feedback company

Ring företaget
Netto

Odinsgatan 6 411 03 GÖTEBORG

www.netto.se

Netto finns på Odinsgatan 6 i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Netto

Läs vad Recos användare tycker om Netto

• Status: 1
    skrev om Netto:
    Butiken är som andra skrivit ostädad och oordnad. Prismärkningen, framför allt i frysdisken, saknas ofta och när man frågar personalen om något så får man i princip aldrig ett vettigt svar, de verkar inte ha bättre koll på var saker och ting finns än vad kunderna har. En särskilt märklig sak är att varorna som står med i Nettos reklamblad ofta saknas, eller så finns de någonstans, fast ingen har talat om för personalen var.

Sammanfattningsvis: Om någon är i närheten av butiken och håller på att svälta ihjäl, så kan det vara en hyffsad nödlösning att gå in och köpa något. Men i normalfallet bör Netto på Odinsgatan Undvikas!
  • Status: 34
    skrev om Netto:
    Ostädad affär, ständig kö, brist på basvaror och allmänt kaos som råder. Personalen är allt annat än charmiga och tillmötesgående. Läget är bra och den enda lite större affären i området vilket är enda anledningen till att man behöver handla där ibland.
  • Status: 10
    skrev om Netto:
    Ostädat, dålig service, kaotiska kassor med långa köer. Jag tycker i och för sig att en del i personalen försöker vara tillmötesgående. Enda stora plusset är de låga priserna. Tyvärr är allt detta sammantaget symptomatiskt för Netto.
  • Status: 9
    skrev om Netto:
    Affären har ett bra läge vilket är ett plus. Sortimentet är däremot katastrof, litet och med få varumärken. Frukt och grönt-avdelningen är horibel och framme vid kassan finns i princip alltid ett skrotupplag av luftmadrasser, skruvdragare och de mest bisarra varor man kan tänka sig. Personalen är ALLTID otrevlig och besvärad, trots att kassarna finns hos kassören frågar de inte om man vill ha en, inte ens ett hej kostar de på sig! Fasen vet om det är så billigt heller, de få kronor jag må spara betalar inte för att det luktar illa i butiken och att man känner sig som att man är i forna sovjet och handlar. Illa!

Företag nära Netto

Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg