Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Södertälje Nissan & Meca Södertälje

Nissan & Meca Södertälje

Nyköpingsvägen 52, 151 32 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Jesper Markusson bil. Vi är din bilhandlare och fullserviceverkstad i Södertälje. Hos oss kan du få hjälp med service, reparationer och installationer. Vi är auktoriserade och specialiserade på Nissan-modeller. Vi tar på oss garantiarbeten och jobbar givetvis med originaldelar direkt från Nissan.

I Samarbete med MECA genomför vi dessutom reparationer och service på alla bilmärken. Vi gör felsökningar då vi använder oss av utrustning som kommer från världsledande tillverkare. Utrustningen tillsammans med en konstant uppdaterad servicedata och teknisk information gör att vi har alla verktyg vi behöver för att du ska kunna njuta av ett tryggt och enkelt bilägande.

Självklart använder vi oss av reservdelar som är kvalitetssäkrade och rätt för just din bil. När du lämnar en MECA-verkstad gör du det med en gällande garanti och stämpel i serviceboken.

Varmt välkommen att kontakta oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 176 kunder tycker om Nissan & Meca Södertälje

• Nils Åke Rudolf K skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Mycket nöjd med service och bemätande. Läs mer
  • Nf Fleet Ab N
    Nf Fleet Ab N skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Vi lämnade bilen inom garanti åtgärd.
    Och fick inte tillgång till ersättnings bil/ låne bil.
    Det kostade inte långt ifrån av köp av en ny i i denna pris klass.
    Tack. Läs mer
  • Ulrika L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Överlag mycket positiv. Trevlig mekaniker och personal i kundmottagningen. Läs mer
  • Eva L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Batterihaveri! Genom bärgningen hamnade vi i S-tälje. Strandsatt men räddad av MECA som efter de tre dygn som garantin erbjöd hyrbil lånade ut en bil eftersom batteriet inte kom fram i tid. Vi blev mkt väl bemötta och är mycket nöjda!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Per L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Genomförde service med enkel bokning, gott bemötande och tydliga kommentarer. Tack Läs mer
  • Birger Wilfred D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag har inte varit där än.
    Betyg får komma senare.
    Mvh Birger Läs mer
  • Eva D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Servade bilen, bästa servicen bästa mottagandet av samira 👍🏻⭐️⭐️⭐️ Som alltid. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Felsökning av AC samt åtgärd.
    Mycket trevligt bemötande både vid inlämning och hämtning av bilen samt förklaring av fel/åtgärd. Läs mer
  • Guillermo O skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Allt var jätte bra .................................... Läs mer
  • Jessica B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag fick väldigt bra hjälp! Både vad gäller information om vad som skedde m min bil samt bra hjälp m att lösa felet.
    5 av 5 Läs mer
  • Hanan A skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jättebra bemötande dock brist på dekomemation. Man behöver åter berätta allt vid varje möte med ny personal. Läs mer
  • Anitajulie D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bilen hat inte kommit in i verkstaden . Efter reparationen da jag Jan beskriver min uplevelsen . Läs mer
  • Carl D
    Carl D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra service med upplysning om vad mer som behöver göras med bilen.
    Uppskattas. Läs mer
  • Fredrik P skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Dålig och slarvig service, blev extremt fel och jag som kund fick betala för felet. Läs mer
  • Maudag L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Trevligt bemötande och proffsig personal. Bytte batteri då bilen inte startade och jag fick hjälp av Assistans för att starta och sedan åka till verkstaden. Läs mer
  • Filipiliev F skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Oooooookkkkkkkkkkkknbbvchyuhfxcbjjjjjjjjcccghhjjj Läs mer
  • Andrea M
    Andrea M skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Har köpt däck, extraljus, service och bromsbelägg där.

