Nina Asgar

Grev Turegatan 10C, 114 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Nina Asgar

• Kajsa
    Kajsa skrev om Nina Asgar
    Jag gick till Nina för påfyllning då min ordinarie fransförlängare hade semester. Nina rekommenderade mig att ta bort allt för att hon sen skulle sätta helt nya, antagligen för att kunna tjäna mer pengar på mig som kund. Resultatet blev helt ok (tyckte jag då) men efter någon dag började det sticka i mitt öga och jag kunde själv inte se varför, lät det gå några dagar till men det fortsatte att sticka. Jag ringde Nina och fick komma tillbaka på en gång så att hon kunde undersöka saken, hon sa att det var min egna frans som hade böjts in i ögat så hon fick ta bort den. Där och då kändes det bra efteråt men redan efter en liten stund började det sticka igen så jag ringde Nina och fick komma tillbaka ännu en gång. Hon sa att det var min egna frans igen vilket jag tyckte lät konstigt. Det slutade i alla fall med att Nina fick ta bort en till av mina egna fransar och jag åkte hem.

Efter någon vecka hade jag bokat tid hos min ordinarie fransförlängare då jag alltid brukar gå till henne. När hon såg Ninas arbete blev hon helt förskräckt, hon hade aldrig sett något liknande. Det var så mycket lim kring mina fransar att det endast var tur att jag inte fått någon ögoninfektion. Dock slutade det med att jag fick ta bort all fransförlängning då mina egna fransar tagit sådan skada att jag var tvungen att vila från förlängning i 4 veckor.

När jag konfronterade Nina med denna info så fick jag ett otroligt kyligt mottagande och hon var inte behjälplig på något sätt. Jag fick inga pengar tillbaka och ingen ursäkt. Hon fasthöll att hennes arbete var 100% trots att jag hade bildbevis. Aldrig mer Nina Asgar! Läs mer
  • Madelene O
    Madelene O skrev om Nina Asgar
    Den här kvinnan förstörde mina ögonfransar första gången jag förlängde dem. Hon limmade ihop mina ögon samtidigt som hon kilade in sina naglar i min panna för att få ett bättre grepp(AJ!?) för att inte tala om att hon pustade och frustade och suckade sig igenom hela behandlingen vilket fick mig att känna mig jätte obekväm. Redan när jag kom hem efter behandlingen så hade jag tappat flera fransar. En vecka senare hade jag inte en enda frans kvar!! Mailade och bad om mina pengar tillbaka men fick inte det, därför får hon denna recensionen från mig!! GÅ ALDRIG TILL DENNA KVINNAN!!! Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Nina Asgar
    Otrevlig, stressad, ofokuserad och ointresserad av mig som NY kund. Att säga hej, hejdå och tack ingick inte alls i servicen. Jag kommer inte rekommendera någon att göra sina ögonbryn och trådning här. På hemsidans beskrivs att hon jobbat med välkända ansikten, men vad spelar det för roll efter detta bemötande. Går hellre till någon som behandlar en vanlig kund med intresse. Det borde vara intressant att få nya kunder men inte i detta fall. Ögonbrynen hade fullt med färg som fanns kvar när jag gick därifrån. Inte nöjd med färgtonen heller. Besviken. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm:

Linn A Linn A tycker:
“Snabb hjälp och trevligt bemöt...” Läs mer

Drottninggatan 81a, 11160, Stockholm