Neonia AB

Neonia AB

www.neonia.se
  • Badge2019
4.5

Välkommen till Neonia AB! Vi städar Stockholm med stil sedan 80-talet och tar hand om de saker i vardagen som du känner att du inte har tid med. Vi fixar inte lite grann, vi fixar allt! Vi har de material som krävs för att städa vilken yta som helst så att den blir ren. För att en trivsam miljö ska uppstå så är det mer än bara...

32 omdömen om Neonia AB

Sedan starten hos Reco 2019

Sara O
Skrev om Neonia AB

Ett mycket fint bemötande. Vi har precis börjat med er och ni är den första firma vi anlitar så vi håller på att jobba fram ett samarbete. Går mycket bra!

Frida B
Skrev om Neonia AB

Vi använder oss av Neonia för lokalvård och är mycket nöjda över det arbete de utför hos oss. Mycket bra bemötande av såväl ledning som medarbetare.

Anne B
Skrev om Neonia AB

Alltid hjälpsamma. Bästa arbetsledaren, Malai.

Rolf L

Trevliga och professionellt. Hel nöjd

Maria M
Skrev om Neonia AB

Bra städat, trevlig personal, tillmötesgående. Fixar allt precis som vi vill

Daniela G
Skrev om Neonia AB

-Duktig och några städning -bra dialog och uppföljningar med ledarna -lyhörd och anpassningsbar -flexibel och okomplicerat -bra ledarskap

Gustav P
Skrev om Neonia AB

Slutstädning av lägenhet. Glömde bort tiden och några saker blev inte bra städat. Ett hyllplan gick sönder kylskåpet. Efterföljderna sköttes dock på ett bra sätt med överlämning till den nya ägaren som så vitt jag vet fick allting fixat.

Svar från Neonia AB

Hej Gustav och tack för ditt omdöme. Ibland går det inte riktigt som det ska och då är det viktigt att vi rättar till det som blivit mindre bra väldigt snabbt. Vi jobbar ständigt på att bli bättre på alla plan och tar kritik på största allvar.

Jeanette L
Skrev om Neonia AB

Mycket bra bemötande och väldigt fint städat!

Inga V

Bra städning Enkelt att byta städtips. Trevligt bemötande

Eva L
Skrev om Neonia AB

Jag köpte flyttstäd. Och jag kunde inte bli nöjdare. Lägenheten blev som ny. Jag kunde spegla mig i fönster, lister, å vitvaror, Allt blev skinande rent. Ren fröjd att överlämna ett rent hem till nästa hyresgäst. Eva Larsen

Strongpoint E-com Ab

Levererar med mycket gott resultat. Alltid trevliga och lättillgängliga för frågor.

Pontus U
Skrev om Neonia AB

Mycket enkla att ha att göra med, gör ett lika bra jobb nu som första gången och är alltid lika trevliga. Har bara gott att säga.

Nathalie J
Skrev om Neonia AB

Fantastisk bra jobb och oerhört glad att det var miljövänliga rengöringsprodukter. Kommer absolut anlitas igen!

Joel K
Skrev om Neonia AB

Dom är alltid proffsiga, vi är glada att vi tog in Neonia för att städa i vår förening

Anne B
Skrev om Neonia AB

Vi har städning på vårt kontor. Jag har alltid blivit bra bemött. Jag är nöjd med Neonia. Mycket bra med arbetsledaren som kommer hit ofta.

Gunilla S
Skrev om Neonia AB

Polering av golv i trapphus. Ett mycket bra bemötande och positiva personer. Allt blev mycket bra och vi blev inte störda av jobbet. Jobbet gjorde mest nattetid. Neornia är ett företag som vi kan rekommendera till andra.

Svar från Neonia AB

Vi tackar ödmjukast för uppdraget och för det goda betyget.

Ann-Christine G

Trappstädning inkl. storstädning i trapphusen. De är alltid trevliga och man får ett bra bemötande när man träffar städaren i trappen. Jag tycker att företaget är bra, har man något att klaga på (vilket är sällan) så rättar de till felet och det blir bra.

Michael N
Skrev om Neonia AB

Städfirma som gör ett mycket bra jobb. Trevlig personal som är duktiga och seriösa

Fredrik W
Skrev om Neonia AB

Glömmer att ta med nyckel, följer inte våra önskemål om tidpunkter för städning. Städningen är dock ok.

