Navigon

Malmvägen 10C, 191 61 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Navigon

• Göran P
    Göran P skrev om Navigon
    Navigon produkter är skit! Gps:en hittar en enda satelit på 200 km bilkörning, och om det är mulet ingen satelit alls. Det stinker. Servicenandan är att om apparaten är mer än 6 månader gammal så har kunden automtiskt förstört produkten. I RMA skriver man hotfullt om att kund kan komma att betala minst 50 EURO om man anser att det inte är ett giltigt garantiåtagande. Alla service jobb skall skickas till tyskland. Ny apparat kostar inte långt ifrån. Dessa busar till företag som behandlar kunder så illa skall man varnas för! Har köpt 2 GPS:er och båda har haft och fortsätter att ha stora problem vid uppdateringar då hela apparaten ofta hänger sig. Har fått ett RMA nummer som innebär att jag får skicka in varan, men törs nog inte då risken är att jag kan komma att få ersätta dem ändå. det var först en 8110 och sedan en 8450 live med tv-del som aldrig fungerat. Trodde att deras dyraste och bästa enligt reklamen skulle vara bättre, men man kastar bara pärlor för svin när man går på deras reklam. Jag får skylla mej själv.Har 2 Garmin och de går klockrent utan några som helst problem!
    Hoppas på detta sätt rädda folk från att göra en dum affär genom denna varning.

KÖP EJ NÅGON AV NAVIGONS GPS:ER

Malmvägen 10C, 191 61 Sollentuna