Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Nacka Nordfeldts Bil AB

Nordfeldts Bil AB

Örkroken 21, 138 40 Älta — Visa karta

Välkommen till Nordfeldts Bil AB!

Hos oss kan du köpa begagnade bilar som håller hög klass. Som bilhandlare lägger vi stort fokus på kunden och att skapa en kundkrets som är värd att ha kvar - vi är helt enkelt en bilhandlare du kan lita på.

Vi hjälper dig att byta, sälja eller förmedla din bil. Är du nyfiken på vad din bil är värd? Värdera din bil hos oss, helt kostnadsfritt, så återkommer vi med vad just du kan få betalt för din bil. Med mer än 200 sålda bilar varje år har vi samlat statistik som gör att vi kan ge din bil rätt pris!

Varmt välkommen!

Läs vad 31 kunder tycker om Nordfeldts Bil AB

• 2019-09-12

Sebastien P skrev om Nordfeldts Bil AB
    Det var en trygg, snabb och säker upplevelse att förmedla min bil genom Nordfeldts bil. Joakim månar om både köpare och säljare. Rekommenderar helt. Läs mer

Rodi Ulusoy R skrev om Nordfeldts Bil AB
    Väldigt smidigt & bra bemötande av Joakim. Läs mer

Christer S skrev om Nordfeldts Bil AB
    Köpte en golfkombi det var inga problem med att åtgärda det jag klagade på Läs mer

Leif K skrev om Nordfeldts Bil AB
    Proffsigt bemötande gör att jag utan tvekan skulle rekommendera Nordfeldts bil AB. Läs mer
  • 2019-07-16

Verifierad kundrelation
    DEJAN N skrev om Nordfeldts Bil AB
    Otroligt mycket oseriösa! Var intresserad av en bil, åkte till och med flera mil att titta på den. Killen som jobbade där berättade inte mycket om bilen och sa att hans chef var på semester och att chefen skulle ringa dagen efter. Följande dagarna ringde vi flera gånger och varje gång var han inte där. Sista gången var bilen såld. Utan förklaring fick vi inte ens vara med i matchen... Läs mer
  • 2019-07-16

Tim David Lennart S skrev om Nordfeldts Bil AB
    Affären gick väldigt smidigt. Proffsigt bemötande från Joakim & Tim.

Köpte en bmw 520d, oljeservice bjöd dom på en vecka efter köpet. Fick lånebil under det dygn bilen stod på verkstad.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-12

Kosta T skrev om Nordfeldts Bil AB
    Joakim är lyhörd och vill tillgodose kundens behov. Super nöjd med allt. Kommer definitivt köpa eller sälja bil hos er. Tack!!! Läs mer
  • Niclas Å

2019-05-24

Niclas Å skrev om Nordfeldts Bil AB
    Hej! Det finns mycket positivt att skriva om Nordfeldts bil. Faktum är att många andra bilförsäljare borde ta efter denna framgångssaga. Genomärliga som få, ett skäligt arvode i motsats till sina konkurrenter samt pengarna på kontot redan dagen efter är några kännetecken. I en tid där bedragare och oseriösa bilförsäljare skor sig på hederligt folk gör Nordfeldts bil dess motsats! Jag är lyrisk och kommer tveklöst anlita dig Joakim igen när det blir dags för nästa bilförsäljning. Vi ses och hörs! //Niclas Läs mer
    2019-06-03 Joakim K svarar Niclas Å
    Hejsan Niclas!

Tack så mycket för dom fina orden. Det värmer oss här på Nordfeldts. Kul att du blev så nöjd och hoppas vi ses vid nästa bilaffär!

Trevlig dag!

Mvh Joakim
  • 2019-05-24

PONTUS B skrev om Nordfeldts Bil AB
    Tog tåget ner till Stockholm från Piteå till denna fina bilhallen. Kändes väldigt seriöst och bra bemötande & kontakt efter den snabba och smidiga affären. Vi köpte en Saab 9-3 1.8T Biopower och är supernöjda! Service lampan lyste. Men vi fick hemskickat alla delar till service! tummen upp på alltihopa! Läs mer
  • 2019-05-10

Per A skrev om Nordfeldts Bil AB
    Joakim hjälpte mig sälja min Audi TT, supersmidig affär. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-03 Joakim K svarar Per A
    Hejsan Per!

Ja men tack själv för att vi fick uppdraget! Det var ett nöje att sälja Er bil.

Trevlig dag!