Huseyin S gillar detta
Svar från Neonia AB

Hej Fredrik! Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att vi inte kunnat hålla tiderna enligt era önskemål alla gånger, vi har nu kvalitetssäkrat detta med att arbetsledaren får ett sms om städpersonalen inte är på plats vid rätt tidpunkt. Vi kommer följa upp detta tills det fungerar perfekt.

Ulrika G
Skrev om Neonia AB

Det var ok. Det var ca 3 år sedan jag jobbade med den föreningen som inte längre har avtal med Neonia, sedan 3 år. Svårt att svara.

Svar från Neonia AB

Hej Ulrika och tack för ditt omdöme! är du inte kvar som förvaltare på Dammtorp som vi fortfarande städar hos?

Rickard L
Skrev om Neonia AB

Vi har hjälp med städningen 1 gång i veckan, de är exemplariska, noggranna och framförallt trevliga. Vi är väldigt nöjda!

Eva G
Skrev om Neonia AB

Personalen är kunniga, trevliga och alltid positiva. Jag upplever en flexibilitet spec när jag bett de göra extra saker ex köpa in toaborstar åt oss, de både rekade alternativ, köpte dom och körde hit dom. Jag är ny här och hade ingen erfarenhet av tidigare städfirman dock har jag jobbat med Office Management i många år och har erfarenhet av städbolag och jag tror att mindre bolag är lite mer "måna" om sina kunder än större, det är min upplevelse av Neonia, städledaren är mkt erfarenhet och har en bra uppföljning regelbundet.

J-O R
Skrev om Neonia AB

De gör ett bra jobb och håller rent och snyggt. Är alltid i tid

Billy G
Skrev om Neonia AB

Vi använder Neonia på Arbetet, i bostadsrättsföreningen och i hemmet. Den städare som vi har fått möjligheten att få hjälp utav heter Linda. Om alla anställda hos Neonia skulle lämna samma fantastiska resultat efter utförd städning skulle betyget blivit Utmärkt! men jag kan starkt rekommendera Neonia!

Karin E
Skrev om Neonia AB

Vi har anlitat Neonia AB vid ett flertal flyttstädningar. Vi har alltid fått ett gott bemötande och städningen har varit till full belåtenhet!

Aila J
Skrev om Neonia AB

Hej, Vi har anlitat Neonia AB i många år för lokalvård. Vi är mycket nöjda, både med den service de ger oss och med den personliga kontakten som vi har med dem. De är mycket lyhörda för våra önskemål och är oerhört serviceminded! Vi kan varmt rekommendera dem till andra.

Svar från Neonia AB

Vi är så oerhört tacksamma för att vi fått förtroendet att ta hand om Er och Era lokaler i så många år, vi ser fram emot att få fortsätta serva Er i många år framöver. Tusen tack!

Ewa Å
Skrev om Neonia AB

Jag köpte städning och var väldigt nöjd med resultatet dessutom väldigt trevlig personal och trevligt bemötande kan inte vara bättre än så

Kent W
Skrev om Neonia AB

Bra personal som sköter om oss på ett utmärkt sätt!

Camilla S
Skrev om Neonia AB

Jag har använt mig av Neonia i två flyttstädningar. Bra kommunikation och skinande rent! Kommer garanterat att använda mig av deras tjänster fler gånger.

Peter N
Skrev om Neonia AB

Vi har städning en gång i månaden

Sebastian N
Skrev om Neonia AB

Vi beställde storstädning till vårt hus. Vi blev otroligt nöjda, både med bemötandet och resultatet. Dessutom var Neonia flexibla och villiga att utföra de extra tjänster vi bad om alldeles för sent. Priserna är helt klart konkurrenskraftiga med tanke på den exceptionella kvaliteten. Ett stabilt företag med ordning och reda samt miljötänk. Vi kommer fortsätta att använda Neonias tjänster och rekommendera till vänner!

Svar från Neonia AB

Tack för det fina omdömet! Det är alltid otroligt roligt med uppskattning och det visar samtidigt att våra ambitioner att leverera hög kvalitet fungerar enligt plan. Tack så mycket!

Erik C
Skrev om Neonia AB

Städningen var medioker (som bäst) men bemötandet från företaget är uselt. Det är extremt svårt att få tag på ansvariga på företaget och när man väl får kontakt får man i bästa fall ett ointresserat svar. Det enda som Neonia sköter rikgit bra är utskick av sina fakturor. Undvik!!