Alla kategorier Skönhetssalong Västra Götaland Göteborg Nails Couture - Mona

Storgatan 13, 411 24 Göteborg — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Nails Couture - Mona

• Helena P
    Helena P skrev om Nails Couture - Mona
    En märklig upplevelse! Första gången vi skulle vara där ringde hon 30 minuter innan och bokade av......vi hade då redan kommit in till stan. När vi väl kom dit (1 månad senare)så hette salongen inte samma sak längre samt att den låg på en helt annan gata. Min dotter skulle göra en ögonfransförlängning och då började hon prata om mogna och icke mogna fransar, sedan frågade hon om vilken längd det skulle vara på fransarna,vi frågade då om råd, men fick inga, så jag valde de längsta till min dotter eftersom hon skulle på bal och ville att de skulle synas rejält.När jag väl valt så låter hon helt förskräckt och säger till oss upprepade gånger att det är på egen risk??!! Inte nu heller fick vi råd av henne. När hon väl höll på att sätta dit dem så talar hon om för mig att det inte blir bra så jag reser mig och går dit för att se hur det ser ut då höjer hon rösten och säger att jag absolut inte får stå och se på när hon jobbar....vilket jag struntade fullständigt i och återigen talar hon om att det är vårt fel eftersom vi valde de långa fransarna. Hon färgade inte heller fransarna så att de egna fick samma färg som de hon förlängde med,de höll inte ens en vecka trots att hon använde oljefritt smink den enda gången hon sminkade sig under den veckan. Kommer aldrig mer att gå dit!!
  • Lotte S S
    Lotte S S skrev om Nails Couture - Mona
    Fruktansvärt otrevlig dam! Resultatet av ögonfransförlängningen inte särskilt bra och bemötandet under all kritik! Lokalen var ej i salong Formbar (vilket var adressen enligt Groupon) utan bredvid i en källarlokal som såg ut som ett litet cykelförråd av betong. Skulle aldrig någonsin rekommendera någon att gå dit!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Nails Couture - Mona
    Jag skulle göra en ögonfransförlängning, det var till en början strul med min tidsbokning. Trots att vi talats vid två tillfällen hade hon bokat fel tid. Då jag kom dit fick jag gå till en kall lokal som liknade en källare. Det blev ingen behandling för mig eftersom hon glömt meddela innan att jag inte kunde ha linser i vid behandling. Jag valde att inte boka ny tid, kändes otrevligt och skulle inte vilja vara där i två timmar!!! Rekommenderas ej!!!
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Nails Couture - Mona
    Jag köpte en kupong från groupon för att göra en ögonfransförlängning. Hade ringt och förklarat att jag har fransar kvar från en tidigare förlängning och det var "Inga problem!".
    I receptionen började hon med att ifrågasätta mitt motiv till varför jag har bytt salong - fick förklara varför jag är där...
    Sedan fick jag följa med till ett förråd i en källare där hon stoppade om mig i ett täcke för att det inte fanns någon värme där...
    Hon sa att jag skulle få likadana fransar som jag har haft tidigare men det fick jag inte...
    Fick vid kassan betala 100kr extra för att hon tog bort mina tidigare fransar...
    En mycket märklig upplevelse!
    Har gjort många ögonfransförlängningar tidigare - detta var den absolut sämsta!
    Rekommenderar inte.
  • Mohamed E
    Mohamed E skrev om Nails Couture - Mona
    Har länge haft problem med huden på mina fötter och hittade hennes erbjudande via en kompis. Mina fötter är mycket bättre nu efter spa pedikyren. Fryser inte lika mycket om fötterna längre.
  • Louise J
    Louise J skrev om Nails Couture - Mona
    Ville ha lite längre naglar till ett bröllop och fick en rekommendation från en kompis om Nails Couture.
    Det blev hur bra som helst Mona är väldigt duktig. Hon förlänger naglarna med en mall som utgår från ens egna naglar. Därför får hon 5/5 av mig.
  • Linn E
    Linn E skrev om Nails Couture - Mona
    Har vart stammis hos Nails Couture sedan 6 månader nu. Brukar göra spamanikyr och franskmanikyr samt ögonbryn.
    Är väldigt nöjd med naglarna eftersom hon bygger med gelé så känns det helt naturligt och fräscht.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Nails Couture - Mona
    Har fixat mina naglar hos Mona 4 gånger nu, supernöjd varje gång! Första gången kände jag mig trygg vilket var det som gjorde mig till stamkund.
  • Christian Å
    Christian Å skrev om Nails Couture - Mona
    Köpte en nagel förlängning till min mamma i födelsedags present. Hon var hur nöjd som helst. Bästa presenten.
    Waleed R gillar detta
  • Waleed R
    Waleed R skrev om Nails Couture - Mona
    Väldigt nöjd med min pedikyr, har haft problem med förhårdnader och sprickor i foten. Men efter några behandlingar hos Nails couture är dem äntligen borta och på bättrings vägar.
    Christian Å, Mona T gillar detta
  • M. L
    M. L skrev om Nails Couture - Mona
    Tråkigt bemötande från början till slut! Tyvärr riktigt riktigt dåliga naglar! Gjorde en förlängning som nu (7 dagar senare) släppt från alla naglar. Tyvärr också riktigt dåligt bemötande då jag ej visste att en förstärkning vore bättre än förlängning, vilket jag fick höra efteråt. Monas 10 års erfarenhet syntes inte i resultatet. Sammanfattningsvis rekommenderar jag inte detta!

Storgatan 13, 411 24 Göteborg