Alla kategorier Naprapat Skåne Malmö Naprapatlandslaget Malmö

Naprapatlandslaget Malmö

Föreningsgatan 26, 211 52 Malmö — Visa karta

Välkommen till Naprapatlandslaget Malmö!

Vi på Naprapatlandslaget utvecklas ständigt och vår vision är att bli ledande inom vårt yrke. När du kontaktar oss förmodar vi att du redan vet var smärtan sitter. Därför ser vi till att ge dig en grundlig undersökning där vi tar reda på varför smärtan uppstår.

Vi hjälper dig att bli av med muskel och ledvärk när du har besvär såsom nackspärr, ryggskott, löparknä, huvudvärk och mycket mer.

Hos oss behöver du inte vänta länge med att få den hjälp du behöver - utan remisstvång och kötider har vi generösa öppettider. Kontakta oss gärna så bokar vi in en tid som passar dig.

Läs vad 52 kunder tycker om Naprapatlandslaget Malmö

• 2019-07-05

Emma S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Proffsigt bemötande, snabb och effektiv hjälp med smärta i axlar och nacke! SUPER Läs mer
    Naprapatlandslaget Malmö, Naprapatlandslaget Malmö gillar detta

Pierre S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Behandling av axel och rygg. Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt och kan varmt rekommendera Christopher och hans kollegor. Läs mer

Sophie H skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Mycket proffsigt och tryggt bemötande och behandlingen gav bra resultat efter bara 3-4 gånger. Läs mer

Sven M skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Problem m hälsenan Jättenöjd med allt Läs mer

Lisbeth J skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Fick nålar vid 3 tillfällen för min höft artros. En genomgång av min rörlighet lite övningar att göra.
    Jag var nöjd med vad jag fick dock lite för dyrt 700 för 30 minuter Läs mer

Maria N skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Väldigt kompetenta naprapater. Fräscha lokaler. Läs mer

Fredrik N skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Mina varmaste rekommendationer går till My på Naprapatlandslaget. Vänlig, seriös och superduktig. Läs mer

David J skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Snabb och professionell hjälp av kiropraktor med stor kunskap om träning. Läs mer

Jan M skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Proffesionellt bemötande och bra behandlingar. Läs mer

Birgitta L skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Mycket nöjd med Malmö kontoret/Mathias Deltner. Han har gett mig ovärderlig hjälp med knä och höft.
    Rak och ärlig och informativ i sin kommunikation. Upplever honom som mycket kunnig. Får hjälp till självhjälp. Som jag framfört till honom; tack vare hans behandling har jag fått tillbaka ett rörligt liv. Läs mer
    2019-07-04 Naprapatlandslaget Malmö svarar Birgitta L
    Tack för omdömet Birgitta! Så himla kul att läsa!

Lisa I skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Blev besvärsfri i bäcken, höft, ben, mage efter behandling med tryckpunkter, töjning, stötvågsbehandling, akupunktur, lite benknäckning;) Besvär efter många magoperationer, och en skadad nerv.

Överträffade mina förväntningar. Mia är mycket effektiv, snabb, kunnig, och jag hade inte förväntat mig en så stor förbättring.

Serviceminded, lätt att boka tider. Blev personligare kontakt efter ett par behandlingar, mitt i allt det effektiva, kände mig väl omhändertagen. Har även fått behandling för tennisarmbåge, liknande beh. som ovan. Jag kommer definitivt tillbaka, och har redan rekommenderat er till andra som behöver behandling! Läs mer

Jenny S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Problem med spänningar i nacke och axlar. Blev väl bemött och besvären avhjälpta. Läs mer

Malin J skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag blir alltid väldigt väl omhändertagen utav Christofer Gyllenswärd! Är en mycket nöjd kund :) Läs mer

Rasmus E skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag har haft problem med mina axlar samt nacke. Jag har blivit bra bemött och det har hjälpt i mina axlar. Nacken jobbar vi fortfarande med.
    Jag är nöjd. Jag har även rekommenderat andra att gå dit. Läs mer

