Privatkund

Läs vad 209 Läs vad Privatkund

• Dont be mean go green! Bra pricer väldigt bra miljöval.
    Filip M
    Filip M skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2018-10-08
    2018-10-08
  • )
  • Jag har mycket kort erfarenhet av Nordic Green Energy. Ny kund. Har blivit vänligt bemött de få gånger jag kontaktat dem.
    Eide H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-29
    2017-08-29
    Hej Eide, Vi önskar dig varmt välkommen till oss och hoppas att du ska fortsätta vara nöjd med vår kundservice. Tack för fint betyg! Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy

• Förlängning av elavtal. Trevligt bemötande och ömsesidigt bra avtal
    Berit H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-27
    Hej Berit, Det gläder oss att du har valt att förlänga med oss och att du är nöjd med vår service. Tack för ditt omdöme! Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy

• Förlängning av elavtal. Trevligt bemötande och ömsesidigt bra avtal
    Anders H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-27
    Hej Anders, Vad roligt att du ville förlänga med oss och att du är nöjd med vår kundservice. Tack för gott betyg! Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy

• )
  • Jag upplever företaget på ett positivt sätt. Enkla fakturor.Att ur miljösynpunkt välja Nordic Green Energy känns tryggt. Att prisbilden är positiv gör att det i alla lägen känns bra. Jag har rekommenderat Nordic Green Energy till mina vänner
    Bengt-olov E skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-25
    Hej Bengt-olov, Tack för dina fina ord, det uppskattas och gläder oss att få höra. Ha det gott! Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy

• )
  • All vänlighet och hjälp med att överföra mitt namn vid vårt konto, då jag har mist min käre mans bortgång.
    Inga-lill S skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-25
    Tack Inga-lill för fint betyg! Du är alltid välkommen att kontakta oss. Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy

• )
  • Jag hade glömt att uppge min nya e-postadress och gjorde det nu. Blev mycket vänligt bemött.
    Gudrun W skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-25
    Hej Gudrun, Tack för ditt goda betyg! Du är alltid välkommen att kontakta oss om vi kan vara behjälpliga med något. Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy

• )
  • Mycket hjälpsamma i samband med flytt.
    Anna H
    Anna H skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-25
    Hej Anna, Vad roligt att höra. Det gläder oss! Tack för din fina feedback. Vänligen, Johanna, Nordic Green

• )
  • Har varit kund hos Nordic Green i flera år och känner mig nöjd. Hade nyligen tel.kontakt med dem för att förnya avtalet, som bands på tre år med fast pris. För mig är det livsviktigt med grön energi. Är helt emot kol och kärnkraft. Jag lyckas hålla en väldig låg energiförbrukning, vilket är viktigt för mig för att vårt stackars klot ska överleva och ur "privat" synpunkt är det bra eftersom min pension är väldigt låg. Det blev en stor extra bonus med den här enkäten eftersom den bidrar till barncancerfonden!!
    Stina R skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-24
    Hej Stina, Tack för ditt fina betyg. Vi är glada för att du är med och bidrar till en hållbar energiproduktion. Vår vision är en värld där varje kilowattimme betyder en bättre framtid – för människa och miljö. Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy

• )
  • Bra konkurrenskraftiga elpriser, bra kundbemötande.
    Mats L skrev om Privatkund en del av Nordic Green Energy
    2017-08-24
    Hej Mats, Vad roligt att du är nöjd med oss. Tack för fint betyg! Vänligen, Johanna, Nordic Green Energy