Noir Sthlm

Noir Sthlm

Ring 08-23 80 90 noirsthlm.com

Välkommen till Noir Stockholm! Med passion och perfektion strävar vi alltid efter att uppnå någonting som är annorlunda och bättre. Någonting nytt. Vi tror på kreativitet, där vi ser och lyssnar på vem du är och vem du vill vara. Vi ger dig den tid du förtjänar, med noggranna konsultationer. Därpå skräddarsyr vi behandlingar...

275 omdömen om Noir Sthlm

KATRIN R
Skrev om Noir Sthlm

Klippte av mitt långa hår med förhoppning om att få en cool wolfcut av Lisen. Kommer ut och ser ut dom en tant, åldrats 20 år, sjukt ful kort svampfrisyr fick jag. Gick tillbaka och får inga bra förslag om hur de skulle kunna rädda det hela. Inte ens pengarna tillbaka. Helt galet uselt. Kommer aldrig mer tillbaka dit. Lisen kanske är den sämsta frisören i stan. ☹️

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
KRISTINA E
Skrev om Noir Sthlm

Mycket bra, alltid toppen service och snygg klippning!

RICKARD R
Skrev om Noir Sthlm

Så otroligt härligt ställe! Framför allt Maggi som numera är på frisören Koivisto/Karlsson på Tegnérgatan. Tack Maggi för snygg frisyr!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Fia E
Skrev om Noir Sthlm

Fick håret klippt hos Noir. Bästa frisörbesöket jag någonsin gjort. Otroligt trevlig personal, en verklig förmåga att läsa av vad jag ville ha och jag gick hem nöjd med både resultat och upplevelsen som helhet.

Sanja J

Klipper mig hos Charlotte regelbundet. Alltid toppenupplevelse

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Kerstin T
Skrev om Noir Sthlm

Väldigt nöjd med klippningen. Lite mindre nöjd med slingorna. Skön atmosfär och vänligt bemötande. Svårt att få tider, men så är det ju oftast på bra salonger.

Kristoffer P
Skrev om Noir Sthlm

Oftast väldigt bra! Endast en gång jag blivit mindre nöjd, men då efter klippningen. Stunden där är alltid trevlig.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Sannah S
Skrev om Noir Sthlm

Utmärkt service och bemötande från all personal och framför allt grymt bra klippning.

Göran P
Skrev om Noir Sthlm

Alltid väl omhändertagen av all personal jag träffar vid mina besök, Xtraplus för Maggie som gör mig fin på ett kompetent och behagligt sätt.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Annelie N
Skrev om Noir Sthlm

Klippning Trevligt bemött av personen i receptionen. Är så nöjd m Charlotte så mina förväntningar uppfylls varje gång.

Jeanette Ö
Skrev om Noir Sthlm

Klippning bra prisbilden något saftig bra bemötande ordning och reda lyssnar in kundens önskemål har man råd rekomenderarar jag Noir.

Mattias K
Skrev om Noir Sthlm

Hej! Jag har alltid kommit jätte gärna till Noir Sthlm! Klippning var vare gång jättebra. De sista gånger jag har varit hos er, var det Linnéa som tåg hand om mig och det var verkligen perfekt - både service och resultat! Tack igen! Tyvärr(!) var jag tvungen att flytta till Berlin för jobb nu men så snart jag är tillbaka i Stockholm kommer jag till Noir igen. Eller ni öppnar salongen här ;) Mvh Matthias

Mathias A
Skrev om Noir Sthlm

Jag är en återkommande kund hos Noir då jag är mycket nöjd. Hos Noir får man som kund dels ett professionellt bemötande av kunnig personal men framförallt en klippning i toppklass.

Norea W
Skrev om Noir Sthlm

Jag har klippt mig hos Noir i många år av olika frisörer då dem jag klipps mig hos har sluta av olika anledningar genom åren. Jag tycker alltid de är väldigt trevligt att gå dit och jag känner mig alltid helt rätt i håret när jag går därifrån. De som verkligen särskiljer Noir från andra jag klippt mig hos, är att de utöver klippningen också stylar mig väldigt bra och personligt. Om man klipper sig hos en annan frisör så kan själva klippningen vara bra men man vill ändå gå hem och styla om frisyren själv innan man känner...

