Nina Asgar

Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Nina Asgar

• Madelene O
    Madelene O skrev om Nina Asgar
    Den här kvinnan förstörde mina ögonfransar första gången jag förlängde dem. Hon limmade ihop mina ögon samtidigt som hon kilade in sina naglar i min panna för att få ett bättre grepp(AJ!?) för att inte tala om att hon pustade och frustade och suckade sig igenom hela behandlingen vilket fick mig att känna mig jätte obekväm. Redan när jag kom hem efter behandlingen så hade jag tappat flera fransar. En vecka senare hade jag inte en enda frans kvar!! Mailade och bad om mina pengar tillbaka men fick inte det, därför får hon denna recensionen från mig!! GÅ ALDRIG TILL DENNA KVINNAN!!!
  • Emma H
    Emma H skrev om Nina Asgar
    Otrevlig, stressad, ofokuserad och ointresserad av mig som NY kund. Att säga hej, hejdå och tack ingick inte alls i servicen. Jag kommer inte rekommendera någon att göra sina ögonbryn och trådning här. På hemsidans beskrivs att hon jobbat med välkända ansikten, men vad spelar det för roll efter detta bemötande. Går hellre till någon som behandlar en vanlig kund med intresse. Det borde vara intressant att få nya kunder men inte i detta fall. Ögonbrynen hade fullt med färg som fanns kvar när jag gick därifrån. Inte nöjd med färgtonen heller. Besviken.

Grev Turegatan 10C, 114 46 Stockholm