N&U Nordic Contractor AB

Öregrundsgatan 3, 115 59 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om N&U Nordic Contractor AB

• 2019-09-23

Susanne M skrev om N&U Nordic Contractor AB
    Nordic Contractor målade alla ytskikt, väggar , tak , fönster och en del snickerier. Jag överlät på dem att välja färgnyans som skulle överensstämma med befintlig färg och blev mer än nöjd.
    De har varit lyhörda, noggranna och hållit tidsplaneringen och jag fick ett mycket bra fast pris av dom. Jag kan varmt rekommendera Nordic Contractor.
    Susanne Thormarker Läs mer
  • 2019-09-04

Martin G skrev om N&U Nordic Contractor AB
    Vi anlitade företaget för att måla väggar, tak, lister, foder och dörrar i vår lägenhet på 110 m2. Även slipning av golv och byte av golvsocklar beställdes. Sedan kompletterade vi med målning av köksstommar och garderobsdörrar.
    Snabb återkoppling, tydlig offert och bra pris.
    Vi hade höga förväntningar då vi är rätt noggranna.
    För målning av väggar och tak ger vi allra högsta betyg. Ett riktigt bra underarbete med betydligt mer bredspackling/slipning än förväntat.
    För listverk är det mycket bra men inte perfekt utan lite "färgkladd" exempelvis mot glaspartier i dörrar.
    Golvslipningen (underleverantör?) gjordes bra. Lite slarv som vi väntar på att få åtgärdat då det inte upptäcktes förrän golvskyddet togs bort.
    Som alltid krävs en tydlighet mot arbetsledaren; både muntligt och skriftligt. Speciellt eftersom målarna inte pratade varken svenska eller engelska.
    Inga problem med tillkommande kostnader eller diskussioner utan ett fokus på att vi skulle vara nöjda. Läs mer
  • 2019-08-07

Hanna T skrev om N&U Nordic Contractor AB
    Anlitades för målning av sommarstuga.
    Lätta att ha att göra med och skulle kunna tänka mig att anlita dem igen.
    Bra utfört arbete och gjort enligt överenskommelse Läs mer
  • 2019-05-09

NIKITA K skrev om N&U Nordic Contractor AB
    Jag anlitade NU Company för att måla hela min lägenhet, inklusive en del spackling, snickerier osv. Bemötandet var bra, jobbet utfördes korrekt och snabbt och priset var bättre än de andra offerterna jag fick in. Allt som allt, bara positivt. Tack! Läs mer
  • ORHAN A

2019-04-02

ORHAN A skrev om N&U Nordic Contractor AB
    I am satisfied with the service I received.

Thank you. Läs mer
    2019-04-02 N&U Nordic Contractor AB svarar ORHAN A