Eila P skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Mycket proffsigt. Lättillgängligt! Läs mer

Rebecca S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Besök och behandling hos naprapat My. Fått tid snabbt, proffsigt och trevligt bemötande och blivit bättre i mina besvär. Läs mer

Ann S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Naprapat behandling av My. Jätteduktig. Läs mer

Ann-soi B skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag sökte för värk i nacke och rygg samt instabilitet i benet.
    Jag fick ett mycket bra bemötande redan i telefon då min naprapat lyckades lösa en akuttid till mig redan samma dag trots att hon egentligen inte skulle ha fler patienter den eftermiddagen.
    Naprapaten verkade kunnig och erfaren inom sitt område och använde flera olika behandlingsmetoder under behandlingen. Läs mer

Ida G skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag har blivit fantastiskt hjälpt av My på Naprapatlandslaget i Malmö! Lifechanger 💕 Ida Läs mer

Monica C skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Grymt bra naprapat som fixar mina ben när jag har ont i dom. Malin är bäst. Läs mer
  • Åsa S

2019-06-29

Åsa S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Träffade My som behandlade mig. Det gjorde oerhört ont men för första gången på många år äter jag inte smärtstillande dagligen Läs mer

Mari H skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Mycket professionellt och vänligt bemötande. Jag fick exakt den hjälp jag behövde och som jag inte fick i den vanliga sjukvården. Jag rekommenderar Naprapatlandslaget till alla! Läs mer

Johan D skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Hjälp för att förbättra rörlighet med minskad eller ingen smärta i höger axel och arm.
    Proffesionellt bemött både socialt och medicinskt. Dom ser hela mig som människa, inte bara en trasig axel.
    Dom är utbildande och mycket kunniga och pålästa. Dom visar stort intresse för min person och hur jag lever eller vil leva mitt liv. Väldigt bra! Läs mer
    2019-07-04 Naprapatlandslaget Malmö svarar Johan D
    Tack för det fina omdömet Johan! Riktigt kul.
  • Julia D

Julia D skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Har varit på flera behandlingar hos My, proffsigt, inkännande och otroligt trevligt bemötande vid behandlingar som verkligen hjälpt när jag haft problem med rygg och knän. Rekommenderar varmt! Läs mer

Peter B skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Hade problem med höften. Efter tre behandlingar var smärtan borta och jag kunde springa igen Läs mer

Annika F skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Naprapatbehandling
    Blev bra bemött på alls sätt! Läs mer

Henric D skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag har gått till Christoffer G i V Hamnen i ett par år nu.

Vi har byggt upp ett samarbete där CG har lärt känna min rygg och vad jag behöver för behandling.

Jag har själv jobbat hårt hemma , och med hjälp av CG behandlingar så fungerar jag bra både på jobbet och privat.

CG förmedlar ett tryggt och professionellt sätt att arbeta på.

Hd Läs mer

Henni S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Behandling av nacke o axlar.
    Mycket bra bemötande.
    Att behandlingen skulle hjälpa och det gjorde det. Läs mer

Suzanne L skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Absolut den bästa hjälp jag fått
    Rekommenderar de till alla som har ont och behöver hjälp
    Har själv fått super hjälp med allt jag har haft ont i.
    Alla är säkert lika duktiga men ett speciellt tack till My som jag går till som hjälpt mig med en disc som lagt sig på ischias nerven och min onda arm och absolut lever företaget upp till vad de kan. Läs mer
  • Christina P

Christina P skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Kom för akut problem i nacken och ett annat, flera års långt problem i ryggen.
    Nacken blev bra snabbt och ryggen börjar också bli bättre.
    Fantastiskt bemötande och resultatet över mina förväntningar. Läs mer

Jakob G skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Förbaskat bra behandlingar, fick adekvat och snabb hjälp Läs mer

