Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Södertälje Nissan & Meca Södertälje

Nissan & Meca Södertälje

Nyköpingsvägen 52, 151 32 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Jesper Markusson bil. Vi är din bilhandlare och fullserviceverkstad i Södertälje. Hos oss kan du få hjälp med service, reparationer och installationer. Vi är auktoriserade och specialiserade på Nissan-modeller. Vi tar på oss garantiarbeten och jobbar givetvis med originaldelar direkt från Nissan.

I Samarbete med MECA genomför vi dessutom reparationer och service på alla bilmärken. Vi gör felsökningar då vi använder oss av utrustning som kommer från världsledande tillverkare. Utrustningen tillsammans med en konstant uppdaterad servicedata och teknisk information gör att vi har alla verktyg vi behöver för att du ska kunna njuta av ett tryggt och enkelt bilägande.

Självklart använder vi oss av reservdelar som är kvalitetssäkrade och rätt för just din bil. När du lämnar en MECA-verkstad gör du det med en gällande garanti och stämpel i serviceboken.

Varmt välkommen att kontakta oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 140 kunder tycker om Nissan & Meca Södertälje

• Ocab I Stockholm Aktiebolag O
    Ocab I Stockholm Aktiebolag O skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Kommer in med firmabilen i lite panik då den slutat fungera. På knappt 4 dagar så felsöktes bilen,återkopplade med pris och vad som gått sönder,bilen lagades.

Så jag rekomenderar denna bilverkstad
    5 stjärnor rakt igenom från bemötande av receptionen till mekanikern. Toppen ställe
  • Virpi R
    Virpi R skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Trevligt mötande.
    Ger inte upp och kämpar 😊
  • Aref A
    Aref A skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bemötandet var bra, men servicen till jätte jätte dålig i två gånger var bilen i verkstsd och de viksat felet i bilen .

Jag är midssnöjd kund hos Nisss & Meca Södertälje och jag ska överklaga de.
  • Rolf Ö
    Rolf Ö skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Profisionella vänligt bemötande
  • Johan L
    Johan L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra bemötande. Kunnig personal.
  • Jonny H
    Jonny H skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Hej har haft problem missljud från kopplingen. Bland annat bensin lucka som inte gick att stänga . Mekanikern fixade snällt luckan på en gg . Schyst service
  • Miroslav D
    Miroslav D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag är väldigt nöjd med tjänsten som jag får.
    Allt var snabbt och exakt: bokning, service, svar för garanti etc.
    Jag kunde använda lånebil som var väldigt viktigt för mig.
  • Anders B
    Anders B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra kundservice. Snabbt, tydligt och enkelt.
  • Lars V
    Lars V skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra bemötande och tillmötesgående personal. Som alltid kostar det dock för mycket. Jag gjorde service och åtgärdade bromsfel och fick bilen besiktigad.
  • Göran P
    Göran P skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Kort väntetid på att få tid för service av min bil. Bra mottagande av personal samt korrekt behandling av mig som kund. Servicen verkar vara proffsigt utförd. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.
  • Steffen D
    Steffen D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Vi hade vår bil på service hos dem en dag när datorerna gått sönder. Det var en intressant upplevelse att hämta ut bilen. Men vi fick iaf ett trevligt bemötande!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Problem med vindrutetorkare som lagt av.

De gav ett mycket bra bemötande, jag fick snabbt en tid. Väl på plats kom jag på att AC:n behövde ordnas också, och det var inget problem.
    De var tydliga med arbete som troligen behövde göras, att de faktiskt inte hade förmodat nödvändig reservdel hemma, men att de kunde göra en temporär fix så jag kunde åka hem utan att riskera att få noll sikt i regn.
    De var också tydliga med vilka priser som gällde.

Någon skrev att det var dyrt, men van att serva/reparera på märkesverkstad vet jag inte om jag håller med...

