Alla kategorier Spa Stockholms län Nacka Njuta Spa Elisabeth Sommarström
4.7 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Elisabeth Sommarström

• Regina N
    Regina N skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med.
    Varmt rekommenderad!
  • Malin G
    Malin G skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Mycket behaglig behandling 🌟Lugn och trevlig stämning i en avslappnad miljö
  • Tuula L
    Tuula L skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Allt var bra jag kommer gärna tillbaka, och ta men mina vänner intyg. 10p❤️❤️❤️ Tuula
  • Lena E
    Lena E skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Jag blev väldigt väl omhändertagen och fick en njutbar stund. Själv skulle jag varit tydligare med vad jag ville ha, nu fick jag extra allt. Bra men dyrt!
  • Annica B
    Annica B skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Alla borde ha en Elisabeth som sköter om ens hudvård. Hon är ett proffs och supertrevlig. Att komma till Njuta är en balsam för själen.
  • Roxy B
    Roxy B skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Hi, sorry for the delayed replay . I thinks she's doing a great job !
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Jag fick det bästa bemötandet som kunde tänkas av Elisabeth. Varm, lugn och så proffsig. Min behandling blev som en dröm och Elisabeth överträffade mina förväntningar. Elisabeth är också väldigt kunnig vad gäller produkter och det känns väldigt bra att hon kan rekommendera produkter som passar just mig. Allt var toppenbra.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Glömde göra de mest basic grejerna som att plocka ögonbryn.
    Var ointresserad av att göra porreggöring och ville hest att jag skulle komma tillbaka och göra en speciell behandling.

Var väldigt på på att sälja in dyra specialbehandlinar.

Påstridig.
  • Marie F
    Marie F skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Elisabeth var mycket trevlig och kunnig.
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Jag fick ett trevligt bemötande av Elisabeth Sommarström och den behandling hon utförde levde upp till mina förväntningar. Hon har lång erfarenhet som hudterapeut och jag kände att jag var i trygga händer. Jag kan varmt rekommendera Elisabeth på Njuta Spa!
  • Natalie G
    Natalie G skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Jag fick, och får fortfarande ett fantastiskt bemötande av Elisabeth. Hon är väldigt kunnig och professionell och samtidigt väldigt empatisk och jag känner mig väldigt trygg med henne. Hon har hjälpt mig otroligt mycket med mina hudproblem och jag är evigt tacksam.
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Har stor tillit och förtroende för Elisabeth. Hon är kompetent och jag kan varmt rekommendera henne!
  • Cattis A
    Cattis A skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Jag fick ett varmt bemötande och kände mig välkommen. Elisabeth rekommenderade både produkter och behandling som var bäst just för mig, och det fungerade. Jag är mycket nöjd efter besöket och rekommenderar henne till mina vänner.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Proffsigt och trevligt bemötande. Upplevelsen på Njuta Spa var fantiskt.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Fin miljö o trevligt bemötande !!!😀
  • Sara K
    Sara K skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Elisabeth är extremt kunnig inom sitt område och väldigt lyhörd. Jag rekommenderar henne starkt. Högsta betyg får hon av mej.
  • Anna B
    Anna B skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Mycket bra och tryggt bemötande. Eliasbeth är väldigt kunnig i sitt yrke och ger ett oerhört seriöst intryck.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Elisabeth var jättetrevlig. Mottagningen av hon som öppnade dörren kunde varit något bättre, hon förutsåg att vi hade varit där förut och lämnade oss i hallen för att ta av jackor mm, och gick iväg samtidigt som hon fortsatte prata och informera, vilket vi inte hörde något av. Så lite fundersamma på var vi skulle ta vägen och när. Det löste sig så småningom.
  • Katja B
    Katja B skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Elisabeth var trevlig, kunnig och gav mig tips för vad man behöver jobba med min kropp, då den känns stel och hård på vissa ställen, jag kände mig i trygga händer.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Elisabeth Sommarström en del av Njuta Spa
    Mycket bra behandling, njöt och kopplade av, huden kändes mycket bra efter behandlingen. Trevlig och bra bemötande, mycket kunnig i hudvård, fick även bra tips.
Josefin Burström
Anton Andersson