Alla kategorier Takläggare Uppsala Håbo Nordisk Takexpress

Nordisk Takexpress

Kalmarleden 40, 746 37 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Nordisk Takexpress! Vi är ett företag som ursprungligen kommer från Finland, i över 15 år har vi lagt tak med en unik teknik och därmed även skaffat oss en enorm erfarenhet som gör att taken har mycket god kvalitet och håller i över 50 år.

För oss står du som kund i fokus, vi är flexibla och anpassar lösningar som passar just dig. Med hjälp av vår erfarenhet och djupa kunskap om tak har vi utvecklat ett system som gör att vi kan byta ditt tak på endast 4 dagar! Då gäller fast pris och du betalar efter att taket blivit godkänt, tryggt och säkert! Vi erbjuder både plåt och pannor och gör allt för att du som kund som bli hundra procent nöjd med det utförda arbetet! Varmt välkommen att höra av dig till oss, vi ser fram emot att hjälpa dig med ditt nya tak!

Läs vad 26 kunder tycker om Nordisk Takexpress

• Lennart O
    Lennart O skrev om Nordisk Takexpress
    Proffsigt. Bra info och väldigt bra bemötande. Snabbt och bra pris. Kanon.🥇🥇🥇
  • Johny J
    Johny J skrev om Nordisk Takexpress
    Toppenjobb. Jag kan verkligen rekommendera dom.
  • Wikholm C
    Wikholm C skrev om Nordisk Takexpress
    Grymt proffsiga och trevliga i alla steg. Från första kontakten med säljaren hela vägen till själva jobbet och den ekonomiska biten efteråt. Jobbet gick otroligt fort och resultatet är perfekt. Rekomenderar Nordisk Takexpress till alla som behöver ett nytt tak.
  • Paul E
    Paul E skrev om Nordisk Takexpress
    Snabbt, mycket professionella, allt som de lovade. En riktig bra team.
  • Finn S
    Finn S skrev om Nordisk Takexpress
    Trevligt från början till slut!
    Proffsigt arbete och mycket bra kommunikation.
    Rekommenderas starkt!
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Nordisk Takexpress
    jättebra, tydlig kommunikation och uppfyllda löften
  • Bosse W
    Bosse W skrev om Nordisk Takexpress
    Fint bemötande från bördan till slut. Nytt tak på huset, var "bara 30 >40" år gammalt Bra jobbat.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Nordisk Takexpress
    Skönt att kunna vara trygg i att få det man kommit överens om och vi kan bara intyga om att allt sköts professionellt. Uppföljningen med eventuella åtgärder görs utan diskussioner. Tack Takexpressen vi är väldigt nöjda. Fam Hansson i Västerås
  • Per-olof R
    Per-olof R skrev om Nordisk Takexpress
    Bemötandet har varit bra ända från att jag kontaktade säljaren och han kom hem till mig och vi gick igenom vad som jag ville ha utfört. Starttiden försköts en vecka på grund av vädret (mycket snöblask). Arbetet som utförts är byte av takbeklädnad, ny papp (duk), nya vindskivor, fotbräda, ny tak stege, gångbrygga, snöras skydd, alla plåtat är bytta samt plåtning av skorsten. Uppsättning av fallras skydd och städning av markyta efter utfört arbete. Kontakten med arbetsledaren har varit bra ända från före start under arbete samt till arbetets slut.
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Nordisk Takexpress
    Helt toppen , yttertaksbyte med alla tillbehör plåt kring skorsten ,hängrännor mm. Städning bortforsling av allt matrerial. Höll en proffsigt uppträdande ,levererade vad som hade lovats på utsatt tid .
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Nordisk Takexpress
    Otroligt snabba med en mycket hög kvalitét!
  • Claes W
    Claes W skrev om Nordisk Takexpress
    Vi anlitade Nordisk Takexpress för att lägga om taket på vår villa. Processen gick helt problemfritt. Alla vi hade kontakt med på företaget, från första kontakten med säljaren till gubbarna som gjorde själva jobbet, har varit väldigt vänliga, lyhörda och superproffsiga. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Vi rekomenderar dem till alla som ska byta tak.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Nordisk Takexpress
    Bra, professionellt bemötande, både under offertprocessen och själva utförandet av arbetet. Mycket nöjd med resultatet och effektiviteten i arbetet.
    Dock något svårt i mellantiden att få klara besked kring datum för när jobbet skulle göras.
  • Kent S
    Kent S skrev om Nordisk Takexpress
    Då det var dags att byta tak så tog jag in offerter från några olika bolag. Fastnade för Nordisk Takexpress som med sin unika mekaniserade monteringsmetod utlovade ett snabbt jobb. Hade även problem med ett läckage som jag själv hade försökt att lokalisera, inga problem sa dom. När dagen för arbetsstart kom så ringde jag kl. 7 och påpekade att det regnade lite lätt, vi åker ut och tittar så får vi se svarade dom, normalt så är taket exponerat ca: 1 timme. Jag och frugan åker till jobbet och återvänder hem kl. 16.15 Otroligt, nya taket på plats, allt bortstädat, personalen puts väck. Takavvattningssystem + det övriga som ingick monterades 2 dagar senare. Så jag kan varmt rekommendera Nordisk Takexpress
  • Irene P
    Irene P skrev om Nordisk Takexpress
    snabba och bra service bra pris
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Nordisk Takexpress
    Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress.
    Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än en vecka samt att priset verkade rimligt i jämförelse med övriga aktörer.
    Man påstod sig använda sig av samma eller likvärdiga material från kända underleverantörer, bl.a. takpannor från Benders, vilket stämmer.
    På 4 dagar var arbetet klart så när som på lite smådetaljer som vi fortfarande väntar på ska färdigställas. Personalen med Jani i spetsen har varit mycket professionella och tillmötesgående och varit rak och ärlig. Äkta finskt SISU.