Snabba, trevliga och verkar duktiga. Läs mer
  • Erikjan L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Hej! Som vanligt trevligt och kunnigt bemötande! Tack för att ni finns Läs mer
  • Milenal L
    Milenal L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Gjorde service på min bil.Blev väldigt trevligt bemött och allt kändes tryggt. Kommer absolut tillbaka när det blir dags.Så, stor tack till personalen som gjorde min upplevelse så positiv.🌷 Läs mer
  • Taina R skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Snabb ock bra service. Trevlig personal. Läs mer
  • Jimmy A skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag fick hjälp med felsökning .
    Och andra tips som var mycket användbara.
    Tack så mycket.
    Vh jimmy Läs mer
  • Österberg S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Vänliga, trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • Christian L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra kundbemötande , kunnig personal. Läs mer
  • Per O skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Snabb och bra service. Enkel att ha å göra med Läs mer
  • Hans Lennart B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag saknade testprotokollet från 3-årsservicen. Det återskapades av berörd servicetekniker. Han anslöt även min nya mobil. Jag bokade 4-årsservice till ett konkurrenskraftigt pris inkl motortvätt.
    Bra servicekänsla av alla berörda!
    Hans Läs mer
  • Ylva Christina Å skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Trevligt bemötande. Orsaken till verkstadsbesöket var snabbt åtgärdat. Läs mer
  • Fredrik W skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Trevlig personal, gott bemötande och så blev ju bilen hel 😀 Läs mer
  • Olaug Renate S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Kom med min bil som slutat fungera. Väldigt stressad över situationen. Personalen var glada, positiva och hjälpsamma. Kände mig trygg. Bilen är nu stående hos dom och jag hoppas på att få hjälp och vägledning att gå vidare för att få tillbaka min bil så snart som möjlig. Läs mer
  • Mats A skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Perfekt bemötande. Hjälpsamma och inga problem att jag hade privat försökring. Felsökning och byte av bakluckelås. Bytte artikeln när jag väntade. ( stort plus, det var minus 8 ute... )
    Kunde inte önska mig bättre bemötande och hjälp. Läs mer
  • Torbjörn S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Mycket bra! God service, trevligt bemötande! Läs mer
  • Niemu B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag lämnade in min bil för en årlig service. Personalen var jätte trevliga och hjälpsamma. Förutom det så fick jag även en lånebil som jag kunde ha under tiden min bil var på service och det tycker jag är en utmärkt tjänst. Allting är jätte bra ocj jag var jätte nöjd! Läs mer
  • Uthman Fastighets Ab U skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag tycker det är utmärkt service och trevlig personal. Har inga negativa tankar om er Läs mer
  • Danho S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bemötning super bra och trevlig personal.
    Ärende, kampanj airbag.
    Allt flöt på smidigt och överförväntan!
    Rekommenderar, Nissan o Meca i Södertälje!
    H/ Samir.D Läs mer
  • Brandström S skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bokat tid för att laga bilen på verkstaden. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Johansson J skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra bemötande och snabb hjälp. Läs mer
  • Helsing T skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra och snabb service på bilen. Dock besviken att när man stressar från jobbet för att hinna hämta bilen innan 17 och man kliver innanför dörren 16.56 så har systemet stängts av och jag stod utan bil :( Läs mer
  • Ocab I Stockholm Aktiebolag O skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Kommer in med firmabilen i lite panik då den slutat fungera. På knappt 4 dagar så felsöktes bilen,återkopplade med pris och vad som gått sönder,bilen lagades.

Så jag rekomenderar denna bilverkstad
    5 stjärnor rakt igenom från bemötande av receptionen till mekanikern. Toppen ställe Läs mer
  • Virpi R skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Trevligt mötande.
    Ger inte upp och kämpar 😊 Läs mer
  • Aref A skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bemötandet var bra, men servicen till jätte jätte dålig i två gånger var bilen i verkstsd och de viksat felet i bilen .

Jag är midssnöjd kund hos Nisss & Meca Södertälje och jag ska överklaga de. Läs mer
  • Rolf Ö
    Rolf Ö skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Profisionella vänligt bemötande Läs mer
  • Johan L skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra bemötande. Kunnig personal. Läs mer
  • Jonny H skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Hej har haft problem missljud från kopplingen. Bland annat bensin lucka som inte gick att stänga . Mekanikern fixade snällt luckan på en gg . Schyst service Läs mer
  • Miroslav D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Jag är väldigt nöjd med tjänsten som jag får.
    Allt var snabbt och exakt: bokning, service, svar för garanti etc.
    Jag kunde använda lånebil som var väldigt viktigt för mig. Läs mer
  • Anders B skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra kundservice. Snabbt, tydligt och enkelt. Läs mer
  • Lars V skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra bemötande och tillmötesgående personal. Som alltid kostar det dock för mycket. Jag gjorde service och åtgärdade bromsfel och fick bilen besiktigad. Läs mer
  • Göran P skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Kort väntetid på att få tid för service av min bil. Bra mottagande av personal samt korrekt behandling av mig som kund. Servicen verkar vara proffsigt utförd. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Steffen D skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Vi hade vår bil på service hos dem en dag när datorerna gått sönder. Det var en intressant upplevelse att hämta ut bilen. Men vi fick iaf ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Problem med vindrutetorkare som lagt av.

De gav ett mycket bra bemötande, jag fick snabbt en tid. Väl på plats kom jag på att AC:n behövde ordnas också, och det var inget problem.
    De var tydliga med arbete som troligen behövde göras, att de faktiskt inte hade förmodat nödvändig reservdel hemma, men att de kunde göra en temporär fix så jag kunde åka hem utan att riskera att få noll sikt i regn.
    De var också tydliga med vilka priser som gällde.

Någon skrev att det var dyrt, men van att serva/reparera på märkesverkstad vet jag inte om jag håller med...

Jag skulle inte tveka att vända mig hit igen. Läs mer
  • Sten R skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Fixa airbag samt ombesiktning
    Ett bra bemötande. Snabbt åtgärdar dock dyrt Läs mer
  • Susanna E skrev om Nissan & Meca Södertälje
    Bra, tillmötesgående. Kunde dock ha kollat vilka kampanjer som gällde bilen så att jag inte behövde lämna in bilen två gånger under mindre än en vecka. Läs mer

Nyköpingsvägen 52, 151 32 Södertälje