Coop Slottsstaden

1.7

7 omdömen om Coop Slottsstaden

MICHAEL S
Skrev om Coop Slottsstaden

Slutade handla hos Netto regementsg för flera år sedan. Samma oförskämda kvinna sitter och tigger utanför dagligen, hon vill ofta ha pengar för att kunna resa hem till sina sjuka barn, men har råd till cigaretter godis baguetter läsk m.m, och mumlar något på sitt hemmaspråk när man inte vill underhålla henne. Vi är många som reagerar och har talat med föreståndaren, men för henne är det viktigast att försörja denna kvinnan, än att tillmötesg kunderna

Per-Arne O
Skrev om Coop Slottsstaden

Istället för att fortsätta skriva insändare om röran på Netto och göra oss till ovänner med de på kundtjänst valde vi att göra en låt om eländet: Min Nettobutik är o-lidl-ig. Du hittar den här: http://www.youtube.com/watch?v=VmzfVrhqzXU

Qpaqex
Skrev om Coop Slottsstaden

Hur rörigt kan det bli? Ja, jag förstår inte hur någon kan arbeta i denna röra. När man kommer in så kommer odören och slår emot en. Det luktar gammalt, smutsigt och damm. Nåja, de har ju några lockvaror, det måste vara bättre ordning än sist? Nä. Det är som en atombomb slagit ner. Det är inte bara det att det är kunder som rör till det, personalen slänger upp varorna i en röra. Det tar lika lång tid att ställa varorna snyggt. Att de sen bygger berg av tomkartonger i butiken innan de tas bort är en skam. Undrar vad räddningstjänsten...

Margit W
Skrev om Coop Slottsstaden

Den sämsta Netto i Malmö! Inte så mycket varorna utan kassan och dess köbildningar.Flyter dåligt.Varför har man flera kassor om man bara öppnar en! Dålig service för Netto-kunderna.

Georg L
Skrev om Coop Slottsstaden

Dalig ordning och reda, kass kvalitet men billigt ar det iaf.. Affaren ligger bra och ganska centralt.

Anya L
Skrev om Coop Slottsstaden

Visst är det bra med lågpris-livsmedelsaffärer men man märker verkligen var det sparas in. Oftast finns det inte mer än 1-2 personer i hela butiken så behöver man hjälp eller vill fråga något får man ställa sig i kön som brukar vara ganska lång. Det finns ingen logik i hur varorna är placerade, en sorts bönor hittar du på ett ställe och en annan sort på ett helt annat ställe. Det är alltid oordning i butiken med kartonger som ligger slängda överallt och ouppackade varor. Utbudet varierar väldigt mycket, det kan finnas...

Ami H
Skrev om Coop Slottsstaden

Det ska sägas direkt, jag gillar Netto! Eller min plånbok gillar netto. Problemet är naturligtvis att du aldrig vet vad du får med dig hem. Sortimentet skiftar och det du hittat och uppskattat ena gången finns inte med all säkerhet där nästa gång. Netto på Regementsgatan har en trevlig och hjälpsam personal, dessutom oftast inte slutsålt, så som man lätt råkar ut för på Netto Saluhallen