Jag rekommenderar Takexpress till er som vill ha ett bra arbete utfört prisvärt och snabbt.

Med vänlig hälsning
    Patrick
  • Tom M
    Tom M skrev om Nordisk Takexpress
    Bra bemötande samt ett mycket bra jobb. Snabbt och effektivt. Höll allt de utlovade.
  • Elin E
    Elin E skrev om Nordisk Takexpress
    Allt har fungerat hur bra som helst. Från första kontakt till att taket kom på plats. Seriösa och mycket effektiva killar! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Nordisk Takexpress.
  • Björn C
    Björn C skrev om Nordisk Takexpress
    Professionellt bemötande från första till sista stund. Ingav förtroende om att detta blir väl utfört takarbete. Inkluderade även annat renoveringsbehov i samma offert vilket andra inte offererade. Höll tidsplan perfekt.
  • Esko B
    Esko B skrev om Nordisk Takexpress
    Vänligt och tålmodigt bemötande.
    Bra lösningar på mitt problem till rätt pris.
    Snabbt och professionellt arbete utfört av välutbildade arbetare där var och en hade sin givna arbetsuppgift.
    Ingen åverkan på tomten och växterna.
    Jag rekommenderar TakExpress med gott samvete.
  • Sami M
    Sami M skrev om Nordisk Takexpress
    Då vi anlitade byggfirmor för vårt takbyte var Nordisk Takexpress den trevligaste och mest professionella vi träffat på. Man hade svar på alla frågor och mycket hög standard på tekniska kunnandet. Allt gick smidigt och bra.
    Den utlovade tiden för färdigt montage bestämdes och trots problem med en maskin så kompletterades personalstyrkan så montaget gick fortare än beräknat.
    Mycket imponerande.
  • Urban A
    Urban A skrev om Nordisk Takexpress
    Mycket nöja med resultatet och hur snabbt dom gjorde arbetet!! Dessutom var det helt okej prismässigt
  • Mats T
    Mats T skrev om Nordisk Takexpress
    Jag upplever Nordiskexpress som ett gediget och pålitligt företag. Vi är helt nöjda med vår renovering av tak på villa och garage.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Nordisk Takexpress
    Jag är mycket nöjd med den service jag fått från Nordisk Takexpress - från första mötet till färdigt jobb.

De har kvalificerad personal och bra utrustning för att lägga ett högkvalitativt tak. Jag uppskattar tekniken med dubbelläkt, det snabba genomförandet och att städningen efteråt är noggrann. Vi beställde även nya häng- och stuprännor som de tillverkar på plats - helt skarvfria.
  • Tony E
    Tony E skrev om Nordisk Takexpress
    Detta är den absolut bästa hantverkarn jag varit med om i mitt 64 åriga liv. Så snabba o duktiga, så snyggt utfört. Jag rekommenderar dem definitivt!
  • Jan A
    Jan A skrev om Nordisk Takexpress
    Man känner sig säker och väl omhändetagen som kund till Nordisk Takexpress! Enkla att ha att göra med, bra vilkor och snabbt utfört arbete. Att de sedan har kvalitet och kundnöjdhet som ledord gör inte saken sämre. Kort och gott ett väldigt bra val om man har tankar på att byta sitt tak! Kan varmt rekomenderas.

Kalmarleden 40, 746 37 Bålsta