Läs vad 19 Läs vad Företagskund

• 2020-02-15
    Bra företag .Lätt att samarbeta med.
    Trevlig kontaktperson (Mats Bengtsson)
  • 2020-02-13
    Vi köper el ett treårigt avtal.
    Vi blev bra bemötta i vår upphandling.
    Vi har haft tidigare ett treårigt avtal som har fungerat bra.
    Våran upplevelse är positivt.
  • 2018-11-09
    Vi har vår el-levarns från ert bolag.
    Nyligen löpte vår fast-pris-period ut och vi tecknade ett nytt avtal
    Vidare har vi uppdaterat vår el-servis.
    I dessa ärenden hade vi kontakt med er Mats Bengtsson. Han agerade mycket professionellt och trevligt
  • 2018-11-08
    Lösningsorienterade och tillmötesgående. Många bra alternative på energilösningar.
    Tack Sofi för dina fina ord, det har varit ett sant nöje att ha dialog med dig! Hoppas vi får anledning att höras mer framåt! Vänliga hälsningar Mats B

• 2018-03-07
    Bra, lätt att kontakta, offert lämnades i tid med trevligt följebrev.
    Avtal tecknades.
    Hej Christina! Stort tack för din feedback samt din och styrelsens fortsatta förtroende! Hälsningar Mats

• 2018-03-07
    Trevligt och tillmötesgående och hjälpsam med både ärendet och information. Intresserad och bemötande med snabb respons.
    Tack för din feedback Björn. Nöjet är på min sida! Hälsningar Mats

• 2017-03-28
    Bra, trevligt och seriöst bemötande. Nordic Green Energy gav bäst pris av de företag jag jämförde med.
    Tack för din feedback Pontus! Vi ser fram emot de kommande åren tillsammans. Vänliga hälsningar Evelina

• 2017-01-23
    Jag fick ett bra bemötande.
    Tjänsten är så ny att vi inte ens har fått vår första faktura än.

Med vänlig hälsning
    Per Olsson
    Hej Pelle, Tack för din feedback! VI hoppas att ni skall trivas hos oss! Tveka inte att höra av dig om det uppstår frågor eller om vi kan hjälpa vara behjälpliga med annat. Med vänliga hälsningar Evelina

• 2017-01-21
    Snabb service, svårt att jämföra med andra bolag
    Hej Marianne, Tack för din återkoppling! Det totala elpriset innehåller ett flertal olika parametrar. Vi har förståelse att det är svårt att ibland jämföra olika elleverantörers sätt att presentera priser. Vi hoppas att vi i våra offerter skriver översiktliga och jämförbara priser. Vi försöker alltid att ha en transparens i vår prissättning för att göra det enkelt för kunden. Det är viktigt för oss att alltid förbättras och höra våra kunders åsikter. Om det uppstår frågor eller oklarheter i framtiden, tveka inte att ringa eller maila oss. Vänliga Hälsningar, Evelina

• 2017-01-20
    Mycket varmt och trevligt bemötande. Hon var väldigt tjänstvillig och effektiv.
    Inget att klaga på!
    Hej Ulla, Vad härligt att du är nöjd med vår service. Vi vill göra vårt yttersta för att du skall trivas hos oss! Vänliga hälsningar, Evelina