André Lysell

André Lysell

150 omdömen om André Lysell

Mathan S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Jag har gått till André för behandling av min rygg i ungefär ett år nu. Han är oerhört kompentent, väldigt duktig på det han gör. Dessutom får man alltid ett mycket trevlig bemötande. Jag kan inget annat än rekommendera honom varmt!

Mathias L
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André Lysell är lyhörd och skicklig. Jag hyser starkt förtroende för honom som naprapat och kan verkligen rekommendera honom!

Emma V
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Jag är supernöjd över den hjälp jag fått av André efter att jag skadat ryggen. Han är kunnig och lugn. Jag ger honom mina absolut bästa rekommendationer

Elisabeth S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André är mycket proffsig. Man kan känna sig helt trygg "i hans händer" för han kan verkligen sin sak. Han är också lyhörd och ger bra tips på egen träning. Efter varje behandling har jag känt att läkningen har tagit ett stort skutt framåt. Och nu efter 3 (4?) behandlingar är min axel helt bra.Tack!

Felix K
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Trevligt bemötande och goda kunskaper inom sitt område har fått mig att återkomma till André vid besvär! Gång på gång har han hjälpt mig vid både akuta besvär som förebyggande behandlingar och han är alltid mån om att anpassa besök utifrån ens egna önskemål. Rekommenderas varmt!

André S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Blev rekommendard att gå till André Lysell efter en skada från bänkpress som lett till minskad rörlighet i arm/axeln. Jag fick tillbaka min rölighet redan efter 2st behandlingar men hade fortfarande ont vid pressövninga. Idag är jag helt återställd med lite rehab och totalt 3st behandlingar. Naprapat i världsklass! Rekommenderar stark André Lysell.

Andreas W
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André upplevs som en mycket kunnig och inspirerande naprapat. Jag har varit hos Andre´ för flertal behandlingar av nedsatt rörlighet i en axel. Jag kan starkt rekommendera André! // Andreas

Josefine B
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Har aldrig besökt någon bättre naprapat än André Lysell!

Martin L
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Kom dit med smärta. Gick dansandes därifrån. André såg direkt vad mina problem berodde på och endast två behandlingar senare kan jag träna, lyfta tungt som om smärtan aldrig funnits. Stark rekommendation!

Helena V
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André är en otroligt kompetent naprapat som jag rekommenderar varmt!!! Förutom att han är superproffsig och kunnig är han också alltid väldigt inkännande och omtänksam. Alltid ett nöje att gå till Naprapatspecialisten, även om anledningen är fysiska åkommor av olika slag :)