Naprapatspecialisten

Naprapatspecialisten

naprapatspecialisten.se
  • Badge2022
Boka tid Ring 08-509 241 06 Dela

På Naprapatspecialisten finner du engagerade och välutbildade naprapater. Vi besitter en bred kunskap och behärskar ett flertal manuella tekniker för att vi ska kunna anpassa behandlingen efter just dig och dina behov. Genom att först ställa diagnos och sedan skapa ett rehabiliteringsprogram just för dig hjälper vi dig till...

322 omdömen om Naprapatspecialisten

Ewa K
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

superfint och proffsigt bemötande, har fått bra tips på övningar.

Stefan L
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Utmärkt analys och bra uppbyggd plan för åtgärd. Mycket bra!

Emily A
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Mitt besök toppade förväntningarna på så sätt att jag blivit mycket bättre med mina problem jag kom dit med. Mathias har även ett fint bemötande!

Jessica C
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Trevlig, utförlig, förklarar på ett lätt sätt, engagerad, lugn,

Annelie N
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Mathias är trevlig och kunnig. Bra bemötande. Behandling som ger resultat. Väldigt nöjd. Rekommenderas!

Nathalie P
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Louise är varm, trygg, peppande och inkännande i sitt bemötande. Mycket kunnig och har hjälpt mig väsentligt. En fröjd att få behandling av Louise helt enkelt!

Per L
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Louise är väldigt lyhörd och försöker verkligen se varför man har problem och inte bara åtgärda för stunden! Proffs!👍👍👍

Katarina H
Skrev om Naprapatspecialisten

Helt fantastisk! Jätte bra profsig behanfling, bra service. Kan bara rekommendera André. Jag är super nöjd! 🏅🏅🏅🏅🏅

Mikael M
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Mycket proffsig och vänlig i sitt bemötande. Kan sitt jobb och gör det han ska alldeles utmärkt!

Lyell P
Skrev om Naprapatspecialisten

Utmärkt service alltid, Andre är super duktig.

Christer L
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Mycket trevligt och professionellt bemötande!

Mikael H
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Mattias är ett proffs och han fixar problemen Jag har haft 3 nappar som fixar min höft under typ 7 år och mattias var helt klart bättre än de andra två Jag skulle lätt rekomendera mattias han vet vad han gör känns det som har man ont sök upp någon som matte som kan

Annika K
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Jag fick snabb hjälp för min onda nacke och värken är i princip borta efter 2 konsultationer och bra råd för enkla övningar hemma som lindrade symtomen ytterligare. Vid andra tillfället gick behandlingen snabbare och för att utnyttja tiden erbjöd sig Mathias att titta på min onda fot som jag stukade för ett par månader sedan och han behandlade den också. Jag kan varmt rekommendera Mathias.

Thomas F
Skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten

Trevlig och kunnig som hjälpt mig med min dåliga rygg på ett föredömligt sätt.

Sara V
Skrev om Naprapatspecialisten

Jag är återvändande kund för andra gången dvs ett strålande betyg.

Marcus A
Skrev om Naprapatspecialisten

André är proffessionell och kunnig, hjälpte, mig mycket med min skadade axel.

Ingrid A
Skrev om Naprapatspecialisten

Professionellt och trevligt bemötande. Problemet lokaliserades fort och behandlingen gav resultat. Utmärkt!

Fredén K
Skrev om Naprapatspecialisten

Snabb och effektiv hjälp, väldigt nöjd och kommer komma tillbaka.

Frida J
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Enligt mig levde Louise verkligen upp till de förväntningar jag har haft innan mina besök. Louise har känts väldigt professionell och noggrann, vilket har gjort att jag har känt mig trygg vid mina naprapatbehandlingar. Jag har fått behandling för mitt problem på plats men har även fått hjälp och rådgivning med vad jag själv kan göra för att förbättra mitt problem långsiktigt, vilket är väldigt positivt. Trygg och trevlig miljö. Skulle absolut rekommendera både Louise och Naprapatspecialisten vidare.

Åse G
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Jag blev vänligt och intresserat bemött Hade blivit rekommenderad att gå till Louise och det är jag glad för. Mina förväntningar infriades absolut. Det fanns både mjukt inkännande och stor fysiologisk kompetens. Bra helhet och väldigt viktigt för mig. Jag bokade en tid för att jag hade ont i ryggen. Jag blev som sagt vänligt och intresserat bemött. Upplevde stor kompetens hos Louise och det fick mig att känna mig trygg. Behandlingen gjorde ont på sina ställen och det var skönt att Louise sa: - Lite till bara... Bra......

CECILIA A
Skrev om Naprapatspecialisten

Jag har gått hos Louise i flera år när jag behöver. Hon är en fantastisk lyhörd och professionell person med hög kompetens inom kropp och själ. Hon är otroligt duktig naprapat men ser även helheten och kan se vad man behöver när det gäller allt inom kost, träning och hälsa. Jag rekommenderar henne varmt !

Joel H
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Mycket kunnig naprapat. Rekommenderas.

Magnus L
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Väldigt kompetent och lyhörd som hjälpt mig mycket.

Per N
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Fantastiskt kompetent och lyhörd.

