NFBAB

FORNHÖJDSVÄGEN 36, 152 56 Södertälje — Visa karta

Vi erbjuder hantverkstjänster och är experter inom el,bygg och vvs. Med flera års erfarenhet besitter vi en hel del kunskap inom branschen, vi ger dig tryggheten du söker!

Referenser finns att tillgå.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Läs vad 12 kunder tycker om NFBAB

• Crister B
    Crister B skrev om NFBAB
    Har totalrenoverat både toalett och badrum och jag kan bara säga att NFBAB och dess medarbetare har gjort ett proffsjobb. Jag är mycket nöjd och imponerad av deras arbete, snabbhet, lyhördhet och kundbemötande. Rekommenderas varmt!
    Crister B i Tyresö Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om NFBAB
    Andra gången jag anlitat företaget. Har nu dragit ny el i mer än halva huset. Snabbt snyggt utan problem. Snabba att svara och kommer när dom lovat. Helnöjd. Läs mer
  • Jakob H
    Jakob H skrev om NFBAB
    Allt fungerar mycket bra. Väl utfört arbete med rimliga priser och smidighet! Läs mer
  • tobias t
    tobias t skrev om NFBAB
    Otroligt bra och smidiga att ha att göra med. "Går den extra milen", gör det lilla extra. Har haft elektrikerhjälp flera gånger kan ge tre exempel:
    - ngt elfel lördag. de kommer på inom 3 timmar och fixar (hade inget att göra med ngt av deras jobb, ett fel helt enkelt)
    - problem med att installera diskbänksbelysning, elektriker stannar 4-6 timmar på lördag och skruvar ihop alltihop - långt mer än bara drar sladdar.
    - annan firma har problem att installera spottar med dimmers - NFBAB elektriker kommer och fixar Läs mer
  • Hasnain H
    Hasnain H skrev om NFBAB
    Väldigt snabba och korrekta med tilläggsdebiteringen. Svarar alltid eller ringer tillbaka. Läs mer
  • Isa h
    Isa h skrev om NFBAB
    ett utom ordenligt företag mycket kunnig personal och bra priser. Läs mer
  • jan s
    jan s skrev om NFBAB
    sveriges bästa företag tycker jag proffsiga trevliga prisvärda tveka inte anlita nfbab Läs mer
  • Vinko
    Vinko skrev om NFBAB
    Renoverade hela köket från Ikea + nytt parkett golv och målning av väggar. Supernöjd med arbetet! De är super snabba, jätte trevliga och organiserade. Bra kvalité på allt arbete, målning av väggar, byte av parkett golv,, uppsättning av komplett Ikea kök + el arbete. Kunde inte varit med nöjd med köket. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om NFBAB
    Vilken kanonfirma,supereffektiva,det blev snyggt och så är de jättetrevliga.
    På en vecka hann de måla vardagsrum,hall,trappa och diverse eljobb.:-) Läs mer
  • Per-Erik
    Per-Erik skrev om NFBAB
    Renoverat källare. Tvättstuga/badrum/duschrum, Allrum, Pannrum och förråd.
    Arbetet omfattade hela processen från att rivaut gammalt till att bygga upp och göra klart det nya. Det innebar allt från rivarbete, byggnation, VVS, gjutning, el, kakling, målning mm. Arbetet har utförts på ett jättebra sätt- allt ifrån att byggprocessen funkade smidigt och var inom kostnads och tdsramar. Och resultatet blev jättebra. I tillägg till detta var byggarna professionella och jättetrevliga vilket sammantaget naturligtvis gör det enkelt att rekommendera NFBAB. Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om NFBAB
    Renoverat badrummet. Fint utfört arbete, mycket kunnig och trevlig personal. Helt nöjd med priset. Rekommenderar dem för allt inom bygg och el och VVS. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om NFBAB
    Vi blev mycket nöjda med NFBAB:s elarbete i vår lägenhet (dragning av nya kablar, installation av jordade vägguttag/lamputtag och av fjärrdimmers). Snabbt, effektivt och till rätt pris, både vad gäller arbete och materiel. Läs mer

FORNHÖJDSVÄGEN 36, 152 56 Södertälje