Nacka Great Moving AB

Nacka Great Moving AB

www.gmab.nu
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Nacka Great Moving AB! Med oss på Nacka Great Moving AB är dina saker i trygga händer vid flytt. Vi kan hjälpa dig med flytt av alla olika slag. Vi har vårt säte i Nacka men kan ta hand om din flytt i hela Stockholm. Tjänster: Avveckling av företag, bohagsflytt, företagsflytt, montering, magasinering, flyttstädning...

73 omdömen om Nacka Great Moving AB

Malin J
Skrev om Nacka Great Moving AB

Nacka great moving AB hade ett proffesionellt bemötande, var lättillgängliga, snabba på återkoppling, otroligt serviceminded och trevlig personal. De utförde flytten och magasineringen så smidigt och enkelt för oss som kunder. Kommer absolut anlita dem igen!

Eva Birgitta L
Skrev om Nacka Great Moving AB

Trevligt bemötande från första stund. Vi beställde packning flytt och flyttstädning. Allt utfört på ett proffesionellt och utmärkt sätt. . Kan vsrmt rekommendera Nacka Great Moving.. De lever upp till namnet!

Izabelle N

Supernöjd, rekommenderar starkt!

Lars B
Skrev om Nacka Great Moving AB

Tydlig och klar information! Vänligt och korrekt bemötande. Marko är lätt att få tag i , svarar direkt och håller avtalade tider perfekt. Vi är mkt nöjda med samarbetet.

Daniel G
Skrev om Nacka Great Moving AB

Snabb lastning, snabb flytt och allt flöt på utan problem.

Claes Robert F
Skrev om Nacka Great Moving AB

Snabba och proffsiga! Kom i tid och jobbade effektivt.

Katarina L
Skrev om Nacka Great Moving AB

Flytt av ett mindre antal möbler en kortare sträcka. Snabb, bra kontakt, kom i tid, var försiktiga. Skötte flytten enligt förväntningar, prisvärt.

Viktoriia D
Skrev om Nacka Great Moving AB

Great experience, super quick and friendly service

Björn N

Mycket proffsiga och varsamma. Höll vad dem lovade till 100%

Ann-Charlotte A
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket nöjd, kom på utsatt tid. Jobbade snabbt och effektivt utan att något av våra prylar blev skadade.

Monica K
Skrev om Nacka Great Moving AB

Sammanfattningsvis supereffektivt! Allt från första kontakten, flytten och hämtning av flyttkartonger. Kunde inte varit smidigare

Lukas L
Skrev om Nacka Great Moving AB

Kanon! Väldigt snabba, och höll bokade tider. Va också försiktiga med våra saker. Skulle välja dom igen👍

John Raymond E
Skrev om Nacka Great Moving AB

Nacka Great Moving var hjälpsam, trevlig och arbetade snabbt. Vi fick låna flyttkartonger inför flytt och försökte packa allt men i vissa fall fanns det lösa saker som de tog hand om utan problem. Vi sålde innan vi hade tillträde till det nya huset men de magasinerade våra grejor åt oss i några dagar. Vanligtvis är att flytta stressfylld men med dessa killar var det enkelt och de var trevliga. Med 2 stora TV, speglar och massor av glas blev inte en ende sak var skadat. Vi också anlitade de för slutstädning som var proffsigt...

Svar från Nacka Great Moving AB

Tack för de fina orden John! Hoppas att ni trivs i Saltsjö-Boo nu.

Jimmy H
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket bra och trevliga att ha att göra med!

Olivia T
Skrev om Nacka Great Moving AB

Riktigt snabba och trevliga! Rekommenderar verkligen!

Jessica H
Skrev om Nacka Great Moving AB

I have experiences with different moving companies and this was by far the best experience I had so far. Everything went so smoothly and professional. I would highly recommend them!

Eva-karin L
Skrev om Nacka Great Moving AB

Jag anlitar Nacka Great Moving i min verksamhet och är mycket nöjd. Professionella och pålitliga. Jag ger dem mina varmaste rekommendationer.

Lars M
Skrev om Nacka Great Moving AB

Smidiga och hjälpsamma. Enkla att f kontakt med.

Marie-Louise H
Skrev om Nacka Great Moving AB

Trevligt bemötande ända från beställning av packning, flytt och flyttstädning. Trevliga och snabba killar som packade och flyttade, allt fungerade toppen. Även bra att de hämtar uppackade kartonger mer än en gång då det tar mycket plats på nya stället. Nacka Great Moving kan varmt rekommenderas.

Maria B
Skrev om Nacka Great Moving AB

Allt fungerade perfekt, från den första kontakten till själva flytten. De uppdaterade mig under dagen när de skulle komma. Trevliga och lyhörda flyttkillar som inte stressade på arbetet. Nacka Great Moving kan varmt rekommenderas.

Kerstin N
Skrev om Nacka Great Moving AB

Jag är tacksam för all hjälp jag fick av duktiga flyttkillar. Jag hade väldigt mycket prylar och böcker och möbler. Det mesta packat i kartonger, men även lösa påsar tog de med i flytten. Med vänlig hälsning Kerstin Nordlund

Maria C
Skrev om Nacka Great Moving AB

Proffsiga och trevliga. Kommer anlita dem igen.