Jag skulle inte tveka att vända mig hit igen.
  • Sten R
    Sten R skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Fixa airbag samt ombesiktning
    Ett bra bemötande. Snabbt åtgärdar dock dyrt
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra, tillmötesgående. Kunde dock ha kollat vilka kampanjer som gällde bilen så att jag inte behövde lämna in bilen två gånger under mindre än en vecka.
  • Gillerbergs Entreprenad
    Gillerbergs Entreprenad skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jätte trevlig personal som trots datakrångel och nedlagt system, levererade fin service och åtgärdade felet så bra de kunde.
  • Patrick J
    Patrick J skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Servat bilen. Trevligt och ett seriöst bemötande som känns förtroendeingivande. Utökade servicen med några extra punkter. Fungerade fint, bra utförd service men skulle önskat att få med ett serviceprotokoll som visar vad man har kontrollerat utöver det man kan räkna ut själv.
  • Mona E
    Mona E skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Service på bilen. Trevligt bemötande av personalen. Inget att anmärka på.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra service, kundvänliga. Påfyllning av AC som gjordes - utan anmärkning.
    Är nöjd.
  • Göte T
    Göte T skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag har servat min Aircondition och fick ett seriöst bemötande och ett väl utfört arbete med ett trevligt bemötande.
  • Lena E
    Lena E skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag har ej varit där än ska dit den 19/6
  • Fikri H
    Fikri H skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Känner mig som hemma. Lämnar bilen på verkstad. Och dom tar hand om allt.
  • Höglund B
    Höglund B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag tycker att gick väldigt bra. Det var en del strul i kassan vid betalning men inget allvarligt.
  • Seyhan M
    Seyhan M skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Hej , dom har bästa servicen man kan får. Tack för den underbara service. Speciell hon som sitter i receptionen!!
  • Bo G
    Bo G skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Inlämning av bilen på morgonen för service fungerade bra, personalen glömde dock bort att ringa då servicen var klar, blev stressigt att hämta den. Vid garantirep nummer 2 pga missljud i framvagnen hittades inget men en del ljud finns fortfarande kvar. Får se framöver hur jag ska gå vidare.
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra service. Upplevs som seriösa och ärliga i verkstaden.
    Hade önskat tydlig info om lånebil och kostnad (blev RJ informerad om att den skulle tankas innan den lämnades tillbaka).
    Fick vänta nästan två veckor på ledig tid.
  • Acumo Ab
    Acumo Ab skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bästa mottagandet och servicen jag nånsin haft
  • Arsalan J
    Arsalan J skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Personalen är snälla och proffsifa i deras arbete. Jag rekommenderar dem absolute!
  • Susanna F
    Susanna F skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Otydlig information ang. vad som resulterade i tvåor.
  • Kurt Göran F
    Kurt Göran F skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Alltid bra bemötande och god service. Jag är mycket nöjd med Meca!
  • Ab Cj Björnberg
    Ab Cj Björnberg skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Hela anläggningen liknar

Pang i bygget
    Ungefär lika snurrigt
  • Mona E
    Mona E skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Väldigt trevligt bemötande. Fick mitt problem löst med bilen. Kommer att komma tillbaka.
  • Jane N
    Jane N skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Trevligt bemötande, uppringd när bilen är klar. Får veta pris, service och lite annat. Kan lämna och hämta på väg till och från jobbet. Behöver inte ta ledigt.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Pålitlig och trevlig personal som håller vad de lovar.
  • Simon S
    Simon S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Dålig service. Dålig framförhållning. Dålig kunskap. Rekommenderas ej.
  • Johan L
    Johan L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Trevligt bemötande vid bokning av service. Fräscha lokaler. Bra helhetsintryck
  • Maud L
    Maud L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra bemötande och god service.
  • Drifts S
    Drifts S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Grymt bra service. Trevlig och proffitionella medarbetare.
  • Lars S
    Lars S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Mycket vänligt och trevligt mottagande i telefon. Jag fick en god känsla direkt. Den känslan bekräftades sedan i alla kontakter med företaget. Reparationerna utfördes bra, mekanikern rekommenderade kostnadsbesparande åtgärder för mig, och jag informerades löpande via telefon. Företaget kändes flexibla och uppfriskande serviceinriktade.

Helhetsintrycket var i det närmsta perfekt. Jag kommer definitivt återvända och dessutom rekommendera företaget till mina vänner.
  • Per M
    Per M skrev om Nissan & Meca Södertälje
    En snabb och smidig hjälp med vår bil. Trevligt bemötande!
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Fantastisk kundservice och jättesnälla anställda.
  • Carina B
    Carina B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Uruselt, ringde o fråga om garanti service på våran juke, jadå den e kostnadsfri, bokar tid o lämnar bilen. Ska hämta bilen, då ska dom ha 3800, garanti service avtal gick ut för en vecka sen, de ska väl fan en auktoriserad verkstad hålla reda på o informera om,
  • Xena Entreprenad
    Xena Entreprenad skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Har lämnat bilen i en månad i verkstad och den är inte klart än
  • Adelsö Entreprenad & Transport
    Adelsö Entreprenad & Transport skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra service o trevlig personal
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Snabbt mottagande, kanske en aning dyrt. Men att få felet avhjälp direkt är ju riktigt bra.
  • Peter M
    Peter M skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Skulle velat ha protokoll på vad som checkats vid servicen
  • Ilham B
    Ilham B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra bemötande riktigt bra arbetsmiljö. Trevliga kunniga
    Personal.
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Toppen snappat fixat bra servic vänligt bemötande
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Personalen är mycket engagerad och hjälpsam. En trevlig och kompetent verkstad.
  • Bo Ellert W
    Bo Ellert W skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Hej. Jag tycker om ert bemötande trevlig personal. Bra priser. Mvh. Bo wallen.
  • Annika Maria S
    Annika Maria S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Hej!
    Jättefin service både till mig och bilen! Proffsigt bemötande och hjälp att hitta lösningar. Ett problem för mig är tid för utlämning av bilen, då ni stänger innan jag slutat jobba. Vore fint att hitta en alternativ lösning för detta...
    Hälsningar Annika

Nyköpingsvägen 52, 151 32 Södertälje