Nordic Contractor AB

Nordic Contractor AB

Ring 08-764 64 64 www.nordiccontractor.se
4.4

Välkommen till Nordic Contractor AB! Vi på Nordic Contractor AB arbetar med ombyggnad och nybyggnad av fastigheter. Vi finns med under hela byggprocessen - från idé till färdigt projekt. Våra grunder är lojalitet mot våra kunder och samarbetspartners samt att ha 100% nöjda kunder. Tjänster: Badrumsrenovering, fasad, möbelsnickeri,...

10 omdömen om Nordic Contractor AB

NIKARA M
Skrev om Nordic Contractor AB

Vi anlitade Nordic Contractor för en totalrenovering av en lägenhet i Stockholm. De är professionella och ansvarsfulla och levererar det som de lovar. Vi är nöjda med resultatet och rekommenderar företaget.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
David P
Skrev om Nordic Contractor AB

Måleritjänster. Positivt bemötande vid offertstadiet. Mycket bra pris, lägst bland fem offerter. Fast pris inkl noggrann beskrivning av färgtyp etc. I slutliga offerten höjdes priset men ändå OK. Duktiga målare och slutresultatet helt OK. Trots fast pris blev priset över 50% högre. Kompromiss sänkte priset något. Tydlighet i kommunikationen saknades.

N&U Nordic Contractor AB gillar detta
Oskar M
Skrev om Nordic Contractor AB

Renovering av väggar, tak samt golvläggning, elarbeten och byte av ytterdörr. De jobbade på bra och med hög finish samt avslutade arbetet inom den initiala tidsramen trots tilläggsarbeten. Vi är mycket nöjda!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Nikola M
Skrev om Nordic Contractor AB

Fantastiska grabbar! - Jobbade snyggt o prydligt - Täckpapp o rent o fint - Kom utsatt tid - Utfört arbete i tid - Faktura stämde överens med offert. - Köket blev ruskigt bra!

Ulf B
Skrev om Nordic Contractor AB

Kök och hallrenovering, från rivning, sortering och sedan färdigställning.uppbyggnad av Ikeakök, nya ytskikt och golv. Nytt tak med onfällda spotlights. Även inbyggda hyllor som snickaren utformade från vårat önskemål med bra resultat. Ombyggnaden blev lite försenad pga torktid på flytspackel.ibland svårt att kommunicera maa språket. Vänliga, trevliga och tillmötesgående.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Susanne M
Skrev om Nordic Contractor AB

Nordic Contractor målade alla ytskikt, väggar , tak , fönster och en del snickerier. Jag överlät på dem att välja färgnyans som skulle överensstämma med befintlig färg och blev mer än nöjd. De har varit lyhörda, noggranna och hållit tidsplaneringen och jag fick ett mycket bra fast pris av dom. Jag kan varmt rekommendera Nordic Contractor. Susanne Thormarker

Martin G
Skrev om Nordic Contractor AB

Vi anlitade företaget för att måla väggar, tak, lister, foder och dörrar i vår lägenhet på 110 m2. Även slipning av golv och byte av golvsocklar beställdes. Sedan kompletterade vi med målning av köksstommar och garderobsdörrar. Snabb återkoppling, tydlig offert och bra pris. Vi hade höga förväntningar då vi är rätt noggranna. För målning av väggar och tak ger vi allra högsta betyg. Ett riktigt bra underarbete med betydligt mer bredspackling/slipning än förväntat. För listverk är det mycket bra men inte perfekt utan...

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Martina N Martina N
Hanna T
Skrev om Nordic Contractor AB

Anlitades för målning av sommarstuga. Lätta att ha att göra med och skulle kunna tänka mig att anlita dem igen. Bra utfört arbete och gjort enligt överenskommelse

Nikita K
Skrev om Nordic Contractor AB

Jag anlitade NU Company för att måla hela min lägenhet, inklusive en del spackling, snickerier osv. Bemötandet var bra, jobbet utfördes korrekt och snabbt och priset var bättre än de andra offerterna jag fick in. Allt som allt, bara positivt. Tack!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Orhan A
Skrev om Nordic Contractor AB

I am satisfied with the service I received. Thank you.

Svar från Nordic Contractor AB

Thank you Orhan --- Nordic Universal Company Ring: 08 764 64 64