Peter S
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Med ett oerhört professionellt bemötande hjälpte Louise mig att klara av mitt bröllop då jag 2 veckor innan fick ryggskott. Louise kunde på kort tid lokalisera den verkliga orsaken till ryggskottet, och mildra smärtan på ett mycket professionellt sätt. Louise levde upp till förväntningarna och överträffade dem.

Bo G
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Fick en bra behandling och fin service. Är nöjd och kommer att återkomma.

Mathan S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Jag har gått till André för behandling av min rygg i ungefär ett år nu. Han är oerhört kompentent, väldigt duktig på det han gör. Dessutom får man alltid ett mycket trevlig bemötande. Jag kan inget annat än rekommendera honom varmt!

Mathias L
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André Lysell är lyhörd och skicklig. Jag hyser starkt förtroende för honom som naprapat och kan verkligen rekommendera honom!

Emma V
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Jag är supernöjd över den hjälp jag fått av André efter att jag skadat ryggen. Han är kunnig och lugn. Jag ger honom mina absolut bästa rekommendationer

Elisabeth S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André är mycket proffsig. Man kan känna sig helt trygg "i hans händer" för han kan verkligen sin sak. Han är också lyhörd och ger bra tips på egen träning. Efter varje behandling har jag känt att läkningen har tagit ett stort skutt framåt. Och nu efter 3 (4?) behandlingar är min axel helt bra.Tack!

Felix K
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Trevligt bemötande och goda kunskaper inom sitt område har fått mig att återkomma till André vid besvär! Gång på gång har han hjälpt mig vid både akuta besvär som förebyggande behandlingar och han är alltid mån om att anpassa besök utifrån ens egna önskemål. Rekommenderas varmt!

André S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Blev rekommendard att gå till André Lysell efter en skada från bänkpress som lett till minskad rörlighet i arm/axeln. Jag fick tillbaka min rölighet redan efter 2st behandlingar men hade fortfarande ont vid pressövninga. Idag är jag helt återställd med lite rehab och totalt 3st behandlingar. Naprapat i världsklass! Rekommenderar stark André Lysell.

Andreas W
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André upplevs som en mycket kunnig och inspirerande naprapat. Jag har varit hos Andre´ för flertal behandlingar av nedsatt rörlighet i en axel. Jag kan starkt rekommendera André! // Andreas

Josefine B
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Har aldrig besökt någon bättre naprapat än André Lysell!

Martin L
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Kom dit med smärta. Gick dansandes därifrån. André såg direkt vad mina problem berodde på och endast två behandlingar senare kan jag träna, lyfta tungt som om smärtan aldrig funnits. Stark rekommendation!

Helena V
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André är en otroligt kompetent naprapat som jag rekommenderar varmt!!! Förutom att han är superproffsig och kunnig är han också alltid väldigt inkännande och omtänksam. Alltid ett nöje att gå till Naprapatspecialisten, även om anledningen är fysiska åkommor av olika slag :)

Anna F
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Naprapatbehandling. Mycket trevligt bemötande, André levde upp till förväntningarna jag hade efter makens varma rekommendationer. Väldigt proffsig, duktig och trevlig! Jag är mycket nöjd!

Patrik B
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Behandling av en tillfällig muskelskada i knä och en återkommande ryggstelhet. Bemött fullständigt strukturellt med kompetenta frågor och kontroll. Hade höga förväntningar då jag bara hört gott om Andr'e. Förväntan att Andr'e skulle ge god korrigering och rehabförslag. Andr'e gjorde det med mycket bra och genomarbetat, Andr'e anpassade rehabövningar mycket bra till just den sport som intresserar mig som jag utövar vilket medförde bra motivering att göra min rehab. Jag är mycket nöjd och har inget behov av behandling...

Erin R
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Han är den bästa naprapaten jag har någonsin träffats. Omtänksam, kunnig, trevlig, och bryr sig otrolig mycket. 😃

Alexander S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André Lysell, en super trevlig naprapat! Blev väldigt fint bemött, duktig i det han gör. Lyssnar noga på vad man var för besvär för att behandla det. Rekommenderar honom starkt om man säker en bra naprapat.

Birgitta L
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Min åkomma var för mig svår att definiera men André kunde snabbt lokalisera problemet. Behandling och egenträning hjälpte snabbt mitt problem. Kan ge mina varmaste rekommendationer om André.

Tony K
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Mycket bra kunskap, har alltid kunnat lösa och hjälpa de problem som uppstått för min del på 1-3 pass. Bonus har kunskap om CrossFit som hjälper förstå de problem som kan uppstå som en del av den träningsformen!

Karin S
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Behöver du naprapathjälp vänd dig till André, har är suverän.

Tove H
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Professionell, ärlig, kunnig, lyhörd.

Rey M
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Kanon bra naprapat, jag kände mig trygg i hans händer och kunskap. Jag fick god hjälp med mitt problem.

Daniel T
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Väldigt kunnig och proffsigt bemötande

Richard R
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

André kan sin sak! Otroligt begåvad.

Gioreley R
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Superbra, behandling, bemötande och information.

Lars N
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Känner mig som en "ny" människa efter ett besök hos Andre`.

Mona-Lisa Ae-Sook A
Skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten

Superproffsig, kompetent och serviceminded och har hjälpt mig få bukt med ländryggen som spökat.