Nathalie Schuterman

3.1

7 omdömen om Nathalie Schuterman

Nelly Lopez
Skrev om Nathalie Schuterman

Gjorde en order 4 jan 2019. Idag så har jag fortfarande inte fått mina skor. Endast fått en orderbekräftelse. Beställde till butik och när det gått mer än en vecka så gick jag till butiken för att fråga om min order kommit då jag inte fått några mer mail. De sa nej och sa att jag skulle kontakta kundtjänst. Vilket jag har gjort flera gånger, inget svar på telefon, samt att mitt mail inte kommer fram fastän det är samma email som står på hemsidan som jag skickar till. Jag beställde på faktura, och jag bestämde mig att för...

Johanna A
Skrev om Nathalie Schuterman

Bästa stället i Skandinavien att köpa Balenciaga-väskor! De har även en internet butik för de som inte bor i Stockholm.

Jennifer H
Skrev om Nathalie Schuterman

Bra high-end sortiment av kläder, väskor och skor. Trevlig och tålmodig personal och trevliga kunder. Här hittar du dom där sakerna som inte går att uppbringa någon annanstans i Sverige. För er som går igång på att köpa Kenzo-klänningar till era ungar så finns det givetvis en "Schuterman Baby"

Nazan A

Battre servis

Nelly Lopez gillar detta
Emilie L
Skrev om Nathalie Schuterman

Stans kanske mest exklusiva butik med alla stora designers så som Balenciaga, Chloé, Marc Jacobs, YSL m.fl. Större delen av året har man knappt råd att köpa en nyckelring på detta ställe men 2 gånger per år är det rea och när Nathalie Schuterman sätter ner till 70% kan man fynda det mest exklusiva till fantastiska priser. Så kliv på i februari och juli!

Petter S
Skrev om Nathalie Schuterman

Visserligen dyrt, dyrare, dyrast, galet dyrt - men här finns också bitvis Stockholms allra snyggaste lyxkläder. Personalen är dock farligt nära att bli alltför snobbig, så satsa på att framför allt kolla in den årliga realisationen då även vanliga dödliga har råd att shoppa sina überfigursydda YSL & Balenciaga.

Johan C gillar detta
Amanda E
Skrev om Nathalie Schuterman

Detta är en butik för dem som är på jakt efter lyxens lyx! På hängarna i denna butik trängs kläder från Prada, Chloé, Missoni, Marc Jacobs, Miu Miu med flera. Det finns så mycket fint att köpa (eller bara inspireras av för den delen också!) men personalen är trist och dryg. Två gånger om året har butiken 50-70% rea, ett besök då rekomenderas.