Mvh Joakim
  • 2019-05-09

Roine L skrev om Nordfeldts Bil AB
    Bra bemötande, utmärkt service. Läs mer
  • 2019-05-03

Robin G skrev om Nordfeldts Bil AB
    Mycket, bra bemötande och fixade alla problem jag hittade på bilen innan köpen. Läs mer
  • 2019-04-30

Christopher S skrev om Nordfeldts Bil AB
    De hjälpte mig sälja min bil efter att jag på egen hand försökt sälja utan framgång. Bilen såldes snabbt och väldigt smidigt. Oerhört seriöst och professionellt bemötande, kändes väldigt tryggt. Läs mer
    2019-04-30 Joakim K svarar Christopher S
    Tack så mycket för dom fina orden, Christopher! Vi försöker göra vårt bästa och det är verkligen kul att du är nöjd! Trevlig Valborg!

Mvh Joakim, Nordfeldts Bil AB

TREVLIG Läs mer
  • Bahtiyar B

2019-03-29

Bahtiyar B skrev om Nordfeldts Bil AB
    Jag är väldigt nöjd med allt från superbilen. Läs mer
  • 2019-03-27

Johan S skrev om Nordfeldts Bil AB
    Köpte en bil, var i sånt fint skick som lovat, affären var snabb och smidig, trevliga försäljare Läs mer
  • 2019-03-26

Fanny F skrev om Nordfeldts Bil AB
    Fick hjälp av Younes att köpa en Audi A4! Gick bra och är nöjd med hela upplevelsen. Tack! Läs mer
  • 2019-03-22

Joakim skrev om Nordfeldts Bil AB
    Upplevde att säljaren var mottaglig och tog hand om oss väl. Köpte en Volvo XC60 via Joakim! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-22

Ahmed G skrev om Nordfeldts Bil AB
    Hej, vill tack så mycket för bra service.och bra personal.

Hälsning från mig Läs mer
  • Linus R

2019-03-21

Linus R skrev om Nordfeldts Bil AB
    Grymma grabbar som kan sina saker, rekommenderas starkt! Läs mer

John J skrev om Nordfeldts Bil AB
    trevliga och svin duktiga! Känner mig väl omhändertagen, rekommenderar starkt till att handla av dessa killar Läs mer

Ola P skrev om Nordfeldts Bil AB
    Köpte mig en bil hos Jocke, grymt bra bemötande och pålitlig försäljare som svarar snabbt och bra service vid problem! Allt löste sig! Läs mer

Dennis N skrev om Nordfeldts Bil AB
    Mycket trevligt och Br bemötande.
    Kunnig säljare.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-21 Joakim K svarar Dennis N
    Hejsan Dennis!

Tack för dom fina orden, hoppas du är nöjd med bilen. Jag hoppas även dina båtaffärer går bra, jag har inte glömt dom ! :)

Mvh Joakim, Nordfeldts Bil AB

Lenny T skrev om Nordfeldts Bil AB
    Jag köpte en BMW X5 och fick ett jätte bra bemötande av säljaren Youns från början till slut.

Jag kommer tillbaka nästa gång det är dags att köpa bil!

Tack Nordfeldts bil =) Läs mer
  • Ervin E

2019-03-20

Ervin E skrev om Nordfeldts Bil AB
    Oerhört nöjd med hela kundupplevelsen i sin helhet. Blev inget köp denna gång men kommer återkomma då det blir aktuellt igen. Oavsett köpa eller sälja kan de hjälpa till vilket jag föredrar och det känns verkligen som de sätter kunden i fokus. Kunnig och serviceminded personal med bra bilar Läs mer

Petar C skrev om Nordfeldts Bil AB
    Bäst i branschen! Rekommenderar alla att både sälja och köpa sin bil här. Läs mer

Johan L skrev om Nordfeldts Bil AB
    Nordfeldts bil är en av de bättre bilhandlarna i Stockholm Läs mer

Mommo O skrev om Nordfeldts Bil AB
    Både nöjd som säljare och köpare
    Bra killar Läs mer
  • Josefine L

2019-03-20

Josefine L skrev om Nordfeldts Bil AB
    Genuin, personligt bemötande. Inget pådrivande och allt var solklart! Bara bra att säga om Nordfeldts Bil. +++++ Läs mer

Dado B skrev om Nordfeldts Bil AB
    Hög servicenivå på personalen.
    Mycket nöjd! Läs mer

Örkroken 21, 138 40 Älta