NazVik Bygg och VVS AB

NazVik Bygg och VVS AB

Välkommen till NazVik Bygg och VVS AB!

Vi på NazVik Bygg och VVS AB har funnits som en aktör i byggbranschen sedan 2017 men har många års erfarenhet innan det. Vi jobbar efter orden Du väljer, vi bygger. Är det dags att bygga om altan, kakla badrummet, renovera eller liknande. Vi ser till att föra en dialog med dig och dina önskemål och bygger sedan därefter. Vårt mål är och kommer alltid att vara nöjda kunder och högkvalitativt arbete. Behöver du bygghjälp så tveka inte att höra av dig till oss så skickar vi en kostnadsfri offert. Varmt välkommen till oss på NazVik Bygg och VVS AB!

Läs vad 7 kunder tycker om NazVik Bygg och VVS AB 2

2021-02-26
    Jätte bra kommunikation med byggarna och projektansvarige.

Professionell företag som renoverade mitt badrum till ett dröm badrum.
    Allt gick så smidigt till.

Kan inte vara mer nöjd !

Rekommenderas starkt!
    2020-12-03
    Nu var det dags för ommålning och uppfräschning av köket. Lika bra den här gången. Punktliga, trevliga, kunniga och inget knot när jag hade några invändningar.
    2020-05-12
    Seriöst bolag som alltid ställer upp.
    2020-03-24
    Snabbt,mycket professionellt ,trevligt personal!
    Tack! Vi är glada att hjälpa Er! NazVik Bygg och VVS AB
    2019-09-08
    NazVik gjorde en totalrenovering av min lägenhet, där samtliga ytskikt renoverades (golv, väggar, tak) samt alla snickerier. De gjorde ett utmärkt jobb och Viktor kom med råd och tips under processen med hur man bör göra med olika delar (stuckatur, golvlister etc).

Resultatet blev över förväntan, killarna som gjorde jobbet var väldigt noggranna och slarvade inte med något.

Jag har tidigare haft en del strul med byggrenoveringar hemma, men NazVik kommer jag inte tveka att ta in igen!
    Tack så mycket Jakob för en fin rekommendation! Jobba hos dig var fantastisk fint! Mvh NazVik NazVik Bygg och VVS AB
    2019-09-02
    Montering av modulhus från Hudikhus, samt färdigställande av kök, badrum. Montering av tak och golv.
    Professionellt bemötande, serviceinriktat, flexibla.
    Mycket nöjd.
    2019-02-05
    Kakling av litet knepigt badrum utfördes med kunskap, känsla och finess, utan förseningar eller annat trassel.
    Tack så mycket för en fin rekommendation! NazVik Bygg och VVS AB