Alla kategorier Mataffär Skåne Trelleborg Netto

Läs vad 1 kund tycker om Netto

• AK
    AK skrev om Netto
    Tillägg 2011-02-21

Idag var ett nödfallsläge då jag tyvärr var tvungen att handla på Netto igen. Från lagret luktade det starkt av cigarettrök! Jag vet att personalen brukar stå utanför varuintaget och röka, men tydligen är det för kallt att ställa sig därute nu när det är minusgrader och det verkar nu som att det röks på insidan av lokalerna.

Jag skulle bra gärna vilja veta vad hälsovårdsnämnden anser om att det stinker cigarettrök i en livsmedelsbutik. Själv är jag ickerökare och är verkligen inte intresserad av att utsättas för cigarettrök i en butik, varken från lagret - eller någon annanstans för den delen.

Trodde knappast att Netto kunde bli sämre men det kunde det. Och det med besked!

Första recon: Stökigare Netto-butik får man leta efter. Varorna ligger huller om buller och produkter inom samma produktkategori (t.ex mejeri/fisk) kan man hitta på mer än ett ställe, gärna blandat med varandra. Dålig prismärkning, ofta ingen prisuppgift alls. Varukorgarna är smutsiga och resten av butiken upplevs som allmänt ofräsch. Oengagerad personal. En i yttersta nödfallsbutik!
    Qpaqex gillar detta

Hedvägen 185, 231 66 Trelleborg