Mycar Täby

Mycar Täby

Ring 08-35 37 00 www.mycar.nu
4.4

Mycar är till för dig som vill åka välvårdat och snyggt utan jobb och bekymmer. Vi håller din bil ren och fräsch, reparerar dina lackskador, byter och förvarar dina däck. Bilvård: Med en genomtänkt och proffsig bilvård håller du bilen i nyskick betydligt längre än annars. Vi kan hjälpa dig med allt från handtvätt till en fullständig...

872 omdömen om Mycar Täby

Lennart Sundberg Konsult Ab L

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 754 omdömen 4.5 av 754 omdömen

Billy William E Billy William E
Tony J
Skrev om Mycar Täby

Vi lämnade in för punktmarkering. Det är nye lätt på en multicolor lack. Det gjorde ni perfekt. Dessutom gjorde ni rent bilen både in och utvändigt. Otroligt bra.

Gunnar A
Skrev om Mycar Täby

Lätt att boka tid via webben. Snabb och bra service vid hjulskiftet.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Dirk G
Skrev om Mycar Täby

Montering av nya däck gick snabbt och smidigt. Trevligt bemötande av personalen. Mycket nöjd!

Hans E
Skrev om Mycar Täby

Mycket bra och snabbt bemötande. Felet blev åtgärdat enligt tidplan. Jag kommer definitivt att vända mig till MyCar igen när jag behöver hjälp nästa gång.

Svar från Mycar Täby

Tack Hans för ditt fina omdöme. Vi på Mycar önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1220 omdömen 4.7 av 1220 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Netip A
Skrev om Mycar Täby

Första gången vi har kontakt med MyCar Täby, proffsigt och snabbt bemötande. Rysligt snyggt och bra utfört lackjobb på en parkeringsskada. Vi kommer fortsätta använda MyCar Täby i framtiden.

Ulf L
Skrev om Mycar Täby

Bra service och trevligt bemötande

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Lars S
Skrev om Mycar Täby

Toppen vad gäller allt ! bemötande , utfört arbete och service ! kan med varm hand rekommendera dem.

Ocean A
Skrev om Mycar Täby

Bästa servicen i stan. Kunden är verkligen kung hos MyCar. Proffs i varje detalj.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Ann T
Skrev om Mycar Täby

vänligt bemötande. Byte till vinterdäck och förvaring av sommardäck. Allt ok.

Ingrid E
Skrev om Mycar Täby

Oftast väldigt bra men nu blev det lång väntan. Men i kompensation fick jag en biltvätt. Snyggt jobbat!

Baltic C
Skrev om Mycar Täby

Bra service och trevligt med en kopp kaffe medan man väntar på att bilen blir klar.

Lena A
Skrev om Mycar Täby

Toppenbra företag på alla vis!

Carl Torkel Ö
Skrev om Mycar Täby

Perfekt. Trevligt bemötande. Jag ringde på morgonen och fick en tid sen eftermiddag. Kanon.9

Svar från Mycar Täby

Hej. Tack för ditt fina betyg. Vad skulle vi kunna göra för att få 5 recos i betyg av dig nästa gång? Hälsningar Victor.

John B
Skrev om Mycar Täby

Trevligt bemötande. Bra servis som alltid.

Björn N
Skrev om Mycar Täby

Alltid bra bemötande och bra service.

Sylvie K
Skrev om Mycar Täby

Mycket snabbt däckbyte. Lätt att boka tid. Däckhotell en aning dyrt men inte överdrivet.

Andersson L
Skrev om Mycar Täby

Blev vänligt bemött av all personal. Arbetet gick fort, fortare än beräknat. Bra service.

Blockstone J
Skrev om Mycar Täby

Snabbt, smidigt och prisvärt. Alltid bra bemötande

Ewa M
Skrev om Mycar Täby

Mycket bra bemötande! Alltid lika bra service! Mysigt med läskkyl och kaffemaskin.

Daniel A
Skrev om Mycar Täby

Bra och snabb service och gör det lilla extra. Rekommenderas!

Anders M
Skrev om Mycar Täby

Jag köpte 4 nya vinterhjul (fälg & däck redan balanserade och hopmonterade) på nätet och fick dem nu monterade på bilen. Smidig tidsbokning, trevligt och korrekt bemötande i verkstaden och snabb montering.

Oscar Per Axel F
Skrev om Mycar Täby

Mycket bra service och bemötande. Pulverlakering av mina 21" hjul till Porschen tog bara 4 dagar med utmärkt resultat.

Ingalill K
Skrev om Mycar Täby

Trevlig personal och snabb hjälp!

Navid M
Skrev om Mycar Täby

Trevligt bemötande och snabb service. Lämnade bilen för punktlackering och dagen efter bilen var klar. Fick också en lånebil under tiden.

Erik W
Skrev om Mycar Täby

Bra bemötande. Lösningsorienterat. Ordnar det mesta. Bra arbete, bl a lackförsegling.

Kristina V
Skrev om Mycar Täby

Snabb service med suveränt resultat.

Raimo M
Skrev om Mycar Täby

Helt ok men priset för tjänsten är mycket högt (förvaring och skifte av däck), så högt att jag kommer att byta leverantör efter den pågående säsongen.

