Nacka Värmdö Kiropraktik

Nacka Värmdö Kiropraktik

Ring 08-718 02 34 www.nv-kiropraktik.se

Vi på Nacka Värmdö Kiropraktik är ett Kiropraktiskt center med fokus på hälsa och välbefinnande för hela familjen. Hos oss arbetar tre kiropraktorer med fem års utbildning och lång erfarenhet. Alla tre är vidareutbildade i pediatrik, vilket innebär att arbeta med barn och att ta hand om gravida kvinnor. Vi har massageterapeut...

131 omdömen om Nacka Värmdö Kiropraktik

Marie N
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Otroligt kunniga och kompetent personal som bryr sig på riktigt om sina patienter. De ser till helheten och försöker leta efter orsaken till problemen istället för att bara ge tillfälliga lösningar.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Susanne P
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Mycket trevligt bemötande och upplever alla kunnig och proffsiga.

Robert C
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Fått hjälp med ryggen mottagningen har ett proffsigt o vänligt mottagande

Nacka Värmdö Kiropraktik gillar detta
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Margarita F
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Hej! Både jag och min son 3 år gammal fått hjälp, jag hade ont i huvud och ryggproblem, Marcus ramlade ofta. Vi är nöjda, behandling gav den resultat man hade förväntat sig. Stor tack för alltid professionell och trevlig bemötande. MvH Margarita

Caroline L
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Mycket trevlig receptionspersonal och hjälpsam!! Gilllar mycket att de tar en helhetsbild inte bara fokuserar på det enskilda problemet, mycket bra! Blir alltid glad när jag kommer dit pga den goda stämningen och känner mig trygg när det ska "knakas" hos Patricia! Har även träffat på Bo och samma där!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Solgärd K
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag kan rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik på det varmaste. Har själv blivit hjälpt med mångåriga problem i bl.a. nacken (stelhet att vrida huvudet till höger o vänster). Efter noggrann undersökning och ett antal varsamma behanlingar har jag nu äntligen fått upp rörligheten. Det känns tryggt att bli omhändertagen av dessa välutbildade Kiroprakorer som finns på Nacka Värmdö Kiropraktik. De har dessutom diverse föreläsningar som är intressanta samt nära samarbete med massör och personlig tränare. Stort Tack till Bo och det härliga gänget på NVK❤ /Solgärd (patient)

Tosca E
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag har varit hos Värmdö kiropraktor pga smärta i handleden under en längre period. Jag har gått dit kontinuerligt i över en månad nu och känner redan stora förbättringar i handleden, huvudvärk samt ryggen. Jag har blivit så bra bemött av alla där! De är professionella, tillmötesgående, förstående till ens situation och även pedagogiska i det dom gör. De förklarar allt väldigt bra och detta gör mig som kund otroligt trygg! Mina förväntningar har varit att min smärta i handleden ska försvinna vilken jag verkligen ser...

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 859 omdömen 4.7 av 859 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Emil S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Super nöjd med kiropraktiken i överlag. Härlig personal. Jätte bra receptionist

Tord H
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Efter många år med ryggproblem kom jag till en kiropraktor- OCH FICK HJÄLP!! Under flera år har jag anlitat Nacka Värmdö Kiropraktik och fått snabb, lugn och säker hjälp vid akuta problem, något den allmänna sjukvården inte erbjudit (där får jag starka, morfinliknande preparat mot de akuta smärtorna).

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Daniel K
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Har under flera år regelbundet fått professionell hjälp, med besvär i bröst- och ländrygg efter en olycka. Personalen inger stort förtroende och se patienten behov, som de anpassar behandling efter. De ger förslag på olika träningsövningar, att genomföra själv, för att minska besvären och antalen besök hos Kiropraktorn. Jag är mycket nöjd och har blivit mycket bättre av mina besök där. De rekommenderas varmt av mig. Världsklass TACK.

Bo C
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Mycket trevligt bemötande. Blir alltid behandlad på utsatt tid.Ger ett mycket proffsigt intryck. Väldigt bra på att förklara hur saker och ting hänger ihop , kopplat till behandlingen. Skapar förtroende genom en positiv inställning till att lösa patientens problem på bästa sätt.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Anna C
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Kom i kontakt med er genom en person som går hos er. Är mkt nöjd med både behandlare och övrig personal. Har sakta blivit bättre så jag är väldigt nöjd.

Roland M
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Kiropraktik behandling knä o ryggsmärta, Alltid trevligt bemötande och behandling startar alltid på rätt tid. Hoppades på förbättringar, vilket det också har blivit, men vi har dock en bit kvar...Jag är helnöjd och allt har gått jättebra, helt enligt planen som upprättades..