Anders M skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Mycket trevlig personal och väldigt tillmötesgående.
    Helt suveräna
    Fick bot på mitt ryggskott och fortsätter leta andra ömma punkter. Rekommenderas helt klart Läs mer
  • Elin L

Elin L skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Mathias i Malmö ordnade upp både mina axlar och vader genom både stötvågsbehandling och genom att trycka på ömma punkter. Han lyssnade och gav mig tips, får jag problem är det honom jag går till direkt! Jag har rekommenderat både honom och företaget till vänner och kollegor. Jag är idag smärtfri och evigt tacksam. Läs mer

Ivan S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst Läs mer

Karin S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Snabb tid. Välkomnade och proffsigt bemötande, kände mig trygg vid första mötet. Behandlingen uppfattar jag som väldigt serös och noggrann. Blev mycket bättre efter första behandlingen. Kan verkligen rekommendera Naprapatlandslaget! Läs mer

Madeleine E skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag går med jämna mellanrum till Naprapatlandslaget både för att underhålla min rygg men även vid akuta besvär från nackspärr, huvudvärk till ryggskott. My hjälper mig alltid och får rätt på min smärta. Hon kommer även med bra tips & övningar för mig att göra hemma. Jag har varit i kund i många år och rekommenderar dem varmt. Proffsigt och vänligt bemötande varje gång. Läs mer

Jenny Å skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Fantastiskt trevliga, enkla och proffsiga! Läs mer

Carl-johan H skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Tennisarmbåge
    Fick väldigt bra hjälp
    Bättre än mina förväntningar
    Snabbt, effektivt och bra vård Läs mer
  • Irene M

Irene M skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Behandling av naprapat.
    Positivt bemötande och väl utförd behandling. Läs mer

Mats O skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Allting var kanon bra. Bra service och bra behandling. Naprapat Malin är kanon duktig och trevlig. Läs mer
  • Mikael S

Mikael S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Fick väldigt proffsig och snabb hjälp, gick till Malin och kan starkt rekommendera henne. Det gick smidigt att boka på nätet och komma in samma dag.
    Schyssta och fräscha lokaler med. Läs mer

Henrik J skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Fantastisk personal, som bryr sig och hjälper! Har haft över 35 behandlingar där, alltid lika nöjd. Rekomenderas varmt!! Läs mer

Lotta H skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Hade ingen tidigare erfarenhet av naprapater. Synd att jag gått miste om detta tidigare i livet. Smärtorna togs om hand på ett handfast sätt. Passade mig perfekt! Läs mer

Sissela S skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Regelbunden behandling, Napr.p.landslaget i Malmö. Behandlas av Malin Broman o enstaka tillfällen av Krister Sellman. Alltid proffsigt och ödmjukt bemötande. Mycket inlyssnande! Läs mer

Maria K skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag har gått till naprapatlandslaget i malmö i många år och är alltid väldigt nöjd med behandlingarna. Sen jag började gå där har jag mindre migrän och mår generellt bättre. Jag rekommenderar dem till alla jag känner. Alltid trevligt och professionellt bemötande. Har fått bra tips på övningar jag kan göra själv för att minska besvär. Ett fantastiskt ställe som jag inte kan rekommendera nog. Läs mer

Anette R skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag fick snabbt en tid och fick ett professionellt bemötande när jag kom. Läs mer

Malin F skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Har gått till Malin under några år och kan varmt rekommendera! Första gången jag känner att man blir hjälpt långsiktigt och att det finns ett brinnande engagemang. Läs mer

Andreas J skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Bra mottagande och hjälp. Rekommenderas Läs mer

Jenny D skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    My är den överlägset bästa naprapat jag varit hos. Hon har total koll på alla kroppens delar. Läs mer

Jamil A skrev om Naprapatlandslaget Malmö
    Jag hade en tennisarmbåge i cirka 6 månader. I fem träff så har det blivit mycket bättre. Krister har varit otroligt bra och snäll. Hjälpt med så mycket och jag är väldigt tacksam över det! Läs mer

Föreningsgatan 26, 211 52 Malmö