Lars-olof Ingemar J
Skrev om Nacka Great Moving AB

Trevliga killar och noga allt gick som smort, kan verkligen rekommendera Nacka Great Movimg till alla som ska flytta.

Anneli S
Skrev om Nacka Great Moving AB

Vi flyttade vårt kontor. Möbler, lösa föremål och kartonger. Flyttkillarna emballerade in det som var lite mer ömtåligt och var försiktiga med inlastningen. Bra kommunikation från beställning till flytt. Duktig städpersonal. Kom i tid, effektiva, trevliga och gjorde det lilla extra. Rekommenderas varmt!

Abraham B
Skrev om Nacka Great Moving AB

En trevligt bemötande och bra service

Iwo V
Skrev om Nacka Great Moving AB

Helt ok, bra pris. Enkel kommunikation

JEWELL M
Skrev om Nacka Great Moving AB

Super skilled, very efficient movers. Marko has great communication and appreciate the service mindset.

Jan W
Skrev om Nacka Great Moving AB

Flytthjälp. Bra bemötande. Smidig service.

Anton B
Skrev om Nacka Great Moving AB

Jag är jättenöjd med flytten, som gick snabbt och smidigt. Väldigt hjälpsam personal. Rekommenderas!

Ingeli J
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket nöjda med flytten. Trevliga grabbar. Jobbade snabbt och effektivt. Besök innan prisoffert för att bedöma omfattningen av flytten tyckte vi var positivt. Inget trasigt. Kom i tid. Rekomenderas.

Markku O
Skrev om Nacka Great Moving AB

Supernöjd Noggranna och aktsamma bra service

Elisabet H
Skrev om Nacka Great Moving AB

Trevlig och bra kontakt, lätt att komma överens med. Vi beställde packning, flyt och flyttstäd. De gjorde ett mycket bra jobb. Rekommenderar dem gärna.

Sarah A
Skrev om Nacka Great Moving AB

Allt gick smidigt, personalen var trevlig och duktig. Jag skulle anlita firman igen!

Mats F
Skrev om Nacka Great Moving AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Noggranna och försiktiga med hanteringen. Lyhörda och smidiga. Allt bra för flytt från villa till lägenhet.

Bill L
Skrev om Nacka Great Moving AB

Good services , come on time. Recommendation.

Celina B
Skrev om Nacka Great Moving AB

Hur bra som helst! Trevliga, professionnella, snabba. Rekommenderar starkt!

Patrick R
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket smidig flytt från första kontakt till fullbordat uppdrag. Bra och hjälpsamt bemötande hela vägen.

Åsa K
Skrev om Nacka Great Moving AB

Bra, tydlig och professionellt bemötande. Väl utförd flytt utan strul. De är seriösa och vi uppskattade verkligen den flexibilitet de erbjöd när vi hade önskemål utöver flytt från punkt A till B. Kan varmt rekommendera!

Tiina S
Skrev om Nacka Great Moving AB

Bra service och trevligt och snabbt bemötande

Sara S
Skrev om Nacka Great Moving AB

Vi fick bra hjälp av Nacka Great Moringen AB med både flytthjälp och flyttstädningen!

Annica T
Skrev om Nacka Great Moving AB

Företaget har varit mycket tillmötesgående gällande hämtning av flyttkartonger, byte av flyttdag. Sen ändrade de själva städdag vilket gick bra för mig som kund. Flyttkillarna packeterade bra, och var försiktiga med alla möbler och kartonger. Städningen gick bra.

Jeanette H
Skrev om Nacka Great Moving AB

Effektiva, duktiga, snabba och sjyssta att hjälpa till lite extra!

Agneta H
Skrev om Nacka Great Moving AB

De genomförde min flytt på ett proffsigt och trevligt sätt. Kan varmt rekommendera dem

Marie E
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket nöjd o var aktsamma med möblerna.

Peter B
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket proffsig personal. Snabbt och bra utfört. Problem som uppkom löstes bra. Uppdraget handlade om en saneringsflytt med dels flytt och dels kasta på återvinningen. Bl a fanns 2 pianon i bostaden. Kan rekommenderas

Sune O

Verkligen seriösa grabbar. Bra gjort! Sune Olsson

Bo T
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket bra kontakt inför offert,inkl hembesök i syfte att se om det behövs 1 eller 2 bilar för flytten. Mycket trevlig personal som genomförde lastning, lossning mm. Rekommenderas verkligen.

Svar från Nacka Great Moving AB

Tack för de fina orden Bo! Hoppas att ni trivs där nere.

Ludovic G
Skrev om Nacka Great Moving AB

All services that we asked of Nacka Great Moving company were fullfilled with awesome service: delivery of boxes prior to the move, kitchen packing and furniture dismantling, re-mounting of furniture at new location and in the case of missing screws that got lost in transit, replacement and fix a few days after the move - this can happen! Cleaning services were very efficient too.

Nicole K
Skrev om Nacka Great Moving AB

Jättefint städat!! De va så noggranna och duktiga. Rekommenderar de starkt!

Martina L
Skrev om Nacka Great Moving AB

Mycket bra bemötande hela vägen från offert till avslutat uppdrag. Fick svar snabbt på mina många frågor inför flyttdagen. Flytten gick smidigt och personalen var proffsig och trevlig. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Nacka Great Moving AB.