Nails Couture - Mona

3.1

11 omdömen om Nails Couture - Mona

Helena P
Skrev om Nails Couture - Mona

En märklig upplevelse! Första gången vi skulle vara där ringde hon 30 minuter innan och bokade av......vi hade då redan kommit in till stan. När vi väl kom dit (1 månad senare)så hette salongen inte samma sak längre samt att den låg på en helt annan gata. Min dotter skulle göra en ögonfransförlängning och då började hon prata om mogna och icke mogna fransar, sedan frågade hon om vilken längd det skulle vara på fransarna,vi frågade då om råd, men fick inga, så jag valde de längsta till min dotter eftersom hon skulle på bal...

Skönhetskliniken
4.9/5 i betyg av 240 omdömen 4.9 av 240 omdömen

Lena är underbar! Jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen. Hon är lätt att prata med och ger Bra rådgivning, känns genuin. Jag har

Lotte S S
Skrev om Nails Couture - Mona

Fruktansvärt otrevlig dam! Resultatet av ögonfransförlängningen inte särskilt bra och bemötandet under all kritik! Lokalen var ej i salong Formbar (vilket var adressen enligt Groupon) utan bredvid i en källarlokal som såg ut som ett litet cykelförråd av betong. Skulle aldrig någonsin rekommendera någon att gå dit!

Johanna B
Skrev om Nails Couture - Mona

Jag skulle göra en ögonfransförlängning, det var till en början strul med min tidsbokning. Trots att vi talats vid två tillfällen hade hon bokat fel tid. Då jag kom dit fick jag gå till en kall lokal som liknade en källare. Det blev ingen behandling för mig eftersom hon glömt meddela innan att jag inte kunde ha linser i vid behandling. Jag valde att inte boka ny tid, kändes otrevligt och skulle inte vilja vara där i två timmar!!! Rekommenderas ej!!!

Sandra K
Skrev om Nails Couture - Mona

Jag köpte en kupong från groupon för att göra en ögonfransförlängning. Hade ringt och förklarat att jag har fransar kvar från en tidigare förlängning och det var "Inga problem!". I receptionen började hon med att ifrågasätta mitt motiv till varför jag har bytt salong - fick förklara varför jag är där... Sedan fick jag följa med till ett förråd i en källare där hon stoppade om mig i ett täcke för att det inte fanns någon värme där... Hon sa att jag skulle få likadana fransar som jag har haft tidigare men det fick jag inte......

Mohamed E
Skrev om Nails Couture - Mona

Har länge haft problem med huden på mina fötter och hittade hennes erbjudande via en kompis. Mina fötter är mycket bättre nu efter spa pedikyren. Fryser inte lika mycket om fötterna längre.

Louise J
Skrev om Nails Couture - Mona

Ville ha lite längre naglar till ett bröllop och fick en rekommendation från en kompis om Nails Couture. Det blev hur bra som helst Mona är väldigt duktig. Hon förlänger naglarna med en mall som utgår från ens egna naglar. Därför får hon 5/5 av mig.

Linn E
Skrev om Nails Couture - Mona

Har vart stammis hos Nails Couture sedan 6 månader nu. Brukar göra spamanikyr och franskmanikyr samt ögonbryn. Är väldigt nöjd med naglarna eftersom hon bygger med gelé så känns det helt naturligt och fräscht.

Sandra R
Skrev om Nails Couture - Mona

Har fixat mina naglar hos Mona 4 gånger nu, supernöjd varje gång! Första gången kände jag mig trygg vilket var det som gjorde mig till stamkund.

Christian Å
Skrev om Nails Couture - Mona

Köpte en nagel förlängning till min mamma i födelsedags present. Hon var hur nöjd som helst. Bästa presenten.

Waleed R gillar detta
Waleed R
Skrev om Nails Couture - Mona

Väldigt nöjd med min pedikyr, har haft problem med förhårdnader och sprickor i foten. Men efter några behandlingar hos Nails couture är dem äntligen borta och på bättrings vägar.

Christian Å och Mona T gillar detta
MARIA G
Skrev om Nails Couture - Mona

Tråkigt bemötande från början till slut! Tyvärr riktigt riktigt dåliga naglar! Gjorde en förlängning som nu (7 dagar senare) släppt från alla naglar. Tyvärr också riktigt dåligt bemötande då jag ej visste att en förstärkning vore bättre än förlängning, vilket jag fick höra efteråt. Monas 10 års erfarenhet syntes inte i resultatet. Sammanfattningsvis rekommenderar jag inte detta!