Alla kategorier Kläder Kalmar Kalmar Outnorth AB

Franska Vägen 10, 393 56 Kalmar — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Outnorth AB

• Hanna M
    Hanna M skrev om Outnorth AB
    Toppen service! Beställde en fjällräven väska med en rabattkod, men när väskan levererades så visade det sig att den var något mindre än förväntat. Skrev då till kundtjänst om byte till den större modellen, vilket inte alls var några problem och rabattkoden som egentligen då hade gått ut fick jag ändå använda. Den nya väskan var hos mig innan förväntad tid... Rekommenderar företaget varmt och kommer även lägga fler beställningar i framtiden!
  • Raz
    Raz skrev om Outnorth AB
    Riktigt bra kundservice! Jag köpte ett Haglöfs Watatait (mobilfodral) här i maj i fjol. Det gick sönder i augusti och jag fick ett nytt utan problem även fast jag saknade kvitto. Och inga sura miner var det heller.
    I vintras pajade även det nya fodralet och jag har inte riktigt haft lust och ork att gå tillbaka igen förrän nu. Jag talade om att jag bara ville komma in och visa att det gamla gått sönder och jag ville köpa ett nytt. Men då fick jag som svar att jag självklart skulle få ett istället. Det är inga stora pengar det handlar om egentligen. Men så bra kundvård är svår att prissätta. All heder!

Franska Vägen 10, 393 56 Kalmar