Alla kategorier Mataffär Skåne Malmö Netto

Regementsgatan 70, 217 51 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Netto

• Per-Arne O
    Per-Arne O skrev om Netto
    Istället för att fortsätta skriva insändare om röran på Netto och göra oss till ovänner med de på kundtjänst valde vi att göra en låt om eländet: Min Nettobutik är o-lidl-ig. Du hittar den här: http://www.youtube.com/watch?v=VmzfVrhqzXU
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Netto
    Hur rörigt kan det bli? Ja, jag förstår inte hur någon kan arbeta i denna röra.

När man kommer in så kommer odören och slår emot en. Det luktar gammalt, smutsigt och damm. Nåja, de har ju några lockvaror, det måste vara bättre ordning än sist? Nä. Det är som en atombomb slagit ner. Det är inte bara det att det är kunder som rör till det, personalen slänger upp varorna i en röra. Det tar lika lång tid att ställa varorna snyggt. Att de sen bygger berg av tomkartonger i butiken innan de tas bort är en skam. Undrar vad räddningstjänsten tycker om detta? Det blockerar ju gångarna med.

Sen kommer vi till kassorna och köerna. Det står stilla. En kassa öppen och kanske 40 kunder i kö. Ändå kanske 5 personer på golvet som slänger upp varor eller står och snackar skit med varandra. Hur vore det att öppna ännu en kassa? Nej, det gör de inte.

Jag förstår inte att jag går hit. Är det hoppet för de skall bättra sig?
  • Margit W
    Margit W skrev om Netto
    Den sämsta Netto i Malmö! Inte så mycket varorna utan kassan och dess köbildningar.Flyter dåligt.Varför har man flera kassor om man bara öppnar en! Dålig service för Netto-kunderna.
  • Georg L
    Georg L skrev om Netto
    Dalig ordning och reda, kass kvalitet men billigt ar det iaf.. Affaren ligger bra och ganska centralt.
  • Anya L
    Anya L skrev om Netto
    Visst är det bra med lågpris-livsmedelsaffärer men man märker verkligen var det sparas in. Oftast finns det inte mer än 1-2 personer i hela butiken så behöver man hjälp eller vill fråga något får man ställa sig i kön som brukar vara ganska lång.
    Det finns ingen logik i hur varorna är placerade, en sorts bönor hittar du på ett ställe och en annan sort på ett helt annat ställe.
    Det är alltid oordning i butiken med kartonger som ligger slängda överallt och ouppackade varor.
    Utbudet varierar väldigt mycket, det kan finnas 3 olika sorters cevapcici medan man bara hittar en vegetarisk rätt i den stora kylen.
    Enda anledningen till att den ens får en etta är för att man kan göra små fynd ibland som fina ljus eller servetter.
  • Ami H
    Ami H skrev om Netto
    Det ska sägas direkt, jag gillar Netto! Eller min plånbok gillar netto. Problemet är naturligtvis att du aldrig vet vad du får med dig hem. Sortimentet skiftar och det du hittat och uppskattat ena gången finns inte med all säkerhet där nästa gång.
    Netto på Regementsgatan har en trevlig och hjälpsam personal, dessutom oftast inte slutsålt, så som man lätt råkar ut för på Netto Saluhallen

Regementsgatan 70, 217 51 Malmö