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Viking K
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Proffsig och kompentent behandling och mottagande.

Carina L
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag sökte för att jag har haft problem med smärta i min västra sida - baksida lår, säte och nedre rygg. Jag har blivit bra bemött och de är alltid trevliga och tillmötesgående. Jag har köpt behandlingar som paketpris och går 2-3 gånger per vecka. Jag har mindre ont nu och hoppas kunna bli av med mina problem.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Emma B
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Bästa kiropraktorn jag har varit hos, en som ser långsiktigt och inte bara att dra så mycket pengar som möjligt på kort tid.

Madeleine E
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Trevligt bemötande. Väldigt duktiga kiroprktorier som vet vad dom håller på med.

Nadira N
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Vi vände oss till Nacka Värmdö Kiropraktik pga amningsproblem och att bebis precis hade klippt sitt tungband. Eftersom bebis hade ammat "fel" pga kort tungband i 3 månader så hade bebis kompenserat med mycket spänningar i hela kroppen. Med mjuka och fina metoder lyckades kiropraktorn Patricia bidra till att bebis blev mycket mer avslappnad i kroppen och amningarna funkar mycket bättre då bebis inte spänner sig lika mycket. Kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik!

Peter Å
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Trevlig personal, kunnig personal. Rätt typ av behandling Intressant föreläsning

Helene S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Kiropraktik. En mer långsiktig behandling som gett bra resultat. Lätt att få tider som passar även morgon och kväll. Trevligt bemötande av all personal. Bra föreläsningar som komplement. Har blivit rekommenderad hit av arbetskollegor vilket kändes tryggt.

Kristina D
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Trevligt bemötande, blir bra omhändertagen, de lyssnar på vilka problem man har och känns som de verkligen bryr sig om mig som person och för att jag ska bli bättre. Är proffsiga.

Malin A
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Bra bemötande, övertäffade förväntningar.

Kenneth N
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag har haft ont i rygg och nacke i 25 år men äntligen efter att ha varit hos bo på kiropraktorn så är det borta. Världens bästa personal..jag rekommenderar dom till alla som jag känner.

Margareta D
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag är mycket nöjd med behandling och bemötande, det motsvarar vad jag förväntade mig.

Sigbritt S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Nöjd med behandlingen, inget att klaga på

MAGDALENA H
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Alltid positiv och hjälpsam personal. Efter rekommendationer sökte jag hjälp för rygg-, knä-, nackproblem och blev effektivt och proffesionellt behandlad. Vid eventuella återkommande problem ska jag med förtroende vända mig till Madeleine eller Patricia.

Maia V
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag blev rekommenderad av en kollega att gå till Nacka Värmdö Kiropraktik när jag berättade att jag hade besvär med min nacke/hals. Jag är mycket glad att jag gjorde det. Jag fick en positiv känsla när jag kom hit. Ett mycket vänligt bemötande och en avstressande miljö gjorde att jag kände tillit och förhoppning även om det var första gången jag vände mig till Kiropraktik. Helhetssynen som finns var väldigt tilltalande för mig och föreläsningarna. Jag känner mig mycket bättre nu och vill varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktok.

Elisabetta T
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Vi blev tipsade om att besöka kiropraktor Patricia Mure i samband med dotters kort lapp- och tungband. Vilken skillnad redan det första besöket gav! Hon blev lugnare vid bröstet, orkade amma längre stund (innan orkade hon suga några sekunder och sen släppte taget och började gråta/strula vid bröstet) och blev gladare efter amning. VI upplever också tyngre blöjor som konsekvens av bättre amning. Vi värmt rekommendera Patricia till alla föräldrar som upplever/misstänker att deras barn har spänningar pga kort lapp- och...

Daniel J
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Trevlig personal och fint väntrum, personalen var öppna och tydliga på vad som händer o sker, rekommenderas starkt

Ella S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Hade haft fruktansvärd värk i armarna i 2 ½ månad då jag var på semester. Förstod att problemet kom från nacken och övre delen av ryggen. Fick tid hos Nacka Värmdö kiropraktik efter semestern. Det behövdes ganska många behandlingar innan jag började känna någon förändring. Men förändringen kom sakta men säkert. Har nu genomgått 14 behandlingar och är fortfarande lite stel i ryggmuskulaturen men mår så mycket bättre då jag inte har någon värk längre. Jag är opererad för diskbråck i ländryggen år 2002 och har ett diskbråck...

Fatma C
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Vi har fått ett jätte bra och trevligt bemötande från kliniken redan från början. Personalen är så trevliga och kunniga och vi är jättenöjda över resultatet vi har fått! Min lilla flicka som nu är 6 månader hade kort läpp- och tungband som blev klippt, och jag misstänkte att hon hade spänningar i nacken då hon alltid vred huvudet åt vänster och aldrig höger. När hon började lära sig att vända sig från mage till rygg gjorde hon det aldrig till vänster. Efter ett antal besök hos kliniken har hennes rörlighet ökat markant!...

