Nordisk Yta Webbutik

Nordisk Yta Webbutik

• Badge2022
4.4

Ska du måla om eller vill uppdatera ett rum med nya tapeter? Nu behöver du inte längre bege dig till färgaffären för att köpa utom- eller inomhusfärg, penslar och rollers eller tapeter. I vår webbshop finns allt du behöver för att skapa personliga, moderna eller hemtrevliga rum, alltid till bra priser. Här får du även tips...

109 omdömen om Nordisk Yta Webbutik

Sedan starten hos Reco 2017

ÅSA E
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

- Trevlig hjälp på telefon. - Extremt snabb hantering av order. - Snabb leverans. - Mkt bra pris.

Emil J
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Produkten jag beställde visade sig inte finnas i lager, men jag blev återbetald inom ett dygn.

Svar från Nordisk Yta Webbutik

tack för att du tog dej tid att svara .. Hoppas att det löste sig ändå .. mvh Jeja

Stig A
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Mycket bra kundbemötande och snabb behandling av beställda varor.

Svar från Nordisk Yta Webbutik

tack för att du tog dej tid att svara .. kul att höra att du är nöjd mvh Jeja

Kristoffer J
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Lätt att navigera och beställa på hemsidan. Bra priser.

Svar från Nordisk Yta Webbutik

tack för att du tog dej tid att svara.. kul att du är nöjd mvh Jeja

Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabba och bra priser och behöver man hjälp får man perfekta råd

Svar från Nordisk Yta Webbutik

Tack för att du tog dej tid att svara .. kul att höra att du var nöjd med priserna och råden / mvh Jeja

Monika S
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Hittade Skrapan BAHCO på nätet, Varan levererades snabbt och har nu använts för att skrapa bort rester av en kraftig murgröna som klättrat upp till andra våningen. Fungerade bra och mycket lätt att använda med möjligheten till tvåhandsgrepp.

Svar från Nordisk Yta Webbutik

Tack för att du tog dej tid att svara . Kul att höra att du blev nöjd / mvh Jeja

Ingegerd V
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabbt och säkert. Kan bara rekommendera

Svar från Nordisk Yta Webbutik

tack för att du tog dej tid att svara . kul att höra att du blev nöjd / mvh Jeja

Bo L
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabb handläggning och transport!

Linda A
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabb leverans och bra service. Återkommer vid nästa inköp

Svar från Nordisk Yta Webbutik

Tack för att du tog dej tid att svara . kul att du är nöjd med köp ock leverans mvh jeja

Anders S

Bra emballage, snabb leverans

Svar från Nordisk Yta Webbutik

tack för att du tog dej tid att svara . Kul att höra att du är nöjd mvh jeja

Johan A
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Beställningen är gjord 220718 men ingen leverans ännu . Inget besked heller när det kommer att bli. Inte alls bra eller kundvänligt.

Svar från Nordisk Yta Webbutik

Vi hade semesterstängt under den tiden beställningen kom in .. Hoppas att du är nöjd med vår kontakt när vi kom tillbaka .. Vi kommer att se över våran hemsida så att information som detta inte kan missas.

Cathrine Ö
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Fick en krossad vara och ingen respons när jag försöker reklamera!!

Svar från Nordisk Yta Webbutik

vi ber om ursäkt för den försenade kontakten i semestertider .. vi hoppas att du är nöjd med den nya varan

Oscar O
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Bra priser! Enkelt att köpa och smidig leverans.

Sören H

Snabb leverans av Falu Rödfärg, prisbärt

Barbro B

Bra bemötande & Snabb leverans

Johan Å
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabb leverans och trevlig kundtjänst. Väldigt nöjd

Bengt V
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Enkelt att beställa. Fick bekräftelse omgående. Leverans felfritt efter några dagar. Färgburkar som var väl emballerade.

Jonny H
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Företaget är redigt bra och snabb hjälp men deras fraktbolag behövs ses över pga de ska inte behövas ta en vecka på ett ställe jag har följt min sändning och en vecka på samma ställe dåligt dåligt

Svar från Nordisk Yta Webbutik

Tråkigt att höra att det inte funkade med leveranstiden.. Vi tar upp detta med vårat fraktbolag.

Eva S
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Saknade besked om ev. leveransdatum vid beställningen. Trots allt så blev det väldigt snabb leverans och det är positivt.

Svar från Nordisk Yta Webbutik

Tack för att du tog dej tid med att lämna ett omdöme .. vi har tagit till oss detta och ändrat rutinen så man nu kan följa leveransen så fort varan är plockad ..

Mahlin A
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Perfekt! Bra service, enkelt och varorna kom hemlevererat fort!

