Alla kategorier Trafikskola Uppsala Uppsala Nordlanders Trafikskola AB

Läs vad 2 kunder tycker om Nordlanders Trafikskola AB

• Mohammad M

2018-10-17

Mohammad M skrev om Nordlanders Trafikskola AB
    Jag tog en lektion på Nordlanders trafikskola dagen innan min uppkörning och förklarade för den person som var min körlärare att jag ska göra uppkörningen dagen efter. Detta var ett stort misstag för eftersom han tyckte att jag inte körde tillräckligt bra började han alltmer aggressivt kritisera min körning och sedan också börja skälla ut mig om att jag ska göra uppkörningen imorgon. Jag har aldrig blivit så dåligt bemött av något företag och oavsett hur dåligt jag kör eller när jag bokat uppkörningen förstår jag inte varför jag ska bli utskälld för det!!! Även senare när jag skulle betala för den lektionen upplevde jag att personalen var väldigt otrevliga och bara ville bli av med mig. Jag har berättat för alla jag känner om att aldrig köra med Nordlanders körskola och jag har dessutom ångrat djupt att jag ens gick igenom 40 minuters psykisk misshandel och inte stoppade hela lektionen när det blev för mycket! Läs mer
  • ville12 skrev om Nordlanders Trafikskola AB
    NordlandersTrafikskola har dom bästa trafiklärarna i stan. Jag har övningskört med KALLE. Jag hade aldrig klarart mitt körkort utan din kunskap och envishet. I början var jag livrädd för att sätta mig i en bil, men nu tycker jag att det är grymt kul att köra bil tack vare dig Kalle Läs mer

Bästa trafikskolorna i Uppsala:

Yngligavägen 1, 17757, Järfälla