Nividas.com

4.6 i betyg av av 492 omdömen
Nividas erbjuder både slipade och oslipade glas- och solglasögon online. Det enda du behöver ha är en PDF eller foto på ditt recept som du enkelt laddar upp i kassan. Betalning sker snabbt och säkert via Klarna som erbjuder ett antal olika kort- och fakturaalternativ. Vi förstår att glasögon är en produkt du ofta vill testa innan du köper, därför erbjuder vi gratis hemlån av tre par bågar i fem dagar.

Glasen slipas efter dina styrkor och monteras i Uppsala av anrika leverantören Rodenstock. Glasen skickas sedan gratis via PostNord till ett ombud nära dig. Leveranstiden av slipade glasögon varierar mellan 7-14 dagar, beroende på dina styrkor. Oslipade solglasögon skickas inom en arbetsdag. Skulle du inte vara nöjd med dina bågar så har vi alltid 30 dagars öppet köp - no questions asked.

Vid frågor, tveka inte att skriva till Mia på hemside-chatten (mellan 10-18) eller maila hello@nividas.com.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 492 kunder tycker om Nividas.com