Alla kategorier Mataffär Skåne Malmö Netto

Lugna Gatan 2, 211 60 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Netto

• Ami H
    Ami H skrev om Netto
    Ibland kan jag tycka det är synd att det är just Netto som huserar i denna vackra gamla saluhall. Netto är ju inte känd för att locka och inspirera till kulinariska läckerheter precis.
    Tyvärr utgör ju inte Netto Saluhallen något undantag, här är det lika urplockat och slutsålt som i alla andra affärer av samma slag. Samma röriga intryck och samma ostrukturerade hyllor.
    Men jag har varit med om en fantastisk personal här, det är ju noterbart iaf.
    Men gillar Netto gör jag pga deras låga priser på grönsaker, pålägg, mejerivaror och annan basmat!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Netto
    Det går inte att undvika den klassiska gula påsen med den skottska svarta hunden på. Folk går omkring med dessa påsar överallt på stan. En anledning kan vara det billiga sortimentet som finns i denna affär. Ett veckorblad delas ut i brevlådan, med ett blandat sortiment. Som håller priser, i klass med kedjan "ÖB". Detta är en affär där jag själv endast inhandlar godis. Godiset är gott, fräscht och billigt. Dock skulle jag aldrig köpa kött (ej svenskt ursprung), men mejeriprodukter är som i andra affärer. Denna Netto butiken har systemet att om det är fler än 6 kunder i kö, tillkallas det hjälp. Detta fungerar dock ej som det ska. Jag ger butiken "3/5 recos"
    Johanna L gillar detta
  • Melina G
    Melina G skrev om Netto
    Vilken hämsk affär! Det är inte värt att det är billigt då det är svårt att hitta och man knappt hittar de varor man är ute efter. För mig slutade det med att jag gick till en annan matvarubutik för att kunna laga middagen. Tråkig inredning med varorna staplade på pallar och knappt någon mat som är färsk, man får planera köpet och hinna tina sina varor...

Lugna Gatan 2, 211 60 Malmö