Nice Bilar

Nice Bilar

Ring 031-26 81 71 www.nicebilar.se
3.0

Välkommen till Nice Bilar, vi fokuserar oss på att sälja svensksålda bilar av hög kvalitet som har gått få mil. Alla bilar som vi säljer är servade på auktoriserade märkesverkstäder. Vi kan även erbjuda en förmånlig finansiering då vi samarbetar med DnB NOR som har marknadens lägsta ränta på 3,95 procent. Som kund hos oss...

5 omdömen om Nice Bilar

Börje I
Skrev om Nice Bilar

Oseriöst bolag! Varning köp inte bilar från skojare! De vill ha din inbytes bil gratis och säger att den är inte så mkt värd. Och bjuder 29 000 för en bil som är värd 100 000 Rekommenderar ingen att göra affär där!

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Amina D
Skrev om Nice Bilar

Åkte 350km för att köpa en bil hos dessa och väl på plats så håller han priset vi kom överens om, sedan ändrar han till 2000kr mindre på ursprungspriset 😂 och när vi säger till honom att vi kom överens om ett pris i telefon så sitter han framför näsan på oss och säger ”det har jag aldrig sagt” vi var 5 personer som hörde samtalet och 3 pers på plats. Nä usch blev inget köp från ett så oseriöst företag. Samt vilken attityd han hade i telefon och försökte dumförklara en när man ställde dom mot väggen. 🤮

ROLF S
Skrev om Nice Bilar

Har handlat ett 10-tal bilar där under årens lopp. NB har hållit vad de lovat varje gång!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Elin F
Skrev om Nice Bilar

Bra service o bemötande. Bra priser. Dock lite knasigt med lovat pris som ändrades efter man ingått avtal......

Jonatan W
Skrev om Nice Bilar

Trevligt och proffsigt bemötande. Bara fina bilar i lager. Svarade på sms på en söndag.