NLS Flytt

Skarprättarvägen 1A, 176 62 Järfälla — Visa karta

Varmt välkommen till Nls Flytt, vi kan erbjuda dig en komplett flyttservice då vi utför alla typer av flyttar. Allt från stora till små, för privatpersoner eller företag i hela Sverige. Vi kan också hjälpa till med allt kring flytten då vi har paketlösningar där allt du behöver tänka på ingår: packning, flyttstädning och uppackning etc. Nls Flytt följer givetvis de allmänna bestämmerlser som branschen arbetar efter. Vid tunghantering som till exempel kassaskåp, pianon etc har vi lång erfarenhet vilket innebär att vi är mycket noggranna vid planering och utförande av era objekt. På Nls Flytt strävar vi ständigt efter att hålla en högklassig och professionell nivå på hela din flytt. vi är måna om att du ska bli så nöjd det går. Det kan vi uppnå med hjälp av lång erfarenhet och att vi därmed vet vad som krävs för att kunna utföra din flytt så smidigt som det går. Välkommen!

Läs vad 35 kunder tycker om NLS Flytt

• Marie T
    Marie T skrev om NLS Flytt
    Mkt nöjd med flytthjälpen! Kan varmt rekommendera dessa flyttkillar. Tack vare dom gick allt o smidigt. Använde oss även av deras flyttstädning. Toppen! Läs mer
  • Ali
    Ali skrev om NLS Flytt
    Professionellt och bra utfört. De kom i tid. Kämpade så svetten rann. Sedan skaffade jag också flyttstäd av dessa, och det var hur bra som helst. Det var till en väldigt bra peng.

Rekommenderas verkligen Läs mer
  • Jossan
    Jossan skrev om NLS Flytt
    Nöjd med: Snabb kontakt. Snabba flyttgubbar som kämpade så svetten rann. Bra städning.

Man får dock det man betalar för. En virrig kontaktperson.
    De var 50min sen till flytten (’glömde ett papper hemma’), observera att kontoret ligger 5min med bil från min adress. Städaren också sen och pratade inte ens svenska.
    Blev tvingad att göra betalning på plats efter utfört arbete (trots att fakturering på 14dgr finns inom företaget).

Var nöjd i början men efter dålig hantering i samband med städet samt dålig hantering vid minsta lilla klagomål från min sida så vill jag INTE rekommendera detta företag.. Läs mer
  • Agata J
    Agata J skrev om NLS Flytt
    Väldigt bra service och bra pris. Dom kom tid och var oerhört hjälpsamma. Läs mer
  • Linnea N
    Linnea N skrev om NLS Flytt
    NLS Flytt hjälpte mig med att flytta mina grejer från Södertälje till Stockholm, de hade väldigt svårt att hitta till min nya adress pga att de inte kunde hitta adressen i gps:en. Fick gå runt och leta efter dem i regnet i cirka 30 min innan vi hittade varandra och jag kunde visa vägen hem. Priset var väldigt bra och personalen väldigt trevlig, over all är jag nöjd. Läs mer
  • Anki J
    Anki J skrev om NLS Flytt
    Jag fick bra information och intryck av mitt första samtal med NLS, vi behövde flytt hjälp och NLS kom med fler män och 2 stora flyttbilar ist för 1 bil, så allt gick mycket bra och snabbt Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om NLS Flytt
    Fick ett mycket bra bemötande från början till slut under vår flytt från Huskvarna till Stockholm. Vi är mycket nöjda med NLS flytthjälp och kan rekommendera till det bästa. Läs mer
  • Carl-johan V
    Carl-johan V skrev om NLS Flytt
    Mycket bra, mycket pålitliga, och kan dessutom göra jobb på mycket kort varsel. Trevliga killar dessutom. Läs mer
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om NLS Flytt
    NLS flytt flyttade mina sakerfrån Uppsala till Hallstavik. Allt gick mycket bra. Alla möbler och lådor bar de in dit jag ville ha dem. Lägsta anbudet och mycket bra utfört. Läs mer
  • Rose Marie K
    Rose Marie K skrev om NLS Flytt
    nöjd med åtagandet. fungerade bra. Läs mer
  • Mona H
    Mona H skrev om NLS Flytt
    Vi blev mycket väl bemötta och killarna som flyttade vårt bohag slet väldigt hårt. Läs mer
  • Lena-maria E
    Lena-maria E skrev om NLS Flytt
    Fungerade utmärkt, nogrann inplastning av möbler. Snabb leverens på rätt tid och plats. Trevliga! Läs mer
  • Marielle S
    Marielle S skrev om NLS Flytt
    Mycket trevlig personal. Samarbetsvillig o försiktiga. Rekommenderar gärna er Läs mer
  • Stellan R
    Stellan R skrev om NLS Flytt
    Vi beställde en omfattande flytt, 2 bilar med 2 pers per bil, totalt 50 m3. Samtliga infann sig på beställd tidpunkt med ett trevligt, positivt bemötande. Det vi inte packat tog personalen hand om och vid framkomsten bar dom alla möbler och kartonger till av oss aviserade platser.
    Helhetsintrycket blev mycket bra! Läs mer
  • Micke W
    Micke W skrev om NLS Flytt
    Snabba, noggranna, duktiga. Mycket nöjda Läs mer
  • Kristian T
    Kristian T skrev om NLS Flytt
    Grym bra service och proffisga och billiga. Helt klockrena. Tar garantera nls vid nästa flytt. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om NLS Flytt
    Väldigt flexibel! Snabb återkoppling för att lösa problem. Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om NLS Flytt
    Fantastiskt prisvärt. Punktligt, snabbt och noggrant. Kunde inte vara bättre Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om NLS Flytt
    flytt hjälp av möbler
    passa tiden exakt
    2 killar som noga packa in möblerna för att inte skada dem under flytten
    skötte flytten utmärkt
    swisch betalning - medan man prata med ansvarig chef som bekräfta direkt att betalningen var klar
    ringde mig för att höra om jag var nöjd med flytten - mycket seriöst och bra att bry sig om sina kunder... Läs mer
  • Kersti C
    Kersti C skrev om NLS Flytt
    Jag är mycket nöjd med hur NLS ordnade min flytt från Umeå till Stockholm. De var snabba och pålitliga. Imponerande att nästan alla möbler plastades in. Klart prisvärt! Läs mer
  • Bitte H
    Bitte H skrev om NLS Flytt
    Transport med punktligt hämtning och leverans och trevligt bemötande . Läs mer
  • Nusrat M
    Nusrat M skrev om NLS Flytt
    Jätte trevligt bemötande från allra första början. Snabba svar på frågor via mail. Flytthjälpen gick väldigt smidigt och även städningen blev vi jätte nöjda med. Rekommenderar absolut deras tjänster. Läs mer
  • Hans-åke S
    Hans-åke S skrev om NLS Flytt
    Bra utfört arbete, bra service och trevligt bemötande både med flytt och städning. Läs mer
  • Jana J
    Jana J skrev om NLS Flytt
    Bra kommunikation och bra pris. Flyttade från malmö till jönköping och var väldigt nöjd med killarna. Ingenting gick sönder under flytten. Läs mer
  • Tanja C
    Tanja C skrev om NLS Flytt
    NLS hjälpte oss med företagsflytt. Mailkontakt, offert, telefon, själva flytten och faktura var helt i sin ordning. 5 bilar och 7 personer hjälpte oss under 1 dag. Trevligt bemötande och seriös flytt. Inga skador. Inget trasigt.

NLS kallade dessutom in en bil till eftersom inte allt fick plats. Inte heller det några problem, även om det blev ett tillägg enligt avtalet. Läs mer
  • Catarina B
    Catarina B skrev om NLS Flytt
    Flytt från Stockholm till Linköping
    De kom punktligt, vänligt bemötande, snabba och samtidigt försiktiga.
    Framförallt så var allt detta till ett mycket bra pris
    Rekommenderas! Läs mer
  • Veronica A
    Veronica A skrev om NLS Flytt
    Lite missförstånd innan flytten väl blev av men själva flytten sköttes snabbt, noggrant och felfritt. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om NLS Flytt
    Jag anlitade NLS Flytt för att få flytthjälp (2 pers + bil). Flytten gick snabbt och smidigt, samtidigt som flyttgubbarna var supernoga med att se till att till och med mina slitna Billy-bokhyllor kom fram utan en skråma. Allt kändes tryggt och proffsigt från start till slut. Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om NLS Flytt
    Punktligt, effektivt, välpackat o ömtåligt gods väl skyddat. Trevliga o snabba "flyttkillar". Mycket prisvärt! Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om NLS Flytt
    Trevlig bemötande, snabbt och effektivt, bra pris kan rekommenderas Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om NLS Flytt
    Jag tycker att de har handlat mycket seriöst, och gjort ett mycket väl utfört arbete i och med min flytt till ny bostad. Läs mer
  • Elisabeth Å
    Elisabeth Å skrev om NLS Flytt
    Flytten är ännu inte helt klar, har magasinering en vecka till innan flyttlasset går till Trosa. Fick ett mycket bra bemötande från början, inget har varit omöjligt så än så länge är jag mycket nöjd. Packningen genomfördes mycket noggrant.
    Mvh Elisabet Åfeldt Läs mer
  • Andreas P
    Andreas P skrev om NLS Flytt
    Prisvärd flyttjänst, snälla flyttgubbar Läs mer
  • Karin M
    Karin M skrev om NLS Flytt
    Mycket bra både flytthjälp och städ. En del strul med kommunikationen och en felaktig faktura, som löste sig bra till slut. Läs mer
  • Moa A
    Moa A skrev om NLS Flytt
    Enkelt och snabbt flyttat. Trevligt bemötande och smidig betalning. Läs mer

Danmarksgatan 24, 75323, UPPSALA