra!! Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Mycar Täby
    Senast var det ett hjulskifte och samtidigt utvändig tvätt av bilen. Trevligt bemött och allt gick enligt förväntan och blev bra. Det enda jag inte var nöjd med var att de ”knökat” in vinterdäcken stående i bakdelen (men risk att repa inredningen och att de rullade ut när man öppnar luckan) istället för att fälla baksätet så att däcken kunde läggas ner på ett bättre och sökrare sätt). Men summerat en upplevelse i princip enligt mina förväntningar, vilket innebär att det finns förbättringspotential. Läs mer
  • Charlie L
    Charlie L skrev om Mycar Täby
    Mycket bra info och bokning av servicetid Läs mer
  • Thomas Anders K
    Thomas Anders K skrev om Mycar Täby
    Smanb tid. Utmärkt arbete. Rimlig kostnad. Läs mer
  • Joel F
    Joel F skrev om Mycar Täby
    Lämnade in bilen för att få bort ett par bucklor, lackering och lackbehandling. Klar i tid, lacken snyggare än när jag köpte bilen och trevligt bemötande så fullt betyg är det ända vi kan ge. Läs mer
  • Erik Jonas L
    Erik Jonas L skrev om Mycar Täby
    Jättebra upplevelse rakt igenom. Bra service, bra resultat, på bestämd tid. Inga konstigheter. Läs mer
  • Helga Agnes O
    Helga Agnes O skrev om Mycar Täby
    Mycar Täby får av mig högsta betyg!!
    Min bil och jag har aldrig blivit så bra omhändertagen ! Det känns invändig och utvändig som om jag har en alldeles ny bil nu! Jag har visad bilen till mina vänner och alla är imponerade !!👍😀😀😀 Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Mycar Täby
    Jag servade min BMW och blev överraskad över hur mycket jag fick för pengarna. Personalen gav ett trevligt och professionellt intryck från första till sista stund. Och bilen rullar på bättre än någonsin Läs mer
  • Gisela N
    Gisela N skrev om Mycar Täby
    Hej..nu i te längre kunde pga bytte bil. Men i många år hade jag en Ford Focus och gjorde all tänkbar service inkl däckbyte/ däckhotel.
    Mkt bra och vänligt bemötande. Kul se hur de växte som företag under året! Läs mer
  • V. P
    V. P skrev om Mycar Täby
    Service och bemötande har varit i princip klockrent under de år vi varit kund hos Mycar Täby, fram till senaste tillfället. Pojkvaskern i kundtjänsten var inget annat än en ren katastrof. I kundbemötande får han möjligen en svag tvåa på en femgradig skala, och mina frågor kring varför bilen saknade en hjulmutter efter däckskifte bemöttes med ett nonchalant "Jag vet inte. Den behövs ändå inte." Tidigare personal hade sannolikt snarare sagt "Ajdå, det får vi titta närmare på" eller "Hoppsan, det fixar vi", om det ens hade kunnat hända. Förhoppningsvis är grabben inte kvar vid nästa gång, för då blir det byte av leverantör. Läs mer
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Mycar Täby
    Har inte haft något med företaget att göra den senaste säsongen.
    Vänligen ta bort min mailadress från er mailinglistan.. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Mycar Täby
    Jag tycker allt var bra, både bemötande och information. Det enda som jag kan klaga på är att det inte fanns bil av den färgen för visning som jag tänkte köpa. Jag var tvungen att åka rund till olika Volvohandlare för att få se den.
    Vidare att bränsleförbrukningen stämmer inte med de uppgifter som gavs på olika informationsblad. Diesselförbrukningen angavs till 5,4 l/100 km och i verkligheten är det svårt att komma under 6,4 l/100 km. Läs mer
  • Look C
    Look C skrev om Mycar Täby
    Hej,
    Kände mej väldigt orolig i höstas vid däckbytet och hjulförvaringen. Jag fick inte med mej mitt bevis om förvaring och plats när jag gick därifrån som jag brukar få - mest ny personal och lite rörigare. Min oro....vart tänker de förvara mina däck nu? Jag vill ju absolut att de förvaras där i samma hus dvs så att de inte fraktas iväg till annan plats.