Kristine S
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Jag fick ingen bekräftelse per mejl på att min beställning var skickad. Men det var en snabb leverans så jag fick ett sms av distributören så det ordnade sig. Informationen i bekräftelsen var opersonlig i tonen och jag trodde i början att det var fejkföretag.

Thomas H
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Köpte Alcro Fasad Täcklasyr. Mottog en ursäkt om att leveransen kunde ta lite längre tid än vanligt pga semester. Inte alla som skulle brytt sig om det. Blev kompenserad för detta. Inga problem när varorna kom. Mycket nöjd.

Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Ett av mina favorit företag här får man alltid vad man beställt om det blir något frågetecken i beställningen ringer dom och löser problem snabbt

Ann-kristin N
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Enkelt att handla. Då det blev en försening blev jag genast underrättad. Jag köpte målarfärg

Susanne E
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabb och bra leverans! Jag köpte ncs colour guide ....................................................................... ...

Anders R

Bra priser, väl paketerat, felfri transport med DHL 👍

Anna L
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Jag köpte en NCS-index karta. Det var lätt att beställa på hemsidan och snabb leverans så jag är väldigt nöjd med mitt köp.

Viktor M
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Bra service och snabb leverans.

Simon M
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

köpte alcro tätt färg och alcro tålig bra pris och snabb leverans inget att klaga på

Arne I
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabb och bra service, tackar för detta!

Roland R
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Bra sortiment med kvalitetsfärg. Alcro Bestå täckfärg. Bra priser Bra att frakten ingår vid köp över 1000:- Bra förpackat. Snabb leverans Kommer givetvis berätta för vänner och bekanta om vilken bra butik detta är. Helnöjd.

Pascal M
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Bra pris och snabb leverans. Bra jobbat, kan helt klart tänka mig att beställa mer härifrån.

Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Ett snabbt och enkelt sätt att köpa kvalitetsfärg billigt

Jonas O
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Beställde 38 liter färg. För mig som inte har bil är det perfekt med hemkörning. Allt fungerade utmärkt.

Patrick L
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Går inte att få tag på någon, angående en beställning

Diana S
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Köpte färg och är väldigt nöjd med den.

adam S
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Dåligt , man får inte returnera köpta färger

Erik F
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Köpte Alcro bestå grundfärg. Bra priser och snabb leverans.

Helena F
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Tapeter. Tapeten kunde inte levereras omgående. Då fick jag snabbt en mail av en person som lovade att uppdatera mig om när leverans skulle bli. Det gick trots allt snabbt. Några dagar senare var tapeten på plats. Positivt bemötande. Proffsig hantering. Bra leverans.

Ewa B
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Jag är väldigt nöjd med min beställning ! Bra kvalitet på målarfärg till förmånlig pris ! Leverans hem ❣och fraktfritt!

Per-Olov A

utmärkt bemötande av personalen

Anne B

Ncs solgjäder Via web Bra pris

ERIK P
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Bra pris, snabb leverans och tillmötesgående kundtjänst. Vi köpte tapeter och är mycket nöjda.

Emely K
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Bra priser och produkter, men allt dras ned av bristen på information. Beställde i god tid före planerad tapetsering, och fick ena tapeten väldigt snabbt. Mejlade företaget utan att få svar, och fick heller ingen uppdatering om den andra tapeten som till slut kom efter att tapetseraren varit hos mig. Jag förstår att tapeten förmodligen var slut hos leverantören, men hade velat bli informerad om detta i så fall. Så, om företaget bara hade bättre kundservice skulle det vara toppen, nu framstår det bara som osäkert iochmed...

Sofia K
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Jag köpte tapeter och trodde att leveransen skulle gå snabbt. Tyvärr fick jag vänta i 11 dagar innan de kom fram till mig trots att det står 1-4 dagars leveranstid. När jag ringde på dag 8 sa de att varorna var skickade och att de skulle komma dagen efter. Fick trots det vänta 2 dagar till. Jag kommer inte handla där igen.

Tina A
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Köpte ett Ncs index. Snabb leverans men dyr frakt.

Kristian E
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Smidig e-handel, bra pris och snabb leverans.

Christin E
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Jag kommer definitivt rekommendera denna sida. Jag beställde en tapet som gjorde sig otroligt bra här hemma. Dessvärre så var det någon kassett som man kunde lägga tapeten i som skulle följa med om man läste instruktionerna som inte var med. Det löste sig ändå i slutändan, men det hade nog underlättat att ha haft den.

Gunilla H
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Snabb respons o snabb leverans. Helnöjd.

Pia B
Skrev om Nordisk Yta Webbutik

Skulle vara bra om man fick det man har beställt någong gång!!!