Norrköping Relining

Norrköping Relining

Välkommen till Norrköping Relining!

Vi är rätt företag när det gäller rörinspektion, relining och rörfräsning. Med många års erfarenhet inom branschen har vi hjälp 100-tals kunder att bli kvitt dåliga rör. Våra kunder hör oftast av sig till oss när de står inför ett stambyte. Då är det mer ekonomiskt fördelaktigt att istället göra en relining. Detta är en metod som för dig som kund är trygg, smidig och helt störningsfri för både dig och omgivningen.

När ska du fundera på att kontakta oss?
Om du har dålig undanrinning av vattnet i dina brunnar kan det vara på tiden att boka en rörinspektion. Vi inspekterar för att sedan hitta den bästa lösningen på just ditt problem.

Läs vad 10 kunder tycker om Norrköping Relining 2

2021-05-05
    Jonas på Norrköpings relining gav ett mycket bra intryck, kunde sin sak, svarade på frågor , det var till och med städat efteråt, vilket man inte är van vid då det gäller hantverkare, nu hoppas jag att rören håller ytterligare 50 år
    2021-04-23
    Relining av alla mina avloppsrör.
    Mycket bra bemötande och proffsigt arbete.
    Relining av avloppsrör.
    Trevlig och kunnig. Allt gick smidigt och bra. Nöjd.
  • Ulf H
    skrev om Norrköping Relining
    2021-04-23
    Fick hjälp snabbt. Arbetet utfördes professionellt och med hög kvalitet.
    2021-04-19
    väl bemött av företaget ! snabbt och seriös städning
  • Ulf H
    skrev om Norrköping Relining
    2021-03-19
    Jag behövde hjälp med relining av avloppsledning.
    Kom snabbt och gjorde arbetet på ett professionellt sätt. Trevliga och lätta att samarbeta med.
    2021-03-17
    Utmärkt bemötande och information inför relining av avloppsrör.
    Info hela vägen under arbetet och utföraren var kreativ när problem uppstod.
    2021-03-10
    Byte av rör och relining. Väldigt trevlig kille som verkade kunnig. Jag är nöjd.
    2021-03-05
    Vi beställde relining av våra avloppsrör i villan. Företaget kom snabbt gjorde ett mycket bra arbete, där en skadad toalettstol ersattes omgående. Fick ett mycket stort förtroende nav personalen och de var mycket trevliga.
    Förväntningarna var stora då vi ej visste vad relining var exakt. Nu kan vi konstatera att de uppfylldes till fullo.
    Vi har redan rekommenderat företaget till vänner att anlita dem!
    2021-03-03
    Har använt oss av Norrköping Relining vid flertal tillfällen och vi är mycket nöjda av deras tjänster och slutresultat kan varmt rekommendera Norrköping Relining