En kompis till mej tog bort sina däck ifrån My car eftersom det står i företagsregistret att företaget är under "omstrukturering" - vad innebär det? Ska jag också vara orolig att mina däck och fälg "försvinner"?

Hälsningar
    Carina Look 0702/636820 Läs mer
  • Mark I
    Mark I skrev om Mycar Täby
    Bra service, trevligt personal och bemötande Läs mer
  • Azadeh A
    Azadeh A skrev om Mycar Täby
    Toppen service och trevlig personal! Läs mer
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Mycar Täby
    Oklart vad jag köpt hos er... Läs mer
  • Stephen P
    Stephen P skrev om Mycar Täby
    Långsamt, förvirrad och mycket otreviga personal i själva verkstad. Att de däckbytes personal varken behärskar Svenska eller Engelska är hellre inte bra. Jag kommer ALDIG använder MyCar igen och råder alla andra att undviker de. De tio åren innan har varit toppen, bara visar vad ny ägare innebär. Läs mer
  • Ingemar D
    Ingemar D skrev om Mycar Täby
    Montering av däck köpta på Dackinline.
    Sanbbt fixat Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Mycar Täby
    Jag har fått hjälp två gånger med att laga punktering. Och båda gångerna så har jag blivit bemött på ett vänligt och serviceminded sätt. Man kom ut och hämtade däcket och erbjöd sig även att lasta in det i bilen. Lagningen gick väldigt fort och priset va helt OK. Kommer absolut att åke dit igen om det skulle behövas. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mycar Täby
    Amazing experience. Have used Mycar Täby 3 times now and am extremely happy with the service. Highly recommended Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Mycar Täby
    Jag lämnade in min motorcykel för service hos Täby MC, mycket bra bemötande och jag är nöjd med deras arbete Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Mycar Täby
    Mycket bra service! Gick snabbt att få en tid för däckbyte. Läs mer
  • Iréne H
    Iréne H skrev om Mycar Täby
    Trevlig tillmötesgående personal, bra service och konkurensvänliga priser. Läs mer
  • Annika W
    Annika W skrev om Mycar Täby
    Stort tack till jättefint åtgärdad bil och jättebussigt bemötande och stor förståelse. Det gjorde min dag då jag hade problem att hämta bilen efter akutbesök på Danderyds sjukhus med anhörig. Den var dessutom skinande blank! Tysen tack skrev jag också på betalningen! 🙏🌹 Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Mycar Täby
    Helt OK.
    Alla samtal på engelska - OK för mig men kanske inte för alla? Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Mycar Täby
    Bra bemötande snabb tid och bra jobb fick oxå låna bil kanon Läs mer
  • Libbe E
    Libbe E skrev om Mycar Täby
    Helt okej bra mottagande både på plats å per telefon. Läs mer
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Mycar Täby
    Mycket nöjd. Lämnat in bilen på reparation för parkeringskada. Fixade allt som dom skulle och även lackskyddet efteråt. Kontinuerligt uppdaterad om vad som händer och hörde även av sig och informerade mig om andra lackeringsskador på bilen. Läs mer
  • Uvån H
    Uvån H skrev om Mycar Täby
    Mycket trevlig bemötande och snabb hantering av däckköp och byte till vinterdäck. Läs mer
  • Dusan S
    Dusan S skrev om Mycar Täby
    MyCar utförde montering av däck från Däck365.
    Lämnade in vinterhjul dagen innan för omläggning.
    Dagen därpå kom jag in med bilen för hjulskifte.
    Gick snabbt och smidigt, hann inte ens dricka upp ett gott kaffe dem bjöd på :)
    Mycket trevlig och hjälpsam personal som också gav mig några tips om underhåll av fälgar etc.. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Mycar Täby
    De har slarvat bort våra däck 2 ggr som låg på förvaring. Så står man där och väntar och arbetsdagen. Helt värdelös ordning. Läs mer

Stockholmsvägen 100, 187 30 Täby