Stefan H
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Nacka har hjälpt mig otroligt bra med dom rygg problem jag haft.

Lovisa W
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Vi var hos Patricia med vår 4 månaders son, han har kolik (tror vi) och har skrikigt mycket, inget vi testat tidigare har hjälpt. Redan efter två besök hos kiropraktorn märkte vi en nämnbar skillnad, hah åkte bil flera gånger utan att skrika, något som inte hände tidigare, han låg på en filt och var jätteglad länge, tidigare behövde vi i stort sett alltid bära omkring på honom. Vi kände även att han var mjukare i kroppen. Sonen verkade bli lugn av behandlingen, alltså inget som gjorde ont alls. Vi är helt överlyckliga, det...

Sofia S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag tycker att Nacka Värmdö Kiropraktik är jättebra på alla sätt. De har hjälpt mig ett flertal tillfällen från att ha jätteont till att inte känna något alls. Även mina barn har varit på behandling och uppvisat otroliga resultat. De vet vad de gör! Miljön är lugn och trivsam och personalen otroligt hjälpsama och vänliga.

Susanne D
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag har fått hjälp med att få bort låsningar i ryggraden och smärtan är borta. Har gått hos Madelene och är supernöjd! Mår så bättre mentalt också och fått en inblick vad hälsa handlar om.

Anna M
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Professionella, trevliga, tillgängliga. Förbättrat mitt liv!

Göran C
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik (Bo Skjernberg) som har gett mig ett vanligt liv efter att i många år ha haft problem med min rygg. Jag har innan behandlingen hos NVK varit hos andra kiropraktiker och naprapater, både i Sverige och utomlands, men inte fått den hjälpen jag behöver. / G.C.

Göran C

Ulrika E
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

De har tagit hand om mig bra från början och mina besvär har blivit bättre.

David B
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag är supernöjd med allt. Världens bästa reception som alltid fixar bra tider och alltid är trevlig när man kommer. Jag gick 2 gånger i veckan under 6 veckor tid. Jag kom lite sne och gick hem rak. Tusen tack för att ni finns!

Eva S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Jag har fått ett väldigt fint bemötande. Känns professionellt. Jag har fått hjälp med min rygg då jag var stel, hade ont och låsningar. Hittills har det gått bra och jag känner mig bättre. Det går framåt. Sammanfattningen är att jag känner att jag får det stöd och den hjälp jag behöver på ett väldigt bra och professionellt sätt.

Sanna T
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Trevlig och profesionell hjälp, väldigt tillmötes gående vid ändringar.

Malin B
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Proffsigt,trevligt bemötande! Lätt att få tid snabbt. Är regelbunden kund där sedan början av januari 2017. Har fått god hjälp att lösa mina rygg/nackproblem.

Camilla S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

För mig är det för tidigt att svara då jag troligen behöver långtidsbehandling. Känner mig dock hoppfull och har fullt förtroende för kliniken!

Stefan W
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Kom in som en åttio-åring och fyra månader senare kommer jag ut som en yngling

Rolf W
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Mycket bra,allt ifrån telefonbokningen till behandlingen, de som har olika besvär, oavsett ont i ryggen, yrsel, eller vad det kan vara, så vänd er med förtroende till Nacka värmdö Kiropraktik, de bryr sig värkligen om sina patienter.

Viktor W
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Varit mycket bra bemötande och behandlingar. Dom har tagit hand om mig och kollat på mina röntgen bilder för att veta vad dom kan göra och inte göra. Funkar bra även fast jag har stel opererad rygg

Linda F
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Bra och trevliga terapeuter som har en helhetssyn på kroppen. Specifika och genomtänkta behandlingar som ger resultat och följs upp. Lika bra hand med barn som vuxna. Rekommenderas varmt!!

Maria S
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

För mig består inte kroppen av enstaka delar, utan är en i en helhet. Alla delar och funktioner har med varandra att göra. Så klart :) Dessutom tillsammans med ens inre och mentala bit. De tankarna och det arbetssättet har de på Nacka Värmdö kiropraktik. Detta i kombination med att jag alltid blir varmt och engagerat mottagen gör att jag är genuint glad över att ha hittat hit. Efter en kort men intensiv period med täta behandlingstillfällen som klart och tydligt vände en dålig nedåtgående spiral av stelhet och värk, går...

Birgitta D
Skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik

Bra och kunniga kiropraktorer! Känns tryggt att gå till Madde! Har även förtroende för övrig personal!