Nordfeldts Bil AB

Välkommen till Nordfeldts Bil AB!

Hos oss kan du köpa begagnade bilar som håller hög klass. Som bilhandlare lägger vi stort fokus på kunden och att skapa en kundkrets som är värd att ha kvar - vi är helt enkelt en bilhandlare du kan lita på.

Vi hjälper dig att byta, sälja eller förmedla din bil. Är du nyfiken på vad din bil är värd? Värdera din bil hos oss, helt kostnadsfritt, så återkommer vi med vad just du kan få betalt för din bil. Med mer än 200 sålda bilar varje år har vi samlat statistik som gör att vi kan ge din bil rätt pris!

Varmt välkommen!

Läs vad 133 kunder tycker om Nordfeldts Bil AB 2

2022-09-29 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Första kontakten med Joakim gjordes på Onsdagen. På Fredagen hämtades bilen och då var allt förberett och klart för påskrift. Beskrivningen av bilen stämde med annonsen. Inga konstigheter med inbytet jag gjorde, fick beloppet vi kom överens om innan jag åkte. Hade 48 mil enkel resa för att hämta bilen och då blir det 5 stjärnor när allt klaffar och motsvarar förväntningarna. Stor 👍
    Hej igen!

Tack så mycket för den fina recensionen! Hoppas att du kommer trivas i nya bilen..

Ha en fortsatt fin dag!

2022-09-22 Verifierad kund
    Smidig affär, mycket trevlig säljare. Jag är supernöjd!
  • Marcus B
    2022-08-24 Verifierad kund
    Toppklass från första kontakt till avslutad affär. Ska ni köpa bil och vill slippa bekymmer, åk hit!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevliga och framförallt ärliga om bilens skick jätte bra när man ska åka långt för att titta.
    Jätte nöjd med bemötande pris och bilens skick.
  • Filip B
    2022-08-19 Verifierad kund
    Mycket bra, snabbfotat och effektivt köp med fin servicekänsla!
    2022-06-24 Verifierad kund
    Allt är topp och bilen är ok Audi som jag köpte men jag såg inte att rutorna på bilen är fruktansvärt dåliga de har fläckar på solen man ser tydligt båda vindrutorna att taket som öppnas inte är OK man hör motorn hoppar och fungerar dåligt.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Han levde upp till mina förväntningar.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Absolut toppklass rakt igenom. Joakim är en grym säljare. Tack för professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Bra återkoppling på info av bilobjekt.
    Fin presentation i form av bilder på bilarna.
  • Tobbe B
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hjälpsamma
    2022-05-18 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevligt 👍👍👍
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevlig säljare som gav ett kompetent intryck. Vi var mycket nöjda.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd. Vacker bil och professionell säljare.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Seriöst och fackligt. Trevliga kilar.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, saklig o kunnig information, flexibla o litade på oss trots att vi inte kunde överföra pengar direkt. Tack
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni blir nöjd med er nya bil :) Nordfeldts Bil AB
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket bra service! Rekommenderas starkt!
    2022-04-12 Verifierad kund
    Att hitta en seriös och ärlig bilhandlare idag kan vara mycket svårt, men när vi kom i kontakt med Joakim så kände vi att det här är en person att lita på. Vi vill verkligen rekommendera Nordfeldts bil till alla som ska köpa bil. Bilarna är noggrant utvalda och deras säljare är hjälpsamma i alla lägen.

Tack Nordfeldts bil.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Rekommenderar!
    Bra bilfirma utan dom vanliga lögnerna om kvalitet.
    2022-03-21 Verifierad kund
    jättetrevlig försäljare och jag fick det jag blivit lovad
    2022-03-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig säljare, löste allt fort och smärtfritt, en bilfirma som rekomenderas varmt.

Micke
    2022-03-16 Verifierad kund
    Trevligt bemött
    Utmärkt företag bästa …
    Duktig försäljare och mycket ärliga.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Hjälpsamma och trevligt bemött.
    Smidig och snabb affär.
    Rekommenderas
    2022-02-16 Verifierad kund
    Jättenöjda med vårt bilköp! Inbytesbil och affär gjordes upp via mail och telefonkontakt. Säljaren Malco var engagerad och trevlig under hela processen. Stort tack Malco!
    2022-02-11 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande och bra service.Jag rekomenderar Nordfelts Bil till andra som vill sälja eller köpa bil.
    Hej!

Tack så mycket för dom fina orden! Hoppas att vi ses vid nästa bilaffär och hoppas att Ni blir nöjda med er nya BMW!
    2022-02-04 Verifierad kund
    Gott kaffe, fina bilar, fräsch lokal
    2022-02-02 Verifierad kund
    Bra kund bemötande, behjälpligt och snäll, ingen fusk som de andra brukar göra.. Malco är bästa bilförsäljare i stan, stark rekommenderat Nordfeldts Bil👍🔥
    Hejsan Furkan!

