Alla kategorier Restaurang Stockholms län Södertälje Nayis Restaurang KB

Granövägen 60, 151 67 Södertälje — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Läs vad 6 kunder tycker om Nayis Restaurang KB

• Bosse
    Bosse skrev om Nayis Restaurang KB
    Korrekt - pizzorna är enorma men man blir besviken när det är tunnt med fyllning. Bukfylla ja - god pizza nej!
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Nayis Restaurang KB
    Jo pizzorna är så bra som det ryktas om.
  • Carl Y
    Carl Y skrev om Nayis Restaurang KB
    Grymt stora pizzor! Dessutom är de grymt goda. Man får riktiga godingar i enorma storlekar. Personalen är trevlig och bemöter dig med ett leende. Miljön är inte så speciell, men de spelar ingen roll för att man är där för att käka stora pizzor och inte för att stirra in i väggen.
  • Nicklas W
    Nicklas W skrev om Nayis Restaurang KB
    Nu kanske du tänker "okej, ännu en pizzeria, och dessutom inte särskilt centralt." Men se där har du fel. Den korta promenaden från tumba station motiveras enkelt av att när du kommer dit och betalar det normala priset för en pizza så är du nästan i himmelen. Vad är då bäst med Robbans? En sak; storleken. Större och mer prisvärda pizzor finns ej att hitta i resten av Stockholm, så det är definitivt ett värt besök! Men de behåller ändå den där vanliga pizzeriakänslan så man vågar gå dit med sina kompisar.
  • R M
    R M skrev om Nayis Restaurang KB
    Gillar starkt deras pizzor, bästa pizzerian i Flemingsberg enligt mig!
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Nayis Restaurang KB
    Sjukt goda pizzor, ångrar aldrig att jag åker de milen till tumba

Granövägen 60, 151 67 Södertälje