Svar från Mycar Täby

Hej Raimo. Det var tråkigt att du upplever oss som dyra. Pga kraftigt ökade kostnader i verksamheten så blir vi tvugna att höja våra priser. Tyvärr så har vi en kraftig inflation i Sverige. Sista siffran jag fick var 10.84% Vi har höjt.priset på vårat billigaste förvaringspaket med 100kr detta motsvarar ca 7% . Vilket betyder att förvaringen är faktiskt billigare än året innan med tanke på att den svenska kronan inte är lika mycket värd som året innan. Ha en fin dag. Hälsningar Victor på Mycar.

Hans G
Skrev om Mycar Täby

Trevligt bemötande och aktiv info om hur arbetet fortskred, bra utfört jobb. Kan rekommenderas!

Brita A
Skrev om Mycar Täby

Alltid god och snabb service vid däckbyte som jag gör två gånger om året

Ann P
Skrev om Mycar Täby

Fantastisk och väl utförd tvätt samt rekond på min bil

Proco H
Skrev om Mycar Täby

Trevligt bemötande och snabb hjälp. Bad om hjälp med däckbyte samt lagning av skador på sommarhjulens fälgar. Resultatet av reparationen får jag ta del av till våren när sommardäcken ska på igen.

Elisabeth L
Skrev om Mycar Täby

Snabb service o trevlig personal

Florin V
Skrev om Mycar Täby

Den bästa fälgverkstad jag har sett. På 3 andra platser innan kunde dem inte hitta den lilla punkteringen och hittade på onödiga lösningar som sammanlagt kostade lika mycket som en ny däck. Det var värt att köra 2 mil till verkstaden tycker jag. Det är svårt att hitta kvalificerade personal verkar det som.

Maria G
Skrev om Mycar Täby

Snabba, proffsiga och servicevänliga!

Tommy L
Skrev om Mycar Täby

Korrekt lite opersonlig annars bra.

Jan-olof A
Skrev om Mycar Täby

Bra och effektivt bemötande. Gjorde vad dom lovade! Gällde ett antal lackskador som åtgärdades.

Robert J
Skrev om Mycar Täby

Snabbt och perfekt utförd lackreparation. Utan bil bara en dag

Magnus H
Skrev om Mycar Täby

Däckbyte pga bubbla på ett däck. Snabb diagnos, beställde direkt nytt däck. Fick skjuts hem. Bilen klar på 2 dagar trots att däcket är beställningsvara. Bra med avisering via mobil (både samtal och SMS).

Lars Gunnar S
Skrev om Mycar Täby

Däckbyte helt OK och förvaringen fungrrade

Nils F
Skrev om Mycar Täby

Bra resultat av lackeringen men väldigt rörigt och ostrukturerat på plats.

Svar från Mycar Täby

Hej Nils. Tack för ditt omdöme. Vi är medvetna om problemet. Vi har tagit in extra personal för att ta emot kunder nu när flera av personalen är på semester. Tyvärr så har det inte fungerat så bra. Hoppas du kan ge oss en ny chans i fortsättningen. Ha en fin sommar önskar personalen på Mycar.

Daniel R
Skrev om Mycar Täby

Har använt mig av Mycar sedan de startade. De byter mina däck, rekondar och lackbehandlar mina bilar och reparerar lackskador. Kan inte vara mer nöjd och blir alltid väl bemött! Kund sedan 20 år tillbaka.

Elisabeth B
Skrev om Mycar Täby

Mycket nöjd med Mycar Täby. Jag möts alltid av vänligt och positivt bemötande och omgående service.

Anders B
Skrev om Mycar Täby

Bra men han som skulle lämna ut bilen pratade i telefon hela tiden. Inte med min fru som hämtade bilen. Trist

Svar från Mycar Täby

Hej Anders. Tack för ditt omdöme Periodvis så har vi många som ringer. Jag försökte bara hjälpa er samtidigt som jag pratade med den andra kunden i telefon så ni slapp vänta på att samtalet tog slut. Var inte meningen att det skulle uppfattas som otrevligt. Tack för din förståelse, Trevlig helg.

Dudley W
Skrev om Mycar Täby

Bra service, utmärkt jobb, dom lackade backspegeln och jag vart supernöjd. 🙂

Nr R
Skrev om Mycar Täby

Tycker att mottagandet och utförandet av jobbet är proffesionellt. Köpte däck via däckonline som levererats dirkt till dem och de ombesörjde skiftning till befintliga fälgar. Har använt dem tidigare och har alltid varit mycket nöjd kund.

Thomas Uno E
Skrev om Mycar Täby

Bra service och kundbemötande och en fln bil

Martin A
Skrev om Mycar Täby

Dessvärre blev det fel först, men Victor steppade upp och löste allting utan krångel. Mycket uppskattat!

Björn J
Skrev om Mycar Täby

Snabb enkel service och ger råd kring va de ser

Anders T
Skrev om Mycar Täby

- otrevligt bemötande - en timme för att byta två däck trots att jag bokat tid - priset de uppger hos Däckonline är "från 139 kr" men det gäller bara 13" (hur många 13" däck säljs idag???) och jag fick betala 556 kr per däck. - dessutom slarvigt utfört jobb = nej hit går jag aldrig igen...