Alla kategorier Åkeri Stockholms län Sigtuna Norra Flytt & Transport AB

Sätunavägen 6B, 195 41 Märsta — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Norra Flytt & Transport AB

• Erik Miguel R
    Erik Miguel R skrev om Norra Flytt & Transport AB
    De orsakade skador på golv och marmorbordsskiva genom att tappa skivan så att den knäcktes på mitten och golvet fick ett jack. Först ville de att vi skulle ta ut det på egen försäkring, sedan var de allmänt luddiga över vad de själva hade för försäkring. Vi kom överens om att avvakta med deras betalning tills försäkringsärendet reddes ut men när vi försökte söka dem efter det via mail och telefon gick de inte längre att nå dem och man blev varken uppringd eller fick mail tillbaka.

Efter månader är det första vi hör av dem ett inkassokrav. De har fortfarande inte svarat på någon fråga om försäkringsärendet och ersättning.

DESSUTOM: Efter överenskommelse om två fordon skickades bara ett. Detta trots att jag var väldigt tydlig från början med att två skulle behövas.

Inget ont om personalen, olyckor sker ibland, jag hoppas att de får jobb hos en mer seriös flyttfirma istället. Läs mer
  • Tina  H
    Tina H skrev om Norra Flytt & Transport AB
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen vi fick! Fyra man och två lastbilar. De jobbade på bra under hela dagen och allt har fungerat smidigt, från offert, bokning till utförandet! Några mindre märken på väggen i trappen efter uppbärandet av möbler har det tyvärr blivit. Men det är det enda vi kan kan klaga på. Överlag är vi supernöjda! Tack!! Läs mer
  • Meybod K
    Meybod K skrev om Norra Flytt & Transport AB
    Bokade och konfirmerade bokning 2 månader innan flytt. De avbokade 4 dagar innan flyttdatum och skapat massa onödig stress. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Norra Flytt & Transport AB
    Trevliga killar som slet hårt i 12 timmar med endast två korta avbrott för lunch och middag. De hade missbedömt mängden prylar som skulle flyttas och tvingades hämta en man och en bil till vilket de gjorde på eget bevåg, vilket var rätt initiativ för att klara av jobbet. Detta hamnade på slutnotan men det var ändå prisvärt. Vissa lådor hamnade i fel rum då inte alla kunde läsa på lapparna (engelska var bättre att kommunicera på) och det enda som gick sönder var glas vi packat själva och en bokhylla med en bristfälligt fäst överdel som lossnade redan vid utbärningen. Läs mer

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE