Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Noir Sthlm AB

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm — Visa karta

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA
Monas Klippotek
Micaela J:
Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Frisörer nära Noir Sthlm AB:

Regeringsgatan 95, Stockholm
25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan... Läs mer ›
Johan W:
Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Patrik W:
Mycket bra. Stort professionalism, vänliga och kompetenta!

Sturegatan 26, STOCKHOLM
Välkommen till Chukromaddafakka - en modern och kreativ salong på Östermalm! Läs mer ›
Reine B:
Bäst!!! Bra priser, trevliga frisörer och man går alltid därifrån 110% nöjd

Humlegårdsgatan 14, STOCKHOLM
Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kom... Läs mer ›
Åsa D:
Tifony är trevlig och duktig, jag är mycket nöjd med att vara hennes kund.

Läs vad 11 kunder tycker om Noir Sthlm AB

• Rune L
    Rune L skrev om Noir Sthlm AB
    Hej!
    Jag fick prova ett schampo som hette Noir Stockholm. Det var inte så värst bra, hörrni!
    Det svider och man blir väldigt torr i hårbotten av det, som eksem. Jäkligt mysko. Kanske jag kan ha det som skoputs i stället?
    Noir Stockholm = bra skokräm men dåligt schampo.
  • Carola Ö
    Carola Ö skrev om Noir Sthlm AB
    Varning! Jag fick allergiska reaktioner av noir sthlm hårprodukter.
    Det verkar som vem som helst kan koka sitt eget schampo nu för tiden, och de tidningar som glatt gör gratisreklam för vilket skit som helst har verkligen ingen koll.
    Ingen verkar ha kontrollerat innehållet i produkterna, och ingen vet var/hur produkterna framställs, eller om det ens är hygieniskt. Det känns väldigt opålitligt och oseriöst.
    Jag provade schampo, balsam och hårinpackning, och ansiktet svullnade upp och hårbotten började klia. Det har aldrig hänt med något annat schampo, varken billigt eller dyrt, och jag har inga kända allergier, så det är jättekonstigt.
    Var väldigt försiktiga, och om ni mot förmodan tänker testa noir sthlms produkter, se till att ha en läkare i närheten.
  • K V
    K V skrev om Noir Sthlm AB
    Gå inte till Noir. De förstörde mitt hår. Jag har aldrig gråtit över en frisyr, men den här gången blev jag så chockad över resultatet att jag inte kunde låta bli. Mitt blonda hår blev intensivtonat i någonslags dassig mörkbrun färg. Jag beställde mörklblonda slingor. De kan verkligen inte något färg. Jag blev så ledsen och hörde av mig till dem och sa ärligt vad jag känner. De vägrar göra något annat än "fixa" till mitt hår, jag vill inte att de ska röra mitt hår - speciellt inte kemiskt. Ingen kompensation och mitt hår är förstört. De bryr sig inte ett skit om sina kunder. Mina kollegor undrade vad fan jag har gjort med min hårfärg. Varken brunt eller blont, nästan mörkgrått. Mina vänner och jag går inte dit mer efter detta. Oproffsiga och okunniga.
  • Emma
    Emma skrev om Noir Sthlm AB
    Fick konstiga vibbar av det har stallet. Nar jag kom in i salongen kandes det som om det forsta de gjorde var att kla av mig med sina blickar, uppifran och ner. Valdigt mystiskt. Jag tror inte det var nagot fel pa min kladsel.
    Trots det blev resultatet inte battre an hos en vanlig damfrisering pa landet.
    Det var dyrt och jag ar inte nojd med deras arbete och service.
    Frisorskan lyssnade inte pa mig och jag var inte bekvam i frisyren jag hade nar jag gick darifran.
    De undrade om jag ville ha kaffe, men kom sedan aldrig med det.
    Jag rekommenderar verkligen inte NOIR stockholm. Ga inte dit om du inte vill bli besviken. Det ar min personliga upplevelse och asikter.
    Nonchalant personal med taskig attityd.
  • Anna K
    Anna K skrev om Noir Sthlm AB
    I had some problems with payment, but it was later solved.
    Friendly hairdresser, nice interior design, simple as I like it.
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Noir Sthlm AB
    fick erbjudande från jobbet att gå till Noir sthlm. trevlig personal, bra pris. Blev hyffsad nöjd med klippningen men blev tyvärr inte riktigt som jag hade tänkt mig.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Noir Sthlm AB
    Sjyst ställe, cool personal osv. Men trots mina bestämda önskemål om frisyren blev det helt fel. "Klipp inte inte inte för kort!" och så skrattade vi t o m åt andra frisörer jag haft som ändå klippt för kort trots rätt enkla önskemål. Hon klippte kortast av dom alla...
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Noir Sthlm AB
    Jag har gått till Hasse (so startade Noir) i många år och skulle aldrig kunna tänka mig en annan frisör. Han är sjukt trevlig och klipper som ingen annan. En otroligt teknisk frisör. Hade han inte varit så otroligt bra hade jag gått någon annanstans, för dyrt är det. 980 skr kostade det sist. Och sa jag att man får vänta månader, ja upp till ett halvår, på att få en tid? Det värsta är att det är värt det! Så bra är han.

Jag har inte provat någon annan frisör på Noir, men de är säkert jättebra (och troligen billigare) än hasse.

Gott kaffe och fia lokaler har de också, och oftast väldigt bra musik.
    Reco.se, Nikke L gillar detta
  • Theresia C
    Theresia C skrev om Noir Sthlm AB
    Snygg salong med trevlig personal och generösa latteglas. Rekommenderar Anton, som är mycket duktig och kunnig i sitt yrke. En frisör som lyssnar på kunden. Medeldyrt men värt ett klipp, helt klart!
  • Lena E
    Lena E skrev om Noir Sthlm AB
    Mycket bra, gillar också Anton (som nedanstående Cammilla J). Överhuvudtaget en av stans bästa salonger.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Noir Sthlm AB
    Anton Palm som är hairstylist är asduktig! Honom rekommenderar jag verkligen.

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm