Warehouse Shop Ullared

Warehouse Shop Ullared

Ring 033-723 34 00 www.netonnet.se
3.8

Europas första hemelektronikbutik på nätet. Trygghet & Garanti. Låga priser. Brett sortiment. Varumärken.

5 omdömen om Warehouse Shop Ullared

Elina E
Skrev om Warehouse Shop Ullared

Jag handlade en kamera på Netonnet i Ullared för några år sedan och det är det sämsta köp jag någonsin gjort. Jag var dum och gick på säljarens tips om deras eget märke, vilket jag inte alls skulle ha gjort. På den tiden var kameran kanondyr, och kvaliteten var inte heller bra.. Förutom detta dåliga köp och tips av säljaren så tycker jag att lagershopen är en väldigt bra grej.

Kristoffer J
Skrev om Warehouse Shop Ullared

Ett bra varuhus med det mesta inom elektronik. Datorer, tv och mycket annat. Mycket smidigt att spana in butiken från nätet först för att se ifall varorna finns inne för tillfället. Personalen i butiken är mycket trevliga och hjälpsamma, har aldrig haft några problem överhuvudtaget.

Tomas M
Skrev om Warehouse Shop Ullared

Butiken erbjuder det mesta inom elektronik och på senare år även vitvaror. En avdelning finns med rabatterad elektronik. Går även att beställa från deras nätshop. Ett trevligt bemötande och stort kunnande från personalen möter dig som kund.

Amanda E
Skrev om Warehouse Shop Ullared

Net on net är ju egentligen en webshopp som säljer teknikprylar, men har man vägarna förbi Ullared tycker jag man ska besöka deras lagershop. Det är inte alls som en butik utan känns verkligen som ett lager med gångar där man går och själv plockar det man ska ha. Först söker man efter det man ska på en dator och så får man angivet vilken plats och hylla det ligger på. Priserna är som på nätet men fördelen är ju att man kan se varan innan man köper den. Gillar även Net on net på nätet, bra och stort utbud när det gäller teknik och riktigt bra priser!

Emma A
Skrev om Warehouse Shop Ullared

Vi var på netonNets lagerbutik då vi besökte Ullared igår. En superstor butik med ett stort utbud. Det är skönt att kunna gå omkring och kika på varorna istället för att sitta hemma och kika på deras hemsidan innan men bestämmer sig. Bra priser, detsamma som de på internet. Mycket kunnig och hjälpsam personal!! Då vi var där, på eftermiddagen på en tisdag, behövde man vekligen inte trängas, vi var nästan ensamma i butiken med pesonalen.