NazVik Bygg och VVS AB

Skarplöts Allé 47, 137 43 Västerhaninge — Visa karta

Välkommen till NazVik Bygg och VVS AB!

Vi på NazVik Bygg och VVS AB har funnits som en aktör i byggbranschen sedan 2017 men har många års erfarenhet innan det. Vi jobbar efter orden Du väljer, vi bygger. Är det dags att bygga om altan, kakla badrummet, renovera eller liknande. Vi ser till att föra en dialog med dig och dina önskemål och bygger sedan därefter. Vårt mål är och kommer alltid att vara nöjda kunder och högkvalitativt arbete. Behöver du bygghjälp så tveka inte att höra av dig till oss så skickar vi en kostnadsfri offert. Varmt välkommen till oss på NazVik Bygg och VVS AB!

Läs vad 5 kunder tycker om NazVik Bygg och VVS AB

• 2020-05-12

Mats Gunnar H skrev om NazVik Bygg och VVS AB
    Seriöst bolag som alltid ställer upp. Läs mer
  • 2020-03-24

Grem S skrev om NazVik Bygg och VVS AB
    Snabbt,mycket professionellt ,trevligt personal! Läs mer
    2020-03-25 Viktor Z svarar Grem S
    Tack! Vi är glada att hjälpa Er!
    Viktor Z gillar detta
  • 2019-09-08

Jakob S skrev om NazVik Bygg och VVS AB
    NazVik gjorde en totalrenovering av min lägenhet, där samtliga ytskikt renoverades (golv, väggar, tak) samt alla snickerier. De gjorde ett utmärkt jobb och Viktor kom med råd och tips under processen med hur man bör göra med olika delar (stuckatur, golvlister etc).

Resultatet blev över förväntan, killarna som gjorde jobbet var väldigt noggranna och slarvade inte med något.

Jag har tidigare haft en del strul med byggrenoveringar hemma, men NazVik kommer jag inte tveka att ta in igen! Läs mer
    2019-09-08 Viktor Z svarar Jakob S
    Tack så mycket Jakob för en fin rekommendation! Jobba hos dig var fantastisk fint! Mvh NazVik
  • 2019-09-02

Lars L skrev om NazVik Bygg och VVS AB
    Montering av modulhus från Hudikhus, samt färdigställande av kök, badrum. Montering av tak och golv.
    Professionellt bemötande, serviceinriktat, flexibla.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-02-05

Birgitta E skrev om NazVik Bygg och VVS AB
    Kakling av litet knepigt badrum utfördes med kunskap, känsla och finess, utan förseningar eller annat trassel. Läs mer
    2019-02-05 Viktor Z svarar Birgitta E
    Tack så mycket för en fin rekommendation!
    Viktor Z gillar detta

Skarplöts Allé 47, 137 43 Västerhaninge