Lawrence J
Skrev om Noir Sthlm

Alltid supertrevliga och hög service känsla. Ser fram emot varje besök.

Katarina P
Skrev om Noir Sthlm

Jag har gått hos Lisen i många år och tycker hon är en fantastisk frisör! Noggrann och duktig! Då Lisen varit föräldraledig har jag gått hos andra frisörer hos er. Jag har alltid uppskattat det trevliga bemötandet och har rekommenderat salongen till många kollegor och vänner. Toppbetyg från mig!

Lena M
Skrev om Noir Sthlm

Skön blandning av personligheter och stilar. Lyx i avslappnad miljö.

Max R
Skrev om Noir Sthlm

+ Vänligt, proffsigt, bra värde för pengarna - Ibland lite väl mycket ombokningar i sista stund

Lovisa K
Skrev om Noir Sthlm

Jag klipper mig regelbundet på Noir sedan många år. Jag har alltid fått trevligt och proffsigt bemötande från alla jag haft kontakt med på Noir. Maggi är så kunnig, duktig och trevlig och har alltid ett klockrent förslag när jag kommer och inte vet exakt vad hur jag vill ha det. Full pott!

Linda K
Skrev om Noir Sthlm

Har klippt och färgat håret där de senaste 10 åren och alltid gått därifrån nöjd. Lyhörda och mycket kunniga frisörer och färgtekniker <3 Ett extra plus för fredagsvin :)

Caroline Å
Skrev om Noir Sthlm

Klippning, hög kunskapsnivå på utfört arbete. Jag föredrar ett mindre privat bemötande då jag inte går och klipper mig för att prata privatsocialt. Blir extra tydligt att många är "gamla" trogna men det blir inte helt naturligt när man är ny. Höga förväntningar som infriades på klippningen absolut! Lite dyrt om jag jämför med likvärdigt utfört arbete på annan salong eftersom jag "bara" klipper mig. Kommer att välja Noir om jag inte har möjlighet att klippa mig på min tidigare favorit. Skulle absolut rekommendera för det känns som att Noir fixar ALLT inom hår på en hög nivå.

Helena W
Skrev om Noir Sthlm

Jag kan rekommendera Noir för kvaliteten på klippning och färgning, men jag har själv slutat gå till er då jag tycker att det har blivit för dyrt helt enkelt. Hälsningar Helena Wigart

Fredrik B
Skrev om Noir Sthlm

Jag klipper mig hos Charlotte och är alltid extremt nöjd.

Veronica P
Skrev om Noir Sthlm

Alltid bästa servicen och grymt utförande!

Åsa F
Skrev om Noir Sthlm

Jag har klippt mig hos Noir i många år och har alltid varit väldigt nöjd. Väldigt proffsiga frisörer och snygg lokal med bra läge. Skön hårtvätt och gott kaffe.

Elin E
Skrev om Noir Sthlm

Dyrt och svårt att få tider. funkar inte att boka sex månader i förväg. Har bytt salong.

Owe Niklas E
Skrev om Noir Sthlm

Mycket bra salong som jag besökt i flera års tid. Alltid nöjd med resultatet och blir alltid bra bemött. Dock är det i stort sett alltid förseningar och onödig stress för personalen vilket drar ner helhetsbetyget. Det är en relativt dyr tjänst och den borde värderas bättre från ägarnas sida. Som kund ska man kunna njuta mer av en tjänst för 900 kr än motsvarande för 300 kr på vilket klippotek som helst. Men totalt sett kan jag rekommendera salongen.

Maggie O
Skrev om Noir Sthlm

Mycket nöjd med resultat, besök och bemötande! Therese är som alltid proffsig, trevlig o serviceminded.

Susanne K
Skrev om Noir Sthlm

Jag klippte mig av Hasse. Nöjd som vanligt.. Bra bemötande som vanligt.

Tenu L
Skrev om Noir Sthlm

Klippning hos Charlotte. Grymt som alltid!

Camille B
Skrev om Noir Sthlm

Jag kommer bara varje 3 eller 4 månader för att klippa mig men det är alltid jättetrevligt.

Anna-karin Ö
Skrev om Noir Sthlm

Blev klippt av Anton som alltid levererar på topp! Var supernöjd som alltid.

Hanna W
Skrev om Noir Sthlm

Bästa frisörsalongen i Stockholm!

Ida H
Skrev om Noir Sthlm

Så duktiga frisörer. Lyxig känsla. Svårt att boka tid hos de seniors, vore bra med ett fåtal flexibla tider även hos dem.

Marina S
Skrev om Noir Sthlm

Har varit där för klippning och färgning, är alltid nöjd när jag går därifrån.

Johanna B
Skrev om Noir Sthlm

Klippning och slingor - helt galet bra resultat. Såg ut som en super fresh super awesome lady boss

Hanna E
Skrev om Noir Sthlm

Bästa bästa! Finns ingen annan som erbjuder så genomgående god kvalitet! 👌🏼

Karin N
Skrev om Noir Sthlm

Härlig och lyxig upplevelse med absolut högst tänkbara resultat

Magdalena L
Skrev om Noir Sthlm

Noir lyckas kombinera lyxig avantgarde med ett välkomnande och omtänksamt bemötande! Lite som Grace Jones möter Alice Babs...

Jakob S
Skrev om Noir Sthlm

Mycket bra service. Har en haft en trevlig visit och blir alltid omhändertagen bra av personalen.

Deborah C
Skrev om Noir Sthlm

I go to Seppe who is wonderful. But I stopped getting colour done at Noir because it is shockingly expensive. Should hair colour really cost 4x as much as a trip to a massage therapist, osteopath, accountant or other professional services? Crazy.

Olle B
Skrev om Noir Sthlm

Jag klipper mig av Charlotte några gånger om året. Hon är fantastisk och jag är alltid nöjd.

Miki L
Skrev om Noir Sthlm

Jag har bott i New York, London, Tel Aviv och Köpenhamn. Noir har två av de bästa frisörer jag någonsin träffat, Maggie och Charlotte. Toppen personal! Och kunder i alla åldrar. Dom är speciella i en verkligen positiv bemärkelse! Rekommenderas starkt!

Mia Å
Skrev om Noir Sthlm

Mest klipp, ibland klipp och slingor. Mycket bra bemötande och gillar verkligen "min" frisör. Önskar dock lite tydligare rådgivning och mer tid för att diskutera och bestämma exakt vad vi ska göra. Gärna också mer initiativ från frisören. Ca 3000 kr och 3 timmar är en stor investering för min del, vill i sådana fall få all hjälp och råd för att det då också ska bli helt rätt.

Johan H
Skrev om Noir Sthlm

Klipper mig hos Maggi sedan flera år. Förväntar mig ett utmärkt resultat och blir alltid nöjd. Dessutom alltid ett trevligt och personligt bemötande.

Maria N
Skrev om Noir Sthlm

Utmärkt utbud av modetidningar. God kaffe. Vänligt bemötande. Centralt läge. Fina lokaler. Bra klippning med en känsla av lyx.

Tarja L
Skrev om Noir Sthlm

Alltid trevligt bemötande när jag kommer dit. Har klippt mig hos Maggi många år, mycket proffsig frisör.

Tomas L
Skrev om Noir Sthlm

Bra bemötande, proffesionellt utförande och omhändertagande

Anna L
Skrev om Noir Sthlm

Går dit för Lisen! Dyrt och ofta sena, trevlig fin lokal.

Richard S
Skrev om Noir Sthlm

Trevligt bemötande när jag kliver in till salongen, blir anvisad att sitta ner i lounchen och tillfrågad om jag vill ha nått. Blir sedan klippt av Anna helt perfekt igen och får ett trevligt avsked vid kassan när jag är klar och ska gå. Toppklass