Stort tack för att du har köpt bil av oss! Vi hoppas att du blir riktigt nöjd med golfen. Malco hälsar att du är välkommen tillbaka när det är dags för ny bil ! ;)
  • ARIJANA M
    2022-01-31 Spontant omdöme
    Mycket nöjd med er service. Tack för allt!
    2021-11-26 Insamlad av företaget
    Jag fick:
    Trevligt bemötande
    Kunnig personal
    Snabbservice
    En trygg och bra bilaffär
    Jag kan rekommendera Nordfeldts Bil
    2021-11-26 Insamlad av företaget
    Mkt bra och proffsigt bemötande, har bara haft bilen i 2 veckor och inga problem än så länge.
    2021-08-27 Spontant omdöme
    Är väldigt nöjd med mitt köp av bil hos er. Jag köpte bilen över telefonen och Malco som jag pratade med berättade bilens skick och det stämde överens när jag såg den i verkligheten. Jag blev även upphämtad på T-Centralen vilket var väldigt uppskattat då man inte kan Stockholm så bra. Är jätte nöjd med bilen och hur ni bemötte oss.
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och hjälpte till med en snabb och smidig affär!
  • 2021-08-25 Spontant omdöme
    Jag och en säljare vid namn malco hade kommit överrens om att butiken skulle köpa min mc. Efter mycket om och men visade det sig att de inte kunde stå för avtalat bud och affär
    Oseriösa…
    Hej Johan!

Tråkigt att du känner som du känner. Vi gjorde ingen affär i måndags då du vill ha mer betalat än vad vårt bud var på. Detta gjorde att vi accepterade en annan likvärdig motorcykel och inte kunde genomföra affären med dig. Två dagar senare valde du att godkänna vårt bud.

Vi har även erbjudit dig att vi kan köpa in din motorcykel för det bud som vi har givit dig i måndags men inte fått något svar.

Trevlig dag!

Mvh Joakim
    2021-08-25 Insamlad av företaget
    Trevlig bilaffär
    Har bra bilar
    Hejsan Fatih!

Tack så mycket för dina ord! Hoppas du är nöjd med bilen! :)

Trevlig dag!

Mvh Joakim Nordfeldts Bil AB
    2021-08-17 Insamlad av företaget
    Trevliga människor mkt bra och en väldigt smidig affär rekommenderar dom absolut.
    Hejsan!

Roligt att du är nöjd! Tack så mycket!

Mvh Joakim
    2021-07-26 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, överträffade våra förväntningar och rekommenderas varmt!
    2021-06-09 Insamlad av företaget
    Köpte en Audi A6 av Joakim och det var bara bra allt. Han var snabb, kunnig och ödmjuk. Köper gärna där igen.
    2021-05-28 Insamlad av företaget
    Vi sålde bilen. Mycket smidig affär.
    2021-05-28 Insamlad av företaget
    Service minded, ärlig och transparent process. Mycket nöjd.
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    Kan inget annat än att rekommendera Nordfeldts bil och speciellt Malco som hjälpte mig att genomföra bilköpet , inte bara att han stannade kvar en fredag och väntade på mig så att jag kunde titta på bilen, den skulle besiktigas om en månad så dom skrev in i köpekontraktet att dom stod för alla nedslag om det nu blev några. Jag körde bilen en vecka lämna sedan in den till dom för att dom skulle besiktiga och byta framruta,två dagar senare hämtar jag upp den nybesiktigad Ny ruta och nytvättad det kallar jag bra service och kundbemötande . Tack för en bra och smidig bilaffär /Jan
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    Professionellt, snabbt och enkelt.
    2021-05-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande! Kändes tryggt och gick smidigt att köpa bil här!
    2021-05-04 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med bemötandet! Och även mycket nöjda med bilen! Tack!
  • Jakob G
    2021-05-04 Insamlad av företaget
    👍👍👍👍 texten måste vara åtminstone 30 tecken.
    2021-05-04 Verifierad kundrelation
    Rekommenderar ingen att köpa bil hos Nordfeldts bil. Far med osanningar och vill inte ersätta på rätt sätt. Ljuger om bilens skick innan man kommer dit, inte så roligt när det är långt att åka.

Köp bil hos andra bilhandlare..
    Hejsan!

Vad tråkigt att du känner detta! Vi jobbar ständigt med att förbättra våra test och utbildningar till vår personal. Skicka gärna ett mejl till info@nordfeldtsbil.se och berätta vad vi kunde ha gjort bättre!

Mvh Nordfeldts Bil AB
  • 2021-03-18 Spontant omdöme
    Köpte bil av Nordfeldts. Fick mycket trevligt bemötande under själva köpet. Inga problem att göra en längre provkörning etc.

Någon vecka efter köpet började bilen låta konstigt från motorrummet, varpå jag kontaktade företaget igen. De tog utan något strul in bilen, erbjöd mig lånebil under tiden oh lämnade in den på sin verkstad för felsökning. Visade sig att det kamremsbyte som gjorts via en tidigare verkstad och ägare sannolikt hade gjorts på undermåligt sätt/med undermåliga delar. Nordfeldts gjorde reparation/byte av kamrem och vattenpump hos sin verkstad utan något strul avseende vare sig tid eller kostnader.

Mycket nöjd över servicen. Fel kan ske på alla begagnade bilar, det är hur man hanterar dem som avgör om man har nöjda kunder eller inte. Snyggt skött!
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med hans arbete.
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service 👍🏻
    2021-03-07 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och kunnig personal, har inget att klaga på, affären var enkel att genomföra.
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    En bilhandlare som vet vad de jobbar med , gick enkelt och smidig att sälja bilen via de, seriöst och engagerad personal.
  • 2021-03-03 Spontant omdöme
    Köpte en bil och fick ett väldigt bra och trevligt bemötande.
    Bilaffären genomfördes smidigt och snabbt.
    Rekommenderas starkt
    Hejsan Danilo!

Vad kul att höra! Tack för dom fina orden. Hoppas du blir nöjd med bilen!

Mvh Nordfeldts Bil AB